Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #26 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): De aller fleste, vil jeg tro. Det inngår liksom i standardreportoaret for et normalt sexliv. Men det finnes jo alltids folk som ikke gjør helt vanlige ting. Anonymkode: 893fa...e1c Korleis veit du kva som inngår i standardrepertoaret for eit normalt sexliv? Det er like vanleg å suge som å ikkje suge. Eg gjer det ein sjelden gang, men må vere veldig inspirert for å ha lyst. Når eg ikkje har lyst å suge byr det meg heilt imot og slik har nok mange det heile tida, medan har lyst kvar gong. Anonymkode: 6f293...edf
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #27 Skrevet 8. mai 2021 Når jeg leser enkelte svar her, så tenker jeg, for noen tålmodige menn dere er gift med... For meg er det helt utenkelig å ikke suge mannen min, han har en deilig pikk, å den vil jeg ha! Hadde han ikke villet slikke meg, hadde jeg faktisk hatt store problemer... Oralsex er kjempeviktig. Anonymkode: 92bdc...313
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #28 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg klarer det ikke, tror ikke han synes det er koselig når jeg brekker meg 🙈 Anonymkode: 9c60e...5f6 Tja. Mange tenner på det. Anonymkode: eed32...c69
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #29 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Når jeg leser enkelte svar her, så tenker jeg, for noen tålmodige menn dere er gift med... For meg er det helt utenkelig å ikke suge mannen min, han har en deilig pikk, å den vil jeg ha! Hadde han ikke villet slikke meg, hadde jeg faktisk hatt store problemer... Oralsex er kjempeviktig. Anonymkode: 92bdc...313 For deg er det kjempeviktig, for meg er det ikkje det. Og ikkje for mannen min heller. Kvifor skal min mann vere meir tolmodig enn din? Kan like gjerne vere din som er sjølvoppofrande og tolmodig som sleiker på deg kvar gong? (Reknar med mannen din vil det altså, men syns det er ein uting å gå utfrå at vi som ikkje syg mennene vår er mindreverdige sexpartnerar og er gifte med tøffelheltar som godtek mindre enn det dei eigentleg vil ha. Og det gjev eit press på folk til å gjere ting dei eignetleg ikkje vil fordi ein trur ein er for prippne og kjedelege om ein ikkje vil. Og at mannen går ifrå dei då. Det kan jo hende det skjer. Men då er det faktisk ikkje rette mannen, ein må ha eit likeverdig syn på sex, nokonlunde same preferansar, og iallfall og viktigast, respekt for den andre sine grenser. Anonymkode: 6f293...edf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #30 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): For deg er det kjempeviktig, for meg er det ikkje det. Og ikkje for mannen min heller. Kvifor skal min mann vere meir tolmodig enn din? Kan like gjerne vere din som er sjølvoppofrande og tolmodig som sleiker på deg kvar gong? (Reknar med mannen din vil det altså, men syns det er ein uting å gå utfrå at vi som ikkje syg mennene vår er mindreverdige sexpartnerar og er gifte med tøffelheltar som godtek mindre enn det dei eigentleg vil ha. Og det gjev eit press på folk til å gjere ting dei eignetleg ikkje vil fordi ein trur ein er for prippne og kjedelege om ein ikkje vil. Og at mannen går ifrå dei då. Det kan jo hende det skjer. Men då er det faktisk ikkje rette mannen, ein må ha eit likeverdig syn på sex, nokonlunde same preferansar, og iallfall og viktigast, respekt for den andre sine grenser. Anonymkode: 6f293...edf Dette var slitsomt å lese... Anonymkode: 92bdc...313
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #31 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Noen av mine fisefine snobbevenner , gjør det ikke. Var et hett diskusjonstema en gang i tiden. Kommentarene var som over, fysj og æsj og ^vet du hvor uhygienisk det er å putte en pikk i munnen^ Så jeg nevnte det aldri for de igjen. Anonymkode: f83ab...c5f Det mest påfallende her er at du NOEN GANG nevnte det. Det er ikke sånt man går rundt og snakker om etter tenårene. Anonymkode: cc553...9c7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #32 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette var slitsomt å lese... Anonymkode: 92bdc...313 At noen har andre preferanser? Det bør du venne deg til. Eller at det er skrevet på nynorsk? Nynorsk er ikke vanskelig. Bare vent til du kommer på videregående så skal du se du får taket på det. Anonymkode: cc553...9c7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #33 Skrevet 9. mai 2021 Nei. For det første er det mange voksne damer som ikke har mann. Mange med mann lever i et så og si sexløst forhold. Og så er det nok en del som har regelmessig eller til og med mye sex men som av ulike grunner ikke vil suge. Anonymkode: 06eb5...6b1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #34 Skrevet 9. mai 2021 Nei, det gjør jeg ikke. Utsatt for flere seksuelle overgrep. Det gjør meg bare kvalm. Anonymkode: 56c13...429
