gale damen Skrevet 9. mai 2021 #26 Skrevet 9. mai 2021 Mye stygt, noe fint. Jeg ville ikke hatt et helt rom møblert med møbler derfra, men det hadde jo sett rart ut uansett hvilken leverandør man brukte. Jeg har et heltre Skovly spisebord, og er veldig fornøyd med det. Det har stått hos oss i noen år, og kommer nok ikke til å bli byttet ut i overskuelig fremtid.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #27 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Eeeh... det er en av de mest berømte designklassikerne fra det tjuende århundre. Nei, det er IKKE institusjonsstoler. Jøss. Anonymkode: 9c36d...496 Steinerskole stil er det hvertfall. De er grusomme, slike en ikke for alt i verden har lyst til å sitte på fordi de lyser tresmak i ræva. Anonymkode: d2303...f9b
Nyttårs barn Skrevet 9. mai 2021 #28 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Steinerskole stil er det hvertfall. De er grusomme, slike en ikke for alt i verden har lyst til å sitte på fordi de lyser tresmak i ræva. Anonymkode: d2303...f9b Det er vel kanskje det mange av oss kaller god smak🤣 Men åpenbart er smaken som kjent ulik.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mai 2021 #30 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ser billig ut. Anonymkode: 2042f...c6b Det som ofte er billig, om man ikke betaler for merket, er spinkle møbler, gjerne laminat eller andre billige materialer. Skovby er heltre, og stort sett ganske kraftig. Du kan beskrive skovby på mange måter, men billig er ikke beskrivende for skovby. Det finnes helt sikkert dyrere møblement, men det gjør ikke skovby til et billig møblement likevel.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #31 Skrevet 9. mai 2021 Hvis det er din stil, så kan den vare. Men stiler forandrer seg hele tiden, det som ble ansett pent på 90-tallet er i dag utdatert hvis man bryr seg om å følge tidsriktig stil. Slik vil det være med skandinavisk design også. Slår et slag for å finne sin egen stil uavhengig populært og kjøpe brukt på Finn. Har brukt knappe 10 000 på møbler til stue og kjøkken. Anonymkode: 52c75...556
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #32 Skrevet 9. mai 2021 Nyttårs barn skrev (43 minutter siden): Det er vel kanskje det mange av oss kaller god smak🤣 Men åpenbart er smaken som kjent ulik. Nei, god smak er det ikke mange som kaller det. Har heldigvis til gode å se slike "møbler" i private hjem. Men jeg omgås ikke steinerskolefolk da. Anonymkode: d2303...f9b
It's all about me Skrevet 9. mai 2021 #33 Skrevet 9. mai 2021 Vi skal med tiden ha #24 da de er helt genialt og kan utvides fra 8 til 20 sitteplasser uten ileggsplater. Stilmessig er det klassisk som lett kan gjøres mer spennende med noen kule stoler. Å innrede hele stua i Sovby kunne jeg derimot ikke ha gjort. Da blir det for kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #34 Skrevet 9. mai 2021 Måtte Google de, ligner det meste man får kjøpt på Jysk. Hvorfor er de så dyre? Anonymkode: 8917f...e8c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #35 Skrevet 9. mai 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden): Det som ofte er billig, om man ikke betaler for merket, er spinkle møbler, gjerne laminat eller andre billige materialer. Skovby er heltre, og stort sett ganske kraftig. Du kan beskrive skovby på mange måter, men billig er ikke beskrivende for skovby. Det finnes helt sikkert dyrere møblement, men det gjør ikke skovby til et billig møblement likevel. Det SER billig ut, jeg skriver ingen steder at det er det. Er en viss forskjell. Anonymkode: 2042f...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå