Gå til innhold

imorgen er det endelig klart for 2 dose med vaksine :D

Anbefalte innlegg

Gleder meg :)

Da skal jeg begynne og leve mer vanlig igjen, vert isolert lenge nok ( av fri vilje vel og merke ) men blir så bra og bli mere fri igjen ❤️

og skal endelig ha sex igjen , ikke hatt det siden Februar i fjor :) valgt dette selv også, ville være fullvaksinert, så da kan jeg få igjen sex livet igjen også. Så gleder jeg meg til Kino og slik åpner jeg. Bruker selvsagt munnbind på offentlige steder ennå,men håper man snart kan slutte med det også

Hva gleder dere mest til ?

Anonymkode: e208b...50a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har gjort alt det der hele tiden jeg.

Anonymkode: c9a4d...0c7

Jeg og. Det skulle ha tatt seg ut at jeg skulle nekte min samboer sex bare fordi det er pandemi der ute :) 

Til TS: Så bra at du får vaksine. Jeg får enda ikke tilbud om det på lenge, så må fortsette å råtne inne på hjemmekontor.

Anonymkode: be32a...085

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gratulerer! Deilig å vite at vi går mot mer normale tider. Jo flere som før vaksine, desto bedre blir det for oss alle❤️

Anonymkode: eac60...fc5

Vi går ikke mot normale tider. Demokratiet står i fare 

Anonymkode: ead7d...b13

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor får du 2 doser i morgen?

Anonymkode: c9a4d...0c7

Hun mente sikkert 2. dose.

Jeg har levd sånn noenlunde normalt, etter gjeldende regler. Får selv 2. disse neste uke, og jeg skal innrømme at det er litt befriende 😊

Anonymkode: 25357...ee5

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Hun mente sikkert 2. dose.

Jeg har levd sånn noenlunde normalt, etter gjeldende regler. Får selv 2. disse neste uke, og jeg skal innrømme at det er litt befriende 😊

Anonymkode: 25357...ee5

Ja mente selvsagt dose nr 2, ser jeg skrev litt uklart :P Ja skal bli veldig deilig og leve litt mer normalt igjen

Anonymkode: e208b...50a

• Opprett ny...