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #35 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det mest påfallende her er at du NOEN GANG nevnte det. Det er ikke sånt man går rundt og snakker om etter tenårene. Anonymkode: cc553...9c7 Joda, det er det i enkelte venninnegjenger... Anonymkode: 92bdc...313
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #36 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): At noen har andre preferanser? Det bør du venne deg til. Eller at det er skrevet på nynorsk? Nynorsk er ikke vanskelig. Bare vent til du kommer på videregående så skal du se du får taket på det. Anonymkode: cc553...9c7 Jeg regner med at du mente ungdomsskolen? Der har alle opplæring i nynorsk (selv om noen er fritatt fra vurdering), mens i videregående har bare omtrent halvparten nynorsk. Og alle som har gjort ferdig ungdomsskolen burde klare å lese innlegget med mindre de har kraftig dysleksi eller noe sånt. Anonymkode: 9d450...626
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #37 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Når jeg leser enkelte svar her, så tenker jeg, for noen tålmodige menn dere er gift med... For meg er det helt utenkelig å ikke suge mannen min, han har en deilig pikk, å den vil jeg ha! Hadde han ikke villet slikke meg, hadde jeg faktisk hatt store problemer... Oralsex er kjempeviktig. Anonymkode: 92bdc...313 Litt enig her. Mener jo ikke at man skal gjøre noe som byr en i mot selvfølgelig, og alle er jo forskjellige. Men jeg hadde også hatt store problemer om ikke mannen min kunne gitt meg hele pakka, og det går andre veien også. Slik har det vært i tidligere forhold også. Det er utrolig viktig. Jeg har aldri møtt en mann som har sagt noe annet. Anonymkode: 56dc1...386
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #38 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Når jeg leser enkelte svar her, så tenker jeg, for noen tålmodige menn dere er gift med... For meg er det helt utenkelig å ikke suge mannen min, han har en deilig pikk, å den vil jeg ha! Hadde han ikke villet slikke meg, hadde jeg faktisk hatt store problemer... Oralsex er kjempeviktig. Anonymkode: 92bdc...313 Og du tenker at dine preferanser er standard for alle? Når jeg leser ditt svar så tenker jeg: så enkle noen er... Anonymkode: 8a974...1d2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #39 Skrevet 9. mai 2021 Jeg som elsker å suge og kose meg med pikk klarer likevel og forstå at noen ikke liker det. Har jo skjønt det her inne også at noen bare overhodet ikke liker det eller klarer å gjøre det. Har også hørt flere av mine sexpartnere gjennom årene bak meg fortelle at ikke alle deres har ville gjort det. Så nei, svaret er virkelig nei, ikke alle gjør det. Så det kan jo tenkes at du har rett i at kollegene dine som fremstår som snurpete faktisk ikke gjør det. Meeeeen skinnet kan samtidig bedra. De som ser mest snurpete eller uskyldig eller prippen ut kan faktisk være helt annerledes i senga 😅 Anonymkode: 41f1a...64b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #40 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det mest påfallende her er at du NOEN GANG nevnte det. Det er ikke sånt man går rundt og snakker om etter tenårene. Anonymkode: cc553...9c7 Selvsagt gjør man det! I min vennegjeng er det vanlig å snakke om sexlivet. Jenteturer er fylt med tips og triks. Alt fra hvor bra orgasme man får av en Womanizer til hvordan man kan suge på best mulig måte. Mannfolka hadde nok fått sjokk, men de er heldigvis aldri der når vi snakker om sånt. Anonymkode: 22c47...49e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #41 Skrevet 9. mai 2021 Har det noe med alderen å gjøre? Anonymkode: c4191...2b4
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #42 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Har det noe med alderen å gjøre? Anonymkode: c4191...2b4 Altså, selv om alder ikke gjør noe med alle, så er det veldig mange som har mistet lysten etter 50 års alder. Noen allerede i 40-årene. Anonymkode: 29faf...fe9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #43 Skrevet 9. mai 2021 Det har vel vært gjennomført en del anonyme undersøkelser på slike ting, så det kan jo googles om man tør 😅. Personlig liker jeg både oralsex, analsex og rimming, men forstår at folk er ulike, og vil helst ikke bli sett på som ekkel fordi jeg er meg heller. Venninnen min liker golden showers, det er ikke min preferanse i det hele tatt. Vi er begge 40 år, høyt utdannet, i lederstillinger og opptatt av hygiene. Folk er forskjellige, det må respekteres uten å stemple andre som uhygieniske eller pripne! Anonymkode: f8755...837
