Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Er de litt «satt» eller klassisk pene som vi kan ha ut livet om vi kjøper nå? Anonymkode: dbafe...5a1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Hva vi synes er vel ikke relevant. Hva du/dere synes er det som teller. Synes du disse er fine? Ser du for deg at du kan ha disse møblene livet ut? Trender kommer og går, men det viktigste er din mening, da der er du som skal leve med disse. Anonymkode: 69edd...39f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva vi synes er vel ikke relevant. Hva du/dere synes er det som teller. Synes du disse er fine? Ser du for deg at du kan ha disse møblene livet ut? Trender kommer og går, men det viktigste er din mening, da der er du som skal leve med disse. Anonymkode: 69edd...39f Du vet at du ikke trenger å svare når du ikke har svar på spørsmålet som stilles? Anonymkode: dbafe...5a1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Du vet at du ikke trenger å svare når du ikke har svar på spørsmålet som stilles? Anonymkode: dbafe...5a1 Det var et like bra svar som et hvilket som helst annet svar. Du ber jo om synsing. Siden det er dine møbler er det faktisk du som må vurdere om du finner de satt eller klassisk pene og kan vare livet ut. Anonymkode: 27131...903
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er de litt «satt» eller klassisk pene som vi kan ha ut livet om vi kjøper nå? Anonymkode: dbafe...5a1 Skal du dø snart? Eller hvorfor må dessverre livet ut? Kjøp det dere liker. Anonymkode: d2303...f9b
amandine Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Jeg har Skovby sitt spisebord SM27 på ønskelisten, men det er fordi det passer meg og jeg synes det er pent. Kjøp om du liker!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 Dyr, men pent og kjempelang levetid. Skikkelig kvalitet. Har også et spisebord på ønskelisten, men har ikke økonomi til det riktig enda. Anonymkode: 82f13...f31
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er de litt «satt» eller klassisk pene som vi kan ha ut livet om vi kjøper nå? Anonymkode: dbafe...5a1 Vet ikke, send link. Anonymkode: 5a43d...b5b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du vet at du ikke trenger å svare når du ikke har svar på spørsmålet som stilles? Anonymkode: dbafe...5a1 Okei,da skal du få min personlige mening om møblene. Jeg synes de er kjedelige, platte og med lite personlighet. Jeg personlig ville ikke hatt de i min stue, jeg ville blitt lei rimelig fort. Så for meg ville de blitt satte,kjedelige og ikke tidløse. Var det et bedre svar? Anonymkode: 69edd...39f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 Jeg synes de er veldig fine, særlig kjøkkenbordene og noen av stolene. Anonymkode: 77974...0f1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 Vi har spisebord, tv-benk og skjenk fra skovby. De er pene og tidløse. Tanken er jo å ha de i mange år, de blir neppe utslitt ihvertfall. Kvaliteten er jeg ikke helt overbevist over, vi fikk først en skjenk med skuffer fulle av flis, man kunne ikke dra hendene over overflaten. Synes ellers også at finishen på skjenken er middelmådig, men grei nok. Jeg tenker at å kjøpe så dyre møbler er helt innafor om du ikke er en av de som skal bytte de ut om fem år uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 Litt både og. Noen av møblene er pene og tidløse, noen er "tantete" og kjedelige. Jeg ville ikke fylt huset mitt med Skovby, men noen møbler kunne jeg godt hatt sammen med andre. Jeg synes det blir kjedelig med for mye fra samme serie, man må blande litt for å få sin egen stil. Det blir upersonlig og stilløst med for mye. Anonymkode: ce7d0...47d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Jeg måtte google det (går virkelig folk rundt og kan navn på møbler?), men dette var overhodet ikke min smak. Jeg synes også de var uforholdsmessig dyre i forhold til utseende (jeg synes de så ut som billige IKEA-møbler). Men, jeg kan tenke meg at for de som liker denne stilen, så vil de være tidløse fordi de er enkle og rene i uttrykket. Anonymkode: 0065e...2cf
Nyttårs barn Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Vi har et skovby spisestuebord sammen med Wegners y-stoler. Jeg synes endel fra Skovby er litt satt ja, men de har også mye som er fint. Ville ikke kjøpt en haug med møbler fra samme serie jeg heller, da synes jeg huset ser ut som en katalog
Nyttårs barn Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 skovby møbler - Bing images Dette blir litt traurig etter min smak
