Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Høres ut som om tømrer og snekker er samme sak. Jeg trodde tømrer var noen som kappet trær i skogen.

Anonymkode: 74bf6...f93

Snekker er en fellesbetegnelse på alle som snekrer, men egentlig er det "finsnekkere" som møbelsnekker. 

Grovsnekkere som bygger hus er tømrere. 

Anonymkode: 3d87e...7ac

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg er delvis enig med HI. Ikke at all reise inn ut av landet skal stoppes, men ferie- eller møte familien-reiser. Det kommer jo hver dag passasjer fly til Oslo fra Istanbul, Doha og andre knutepunkter i Europa. Om alle de også må på karantene-hotell i 7-10 dager uansett så vil vi minske sjansene for importert virus. 

Anonymkode: 5732e...7d6

De må det.

Anonymkode: 63479...46e

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sykepleiere pleier de syke, naturlig nok. Snekkerne bygger hus. Men hva gjør tømrerne som er så viktig? Hogger trær?

Anonymkode: 74bf6...f93

Jøyemeg🙈her tror jeg man har en ekte akademiker 😂🤪🪓🪚🪛

Anonymkode: a92da...ab4

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Oi, bare litt over 450 000 som er fullvaksinert i Norge. Her går det unna.....

Anonymkode: 38967...2a9

Poenget her at det ikke ser helsvart ut. Det er i alle fall delte meninger . 

mamma til adhd gutt<3 skrev (27 minutter siden):

Poenget her at det ikke ser helsvart ut. Det er i alle fall delte meninger . 

Men de vaksinerte må fortsatt holde avstand, dra på karantenehotell etter reise, jobbe fra hjemmekontor osv. Hvordan ikke helsvart? 

Anonymkode: d4d94...ff8

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men de vaksinerte må fortsatt holde avstand, dra på karantenehotell etter reise, jobbe fra hjemmekontor osv. Hvordan ikke helsvart? 

Anonymkode: d4d94...ff8

Det er ikke helsvart nei 

On 5/7/2021 at 1:52 PM, Anonym bruker said:

HVORFOR I HELVETE KAN IKKE NORGE STENGE ALLE GRENSENE I 6 MND🤬. FOLK DØR IKKE AV Å IKKE REISE INN OG UT AV NORGE I ETT HALVT ÅR😫

Anonymkode: 2256b...4b0

Tar det som det kommer ,gidder ikke tenkte på det,men uansett, har det vel kun vert 2-3 her i norge med den versjonen

Anonymkode: cf287...7d2

• Opprett ny...