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #44 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det har vel vært gjennomført en del anonyme undersøkelser på slike ting, så det kan jo googles om man tør 😅. Personlig liker jeg både oralsex, analsex og rimming, men forstår at folk er ulike, og vil helst ikke bli sett på som ekkel fordi jeg er meg heller. Venninnen min liker golden showers, det er ikke min preferanse i det hele tatt. Vi er begge 40 år, høyt utdannet, i lederstillinger og opptatt av hygiene. Folk er forskjellige, det må respekteres uten å stemple andre som uhygieniske eller pripne! Anonymkode: f8755...837 Hva er golden showers? Vil ikke google for sønnen min ser ofte loggen min 🙈 Anonymkode: 41f1a...64b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #45 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Lurer på om Eva Braun noensinne..? Hmmm... Man skal lure på mye rart. Anonymkode: 29faf...fe9 Slike sprø tanker har jeg også av og til. Når jeg ser dødsseriøse debatter med dødsseriøse voksne mennesker på tv, det tar debatten ned på jorda liksom. Tenker også på dama i helt vanlige sammenhenger, hvilken sterk kontrast det er mellom henne ved fruktdisken på Rema, og når hun har pikken min i munnen. For ikke å snakke om når hun ligger naken på ryggen med spredte ben og nyter tunga mi. Så ja, vi slikker og suger, og koser oss. Anonymkode: e8a5a...553
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #46 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det har vel vært gjennomført en del anonyme undersøkelser på slike ting, så det kan jo googles om man tør 😅. Personlig liker jeg både oralsex, analsex og rimming, men forstår at folk er ulike, og vil helst ikke bli sett på som ekkel fordi jeg er meg heller. Venninnen min liker golden showers, det er ikke min preferanse i det hele tatt. Vi er begge 40 år, høyt utdannet, i lederstillinger og opptatt av hygiene. Folk er forskjellige, det må respekteres uten å stemple andre som uhygieniske eller pripne! Anonymkode: f8755...837 Så ikke denne. Men ja, vi har også rimmet, hatt analsex, og golden showers. Golden showers har med tiss å gjøre, for de som ikke vet. Jeg har til og med drukket fra henne. Vi har begge høy utdannelse og gode jobber. Nysgjerrighet og utforskning kan være gøy. Angrer ingen ting, alt var veldig gøy og deilig. Anonymkode: e8a5a...553
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #47 Skrevet 9. mai 2021 Det virker på meg som enkelte menn lærer opp kjærestene sine i sexliv. Da forventes det å være flink pike og god på det man gjør. Altså hun er flink i senga, om hun suger han. Som om det er obligatorisk i et sexliv. Men jeg har heldigvis ikke hatt det presset på meg, så jeg gjør det jeg føler for. Altså så suger jeg ikke, for jeg har ikke lyst. Anonymkode: c874a...3c4
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #48 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hva er golden showers? Vil ikke google for sønnen min ser ofte loggen min 🙈 Anonymkode: 41f1a...64b https://www.urbandictionary.com/define.php?term=make it rain Anonymkode: 29faf...fe9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #49 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det mest påfallende her er at du NOEN GANG nevnte det. Det er ikke sånt man går rundt og snakker om etter tenårene. Anonymkode: cc553...9c7 Jo, faktisk, i min krets snakkes det om mye , også sexlivet. Mest sannsynligvis fordi en av mine godt voksne venner jobber på en butikk som selger sexlekstøy og hun har hatt noen party`er hos vennegjengen. Og denne samtalen var ikke en av de verste, har venner som lufter absolutt alt, til og med det som ikke hører til utenfor husets 4 vegger. I og med at du hang det så fælt opp i dette , så antar jeg at du er en av de pripne 🙂 Anonymkode: f83ab...c5f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #50 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det virker på meg som enkelte menn lærer opp kjærestene sine i sexliv. Da forventes det å være flink pike og god på det man gjør. Altså hun er flink i senga, om hun suger han. Som om det er obligatorisk i et sexliv. Men jeg har heldigvis ikke hatt det presset på meg, så jeg gjør det jeg føler for. Altså så suger jeg ikke, for jeg har ikke lyst. Anonymkode: c874a...3c4 Helt i orden for meg at du ikke liker å suge, men å sette oss som liker det i den boksen der setter jeg ikke pris på. Jeg er ikke blitt opplært av en mann til å bli god i senga. Men jeg liker å utforske hva som er godt, både min egen kropp og menns. Så jeg liker å suge, ikke fordi jeg er blitt presset, men fordi jeg liker det. Har jeg kommet borti en mann jeg ikke har lyst til å suge, så gjør jeg det heller ikke. Altså så suger jeg, når jeg har lyst! Anonymkode: d9e0b...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå