Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nå vet jeg jo ikke hvor dere skal eller hvor mange dere er, men ser man på f.eks sas lavpriskalender er det mange reisemål i Europa ned i 500- 600 kr. Oppgradering til "go smart" koster et par hundre til, men da kan det avbestilles.

(Samboeren min kjøpte billett til 250 kr til landet der han kommer fra for et par ukers siden. Ikke sikkert det går, men 250 klarer vi å tape, for å si det sånn.)

Anonymkode: 2a0e0...dee

Du kan ikke avbestille med Go smart, 

Anonymkode: 946f3...527

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Eller det kan du selvfølgelig, men du får ikke pengene tilbake 😅

Anonymkode: 946f3...527

Sorry, bommet der, alt for mange klasser. Men den kan flyttes, for mange er jo det like bra, hvis man skal besøke familie f.eks.

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Nå vet jeg jo ikke hvor dere skal eller hvor mange dere er, men ser man på f.eks sas lavpriskalender er det mange reisemål i Europa ned i 500- 600 kr. Oppgradering til "go smart" koster et par hundre til, men da kan det avbestilles.

(Samboeren min kjøpte billett til 250 kr til landet der han kommer fra for et par ukers siden. Ikke sikkert det går, men 250 klarer vi å tape, for å si det sånn.)

Ja, og først må man komme seg til Oslo. Det er det som koster. 

Anonymkode: d872e...a66

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Sorry, bommet der, alt for mange klasser. Men den kan flyttes, for mange er jo det like bra, hvis man skal besøke familie f.eks.

Ja, for ferien flytter seg på et fantastisk vis den også? 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, for ferien flytter seg på et fantastisk vis den også? 

Du ser kun problemer eller? Her kommer folk med forslag til deg og du virker veldig negativ . Hvis det er dyrt å fly til Oslo så er det kanskje mulig å kjøre ? Det er i alle fall billigere

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Galskap at folk er så desperate etter en sydentur, at man står klar VISS det åpner. Det er og galskap å dra med seg uvaksinerte barn, da tenker man mest på å få sol ikke barnas helse….

Anonymkode: 596e4...579

Vi som har den nærmeste familien i utlandet er ikke interessert i sydenturer. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (18 minutter siden):

Du ser kun problemer eller? Her kommer folk med forslag til deg og du virker veldig negativ . Hvis det er dyrt å fly til Oslo så er det kanskje mulig å kjøre ? Det er i alle fall billigere

Og stå parkert i Oslo hvor? Jeg ser ikke kun problemer, men jeg er realist. Man får ikke flyttet ferien etter 1. mai i min jobb. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og stå parkert i Oslo hvor? Jeg ser ikke kun problemer, men jeg er realist. Man får ikke flyttet ferien etter 1. mai i min jobb. 

Man får relativt rimelig parkering på Gardermoen 

• Opprett ny...