Gå til innhold

Hvor mange studiepoeng har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil du ta fler :) ?

Anonymkode: 4a4bc...6d1

Skrevet

240, blir vel meir etterkvart. Men har hatt nok med ungar og jobb siste tiåret.

Anonymkode: 5da78...995

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

240, blir vel meir etterkvart. Men har hatt nok med ungar og jobb siste tiåret.

Rettelse, har 270.

Skrevet

Jeg har 480 og kommer helt sikkert til å ta flere :) Elsker å studere, vi er heldige som kan gjøre det gratis. 

Anonymkode: 137f6...4c2

Skrevet

Noe over 500. Blir nok ikke flere. 

Anonymkode: dd9ef...50c

Skrevet

Aner ikke. Har en master og noen enkeltemner jeg har trengt i jobben. Kommer til å ta mer når/hvis det kreves i forbindelse med jobb, men folk som studerer bare for å studere har jeg ikke helt sansen for. Kost/nytte er viktig. 

Anonymkode: b6f38...0a0

Skrevet

Sitter med bare 210. Bachelor og ett halvårsstudie. I tillegg så sitter jeg med ett teknisk fagbrev. 

Anonymkode: 53e0d...fe9

Skrevet

Imponert over dere med 400+ altså! Jeg har 355 selv, og om et år har jeg 30 til. HI.

Anonymkode: 4a4bc...6d1

Skrevet

340 st.p. Skal ta 30 til til høsten. Men tar kun fag som er relevant for den jobben jeg gjør 🙂

Anonymkode: 4c933...0f8

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har helt telling på det. Har 2 bachelorgrader og straks 1 master. Også har jeg noen poeng fra ekstrafag. Tviler på det blir mer poeng nå. Klar for å jobbe

Anonymkode: 281ce...d0c

Skrevet

420. Satser på 60 til om et par år, men da er jeg ferdig altså 😅

Anonymkode: 4c115...dde

Skrevet

600

Anonymkode: ab3da...a08

Skrevet

660 

Anonymkode: 29c11...4f3

Skrevet

450. Skal ta flere til høsten. 

Anonymkode: 0bddb...0d9

Skrevet

940

Anonymkode: 93c1c...198

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

940

Anonymkode: 93c1c...198

Tør jeg spørre hvor gammel du er og om du er i arbeid? For dette er en helt utrolig sum. 

Anonymkode: 53e0d...fe9

Skrevet

510, og nei, jeg tror ikke det blir flere.

Anonymkode: 30aa9...ea0

Skrevet

Jeg har en profesjonsutdanning og noen fag i tillegg. 550 studiepoeng. Blir ikke flere tror jeg. 

Anonymkode: bb669...dbd

Skrevet

Selvfølgelig har alle en million studiepoeng...........hvorfor er jeg ikke overrasket 😂

Anonymkode: 1a934...92e

Skrevet

240. Bachelor og 2 videreutdanninger på 30 studiepoeng hver. 
Har søkt master og håper på å komme inn🙏🏻

Anonymkode: a2b29...8a0

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig har alle en million studiepoeng...........hvorfor er jeg ikke overrasket 😂

Haha, jeg ble litt overrasket jeg også. Med mine 510 er jeg den med definitivt mest i min omgangskrets med unntak av noen få som har doktorgrad. 510 studiepoeng tilsvarer tross alt 8,5 år med høyere utdanning, og selv om både jeg og omgangskretsen min nesten bare består av akademikere, har de fleste maks 6 år (360 studiepoeng) med høyere utdanning. Det høres litt absurd ut at så mange her inne har 9-10 år + med høyere utdanning. 

Anonymkode: 30aa9...ea0

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har en ikke ferdig bachelor fra hjemlandet som ikke ble godkjent i Norge. Tok derfor master her. Er det virkelig så uvanlig? En master er mellom 300 og 330 poeng. 

Anonymkode: 0bddb...0d9

Skrevet

Jeg har 660; en cand.mag og to mastergrader. Og nei, jeg tror ikke jeg skal ta mer studiepoeng nå

Anonymkode: 73c67...8a8

Skrevet

660. Blir ikke fler.

Anonymkode: 297bf...0dd

Skrevet

337,5. Det kan bli flere, men det blir om jeg eller fagfeltet trenger dem. Ja vi har «gratis» utdanning, men unødvendige studiepoeng til folk som ikke bruker dem koster samfunnet.

Anonymkode: 39425...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...