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 Nyttårs barn skrev (33 minutter siden): Vi har et skovby spisestuebord sammen med Wegners y-stoler. Jeg synes endel fra Skovby er litt satt ja, men de har også mye som er fint. Ville ikke kjøpt en haug med møbler fra samme serie jeg heller, da synes jeg huset ser ut som en katalog Det var de styggeste stolene jeg har sett, er ikke dette type stoler de fyller opp institusjoner med? Som er drtotvonde å sitte i? Anonymkode: d2303...f9b
Nyttårs barn Skrevet 8. mai 2021 #17 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det var de styggeste stolene jeg har sett, er ikke dette type stoler de fyller opp institusjoner med? Som er drtotvonde å sitte i? Anonymkode: d2303...f9b Nei det er nok ikke det🤣 Stolene er dritfine.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #18 Skrevet 8. mai 2021 Nyttårs barn skrev (1 time siden): Nei det er nok ikke det🤣 Stolene er dritfine. Er ikke de fryktelig vonde å sitte i? Har aldri hørt om dem før, så googlet dem opp nå. Det bare ser så ubehagelig ut med bare ramme i tre, ikke noe mykt eller en gang helt å lene seg mot. Anonymkode: 0065e...2cf
Nyttårs barn Skrevet 8. mai 2021 #19 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er ikke de fryktelig vonde å sitte i? Har aldri hørt om dem før, så googlet dem opp nå. Det bare ser så ubehagelig ut med bare ramme i tre, ikke noe mykt eller en gang helt å lene seg mot. Anonymkode: 0065e...2cf Ganske mange stoler har ikke polstring i ryggen. Men det er ikke verdens beste stol sånn komfortmessig. Men jeg vet ikke hvor vanlig det er å lene seg bakover i spisestoler..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det var de styggeste stolene jeg har sett, er ikke dette type stoler de fyller opp institusjoner med? Som er drtotvonde å sitte i? Anonymkode: d2303...f9b Eeeh... det er en av de mest berømte designklassikerne fra det tjuende århundre. Nei, det er IKKE institusjonsstoler. Jøss. Anonymkode: 9c36d...496
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #21 Skrevet 9. mai 2021 Noe er kjedelig, noe er fint. Jeg er ikke glad i eik, det tar bort mye av deres utvalg. Anonymkode: 9c36d...496
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #22 Skrevet 9. mai 2021 Nyttårs barn skrev (6 timer siden): Ganske mange stoler har ikke polstring i ryggen. Men det er ikke verdens beste stol sånn komfortmessig. Men jeg vet ikke hvor vanlig det er å lene seg bakover i spisestoler.. Jeg gjør gjerne det etter at jeg er ferdig å spise. I selskap der man gjerne blir sittende en stund til bords, er jeg helt avhengig av det for å avlaste litt på ryggen. Sannsynligvis hadde jeg hatt vondt ganske lenge etter å ha sittet i en slik stol, så jeg kunne aldri hatt det selv (og håper aldri jeg kommer på besøk til noen som har slike), men litt kule å se på var de jo. Anonymkode: 0065e...2cf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #23 Skrevet 9. mai 2021 Jeg har spisebordet og er veldig fornøyd! Brukes til 6 (8 viss vi dekker på endene) i hverdagen. Har 6 plater som kan legges i og kan kjapt dekke på til 24 personer! har andre stoler og ønsker ikke flere skovbymøbler Anonymkode: 863a1...fb0
Nyttårs barn Skrevet 9. mai 2021 #24 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg gjør gjerne det etter at jeg er ferdig å spise. I selskap der man gjerne blir sittende en stund til bords, er jeg helt avhengig av det for å avlaste litt på ryggen. Sannsynligvis hadde jeg hatt vondt ganske lenge etter å ha sittet i en slik stol, så jeg kunne aldri hatt det selv (og håper aldri jeg kommer på besøk til noen som har slike), men litt kule å se på var de jo. Anonymkode: 0065e...2cf Den bakre, øvre buen er faktisk helt fin å sitte inntil, mange bruker også en flat pute der fletten er. Det er en veldig kjent og brukt stol for folk som ønsker å ha skandinavisk design. Men det er jo ikke sikkert at du kjenner noen som har de stolene😀
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #25 Skrevet 9. mai 2021 Nyttårs barn skrev (23 minutter siden): Den bakre, øvre buen er faktisk helt fin å sitte inntil, mange bruker også en flat pute der fletten er. Det er en veldig kjent og brukt stol for folk som ønsker å ha skandinavisk design. Men det er jo ikke sikkert at du kjenner noen som har de stolene😀 Nei, jeg har i hvert fall ikke vært på besøk hos noen 😊 Personlig er jeg totalt uinteressert i interiør, så jeg har nok ikke kontroll på merker i det hele tatt. Jeg visste ikke en gang at det er noe som heter skandinavisk design 😅 Anonymkode: 0065e...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå