Gå til innhold

Munnbindsmotstanderne mener de er de nye jødene

Anbefalte innlegg

*Miss Marple* skrev (7 minutter siden):

Smak på ordet ‘urettferdig’. 

Folk over 10 år som bruker det om ting som rammer seg selv bør få plass på benken til Gale damen. 

Nei, du har sikkert aldri vært lei deg eller klaget over noe i hele ditt liv. Gratulerer, du er en enhjørning. 

Anonymkode: 11268...b4a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, du har sikkert aldri vært lei deg eller klaget over noe i hele ditt liv. Gratulerer, du er en enhjørning. 

Jeg har vært, og er,  lei, og jeg har klaget. Det jeg er helt sikker på at jeg aldri har gjort i voksen alder er å sutre over at ting er urettferdig og "hvorfor får hun før meg".  Det er ikke så sjelden at voksne folk klarer å se at noen ganger må det prioriteres med hard hånd.

*Miss Marple* skrev (5 minutter siden):

Jeg har vært, og er,  lei, og jeg har klaget. Det jeg er helt sikker på at jeg aldri har gjort i voksen alder er å sutre over at ting er urettferdig og "hvorfor får hun før meg".  Det er ikke så sjelden at voksne folk klarer å se at noen ganger må det prioriteres med hard hånd.

Man skal ikke tåle så inderlig vel, har en klok person sagt. Du er rundt 50 og blir prioritert lenge før oss. Selvfølgelig sutrer du ikke. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Man skal ikke tåle så inderlig vel, har en klok person sagt. Du er rundt 50 og blir prioritert lenge før oss. Selvfølgelig sutrer du ikke. 

Synes ikke noen som er eldre enn 5 bør sutre for at andre får noe før dem jeg da...

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Synes ikke noen som er eldre enn 5 bør sutre for at andre får noe før dem jeg da...

Og jeg synes ikke at du skal diktere hvem som skal gjøre hva, jeg. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du kan ta det helt med ro. Du tåler definitivt ikke.

Det er for øvrig relativt mange som klarer dette uten å sutre. Vi er dritt lei alle sammen, og spesielt vi som holder hus i Oslo. Det er likevel slik at noen får før andre, og sånn må det være. Alle som vil ha får til slutt, og det er snakk om noen få uker. De fleste oppegående voksne forstår at de ikke er verdens navle, og at noen ganger må andre prioriteres før en selv.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og jeg synes ikke at du skal diktere hvem som skal gjøre hva, jeg. 

Bare at du skal diktere hva mamman til adhd gutt skal gjøre og si..?

gale damen skrev (Akkurat nå):

Du kan ta det helt med ro. Du tåler definitivt ikke.

Det er for øvrig relativt mange som klarer dette uten å sutre. Vi er dritt lei alle sammen, og spesielt vi som holder hus i Oslo. Det er likevel slik at noen får før andre, og sånn må det være. Alle som vil ha får til slutt, og det er snakk om noen få uker. De fleste oppegående voksne forstår at de ikke er verdens navle, og at noen ganger må andre prioriteres før en selv.

Og folk med hjerne forstår at folk er i forskjellige situasjoner. For mange av oss innebærer vaksinefordelingen til de 24 kommunene at vi heller ikke i år får sett familien vår. Sist gang jeg så mine foreldre, var i mai 2019. Neste gang blir forhåpentligvis i 2022. Hvor lenge siden har du sett dine foreldre?

gale damen skrev (Akkurat nå):

Bare at du skal diktere hva mamman til adhd gutt skal gjøre og si..?

Neida, jeg har ingen interesse av det. Men hun svarer i ALLE tråder på koronaforum og forteller ALLE som ikke er enig med henne, hva de skal og ikke skal. Rimelig slitsomt.

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Øverland roterer som en propell i grava og du burde muligens lese resten av diktet. Ingen urett har rammet deg. Du må bare stå i kø og vente på tur. Det lærer barna alt i barnehagen, faktisk.

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Og folk med hjerne forstår at folk er i forskjellige situasjoner. For mange av oss innebærer vaksinefordelingen til de 24 kommunene at vi heller ikke i år får sett familien vår. Sist gang jeg så mine foreldre, var i mai 2019. Neste gang blir forhåpentligvis i 2022. Hvor lenge siden har du sett dine foreldre?

