Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en app eller lignende som gjør at man kan få gratis rublux penger eller rublux koder?

Anonymkode: 9b5c6...475

Skrevet

Rublux..? :klo: 

Anonymkode: 35723...757

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Ikke hørt noe om det hos ungdommen hvertfall 

Anonymkode: 7c2d3...20c

Skrevet

Ikke som jeg har hørt om 

Anonymkode: b653c...366

Skrevet

Er det Roblox du prøver skrive om? 

Anonymkode: 09f85...c28

Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: 5479c...ce4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er det Roblox du prøver skrive om? 

Anonymkode: 09f85...c28

Ja. Beklager skrivefeil 

Skrevet

Vi har googla litt, jeg og gutten på snart 9, for han hadde hørt det. Men går visst bare å kjøpe robux fra roblox, men man kan kjøpe gavekort, og mulig noen gir bort gratis-koder til det. Men jeg har sagt til guttungen at "om noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det". Så om noen "lover bort" koder, stoler ikke vi på det. 

Anonymkode: 538e3...c86

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vi har googla litt, jeg og gutten på snart 9, for han hadde hørt det. Men går visst bare å kjøpe robux fra roblox, men man kan kjøpe gavekort, og mulig noen gir bort gratis-koder til det. Men jeg har sagt til guttungen at "om noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det". Så om noen "lover bort" koder, stoler ikke vi på det. 

"Hvis du henter mammas kredittkort og gir oss koden som står foran og bak på kortet så skal du få en masse gratis robux av oss"

Anonymkode: 35723...757

Skrevet

Sinnsykt mange mennesker kommer til å miste mange små summer etter hvert i dette lotteriet. Og noen få blir søkkrike.
I gamle dager kjøpte vi også en nummerserie, i pengelotteriet, noen vant da også.

Anonymkode: 62b28...187

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Vi kjøper ikke direkte fra roblox-siden, men kjøper gavekort her til bursdager og jul, koden derfra gir robux på roblox. Men som sagt, man får ikke gratis, nei. 

https://startselect.com/no-no/search?phrase=Roblox

Får man mer for pengene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...