Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble forkjølet med vondt i halsen natt til mandag. Har tatt test i dag, å må derfor bli hjemme fra jobb i dag og i morgen pga venting på testsvar. Men, jeg er veldig usikker på om jeg kan dra på jobb på torsdag evt. Jeg nyser og snørra renner, og vil vel tro jeg fortsatt er smittsom på torsdag?

Jobber i helsevesenet.

Anonymkode: a9ad4...c9e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ble forkjølet med vondt i halsen natt til mandag. Har tatt test i dag, å må derfor bli hjemme fra jobb i dag og i morgen pga venting på testsvar. Men, jeg er veldig usikker på om jeg kan dra på jobb på torsdag evt. Jeg nyser og snørra renner, og vil vel tro jeg fortsatt er smittsom på torsdag?

Jobber i helsevesenet.

Om du virkelig jobber i helsevesen burde du vite dette. Skremmende at du må spørre på et nettforum

Anonymkode: 66dc1...f34

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Om du virkelig jobber i helsevesen burde du vite dette. Skremmende at du må spørre på et nettforum

Anonymkode: 66dc1...f34

Hvorfor burde jeg vite det? Har ikke vært forkjølet enda, og noen sier kom så fort testen er negativ, mens noen sier at man skal være helt symptomfri. 

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du skal være hjemme til du er symptomfri selv med negativ test. Rart du ikke fikk info om det da du tok testen. 

Anonymkode: 65c9a...823

Nei, fikk ingen info om dette. Lederen min spør jeg heller ikke da han helst skulle hatt meg på jobb så fort som mulig.

• Opprett ny...