Jeg så min mor i mars 2020 og har ikke sett min far siden desember 2019. Jeg savner dem, men forstår likevel at at akkurat JEG skal få treffe familien min, muligens ikke er den høyeste prioriteringen for et helt land.

Endret av gale damen
gale damen skrev (4 minutter siden):

Jeg så min mor i mars 2020 og har ikke sett min far siden desember 2019. Jeg savner dem, men forstår likevel at at akkurat JEG skal få treffe familien min, muligens ikke er den høyeste prioriteringen for et helt land.

At du ikke har nær tilknytning til din familie, betyr ikke at alle andre er like. 

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Herlige konklusjoner du har må jeg si😅

Jepp. Velger man å droppe å besøke foreldrene sine, så stikker det ikke så dypt i utgangspunktet. Regner med at hennes familie bor i Norge/Europa. Da er det et valg. 

Jepp. Velger man å droppe å besøke foreldrene sine, så stikker det ikke så dypt i utgangspunktet. Regner med at hennes familie bor i Norge/Europa. Da er det et valg. 

Din verden må bestå av kun svart og hvitt . Gud så kjedelig!!!

Din verden må bestå av kun svart og hvitt . Gud så kjedelig!!!

Og din verden må bestå av sykelig trang til å styre alt folk gjør og sier. Gud så navlebeskuende og trasig!!!

At du ikke har nær tilknytning til din familie, betyr ikke at alle andre er like. 

LOL - så siden jeg ikke så foreldrene mine i forrige uke, slik at du kunne arrestere meg på det, så har jeg ikke nærhet til familien?

Ja, slik er det nok. Det er jammen synd på deg som har et så dårlig forhold til familien din at du ikke har sett dem siden Ålesund brant. Og med det resonnementet forstår jeg ikke helt hvorfor det er så urettferdig at stakkars deg ikke får vaksine eller hva det nå er du surver over. Ettersom du har et rett og slett dårlig forhold til familien, så skal du jo likevel ikke se dem.

gale damen skrev (6 minutter siden):

LOL - så siden jeg ikke så foreldrene mine i forrige uke, slik at du kunne arrestere meg på det, så har jeg ikke nærhet til familien?

Ja, slik er det nok. Det er jammen synd på deg som har et så dårlig forhold til familien din at du ikke har sett dem siden Ålesund brant. Og med det resonnementet forstår jeg ikke helt hvorfor det er så urettferdig at stakkars deg ikke får vaksine eller hva det nå er du surver over. Ettersom du har et rett og slett dårlig forhold til familien, så skal du jo likevel ikke se dem.

Jeg får jo ikke lov til å se dem.

gale damen skrev (6 minutter siden):

Du vet; noen har det i grunn best hvis de har noe å klage over. Har de ikke noe å klage over så finner de på noe. Hvis verden er bare bitte litt fin så får de vondt 

Du vet; noen har det i grunn best hvis de har noe å klage over. Har de ikke noe å klage over så finner de på noe. Hvis verden er bare bitte litt fin så får de vondt 

Ja, sånne som deg. Klager hele dagen i stedet for å finne jobb. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Godt noen med erfaring kan forklare oss det.

Anonymkode: be0b0...83e

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg får jo ikke lov til å se dem.

Men det har du bestemt at jeg får?

Ikke så viktig å se andre perspektiver når det ikke lengre kun dreier seg om deg og ditt?

gale damen skrev (2 minutter siden):

Men det har du bestemt at jeg får?

Ikke så viktig å se andre perspektiver når det ikke lengre kun dreier seg om deg og ditt?

Har du begge foreldre i Norge, så får du lov, ja. Vi har aldri hatt totalforbud mot å se sine egne foreldre innenlands.

Hør på dere alle. Krangler og fremstår som bedrevitere hele gjengen. Personlig kan jeg ikke fatte og begripe hva vi skal med et koronapass. Fører jo ikke til noe bra samfunn.....

Anonymkode: 670c3...52a

• Opprett ny...