Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #51 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det virker på meg som enkelte menn lærer opp kjærestene sine i sexliv. Da forventes det å være flink pike og god på det man gjør. Altså hun er flink i senga, om hun suger han. Som om det er obligatorisk i et sexliv. Men jeg har heldigvis ikke hatt det presset på meg, så jeg gjør det jeg føler for. Altså så suger jeg ikke, for jeg har ikke lyst. Anonymkode: c874a...3c4 Jeg håper da virkelig ikke dette er noe du egentlig tror? Jeg suger fordi jeg liker det selv, ikke fordi noen mann har forventet det. I tillegg er jeg så sær (i dine øyne i hvert fall vil jeg tro) at jeg liker, altså jeg har selv bedt partnere om å gjøre dette hvis de selv også er komfortable med det, at de holder fast hodet mitt og skubber seg så langt inn de kan slik at den går ned i halsen. Jeg blir helt ekstremt opphisset av dette og er jammen ikke langt unna å få orgasme selv av røff behandling og "tvang". Ikke alltid, jeg må være i humør til det selv, men dette tror jeg faktisk at jeg nyter nesten mer enn mannen min. Anonymkode: 9d450...626
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #52 Skrevet 9. mai 2021 21 hours ago, Anonym bruker said: Jeg klarer liksom ikke helt å forestille meg at alle kollegaene mine f.eks. jevnlig har en penis i munnen. Flere av dem virker så pripne og fisefine (Bærumsfruer 45-55) at det er vanskelig å se det for seg. Anonymkode: 61839...ee7 Ja, er jo en del av sexlivet det Anonymkode: 4342a...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå