Gå til innhold

«satte et hjerte ved» hva er det for noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom får jeg melding også står det «satte et hjerte ved» også står hele meldingen min? Hva er det for noe tull? Det ser så teit ut. 
Er det noe nytt jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: 8777f...c42

Fortsetter under...

Skrevet

?? Melding? Hvor da?? 

Anonymkode: 6c2f3...cc4

Skrevet

Hæ? 

Anonymkode: f29b2...a91

Skrevet

Da har de hjerte-likt meldingen din. Som tommel opp, bare hjerte. Sånn som på fb

Anonymkode: 1e500...ce2

Skrevet

Det betyr at de har «lika» sms’en din. 

Anonymkode: dee02...a06

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det betyr at de har «lika» sms’en din. 

Anonymkode: dee02...a06

Men hva er vitsen? Er ikke det bedre å sette et hjerte eller noe enn satte et hjerte ved? Og hvordan gjør man det?

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Men hva er vitsen? Er ikke det bedre å sette et hjerte eller noe enn satte et hjerte ved? Og hvordan gjør man det?

Har du iPhone så holder du fingeren på meldingen det gjelder. Da kommer det opp forskjellige varianter du kan trykke på blant annet 👍🏻👎🏻❤️. Varslingen du har fått er en automatisk generert melding som ett resultat av at noen har valgt da hjertet på en av dine meldinger. 

Anonymkode: 3d198...20f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har du iPhone så holder du fingeren på meldingen det gjelder. Da kommer det opp forskjellige varianter du kan trykke på blant annet 👍🏻👎🏻❤️. Varslingen du har fått er en automatisk generert melding som ett resultat av at noen har valgt da hjertet på en av dine meldinger. 

Anonymkode: 3d198...20f

Takker 🤎

Skrevet

Fikk det samme selv i helga. Jeg skjønte ikke hvordan vedkommende klarte å "like" meldingen min. Men fikk det jo oppklart nå, at det er iPhone. Takk. 😊🌸

Anonymkode: 85898...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...