Gå til innhold

Sommerhytta, flere som skjønte dette etter noen minutter?🏚

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fra første øyeblikk. Ante ikke at det ikke var offentlig, har bare gått ut fra det siden det (for meg) var så åpenlyst. 

Flott fyr, ingenting å skamme seg over. Håper han framover klarer å være seg selv og slipper å møte fordommer. 

Anonymkode: 7c4e1...031

Skrevet

Jeg blir så oppgitt av at dette enda, i 2021, skal være noe å skrive om! Hvilken legning man har er da virkelig revnende likegyldig når man skal bygge en hytte!

Man har dessverre enda en altfor lang vei å gå til at alle legninger blir sidestilt. Det burde være like unødvendig å "stå frem" som homofil som å stå frem som hetro, eller b-menneske. 

Anonymkode: 2eac9...9e6

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor i alle dager han må stå frem som homofil, det har man da skjønt fra første episode.

Jeg er søren meg snart 50 år og skjønner ikke hvorfor man må stå frem som noe som helst, den dagen han kommer med en kjæreste forstår man hva slags legning personen har, men det spiller da ingen rolle...

Anonymkode: 29f75...0b4

Skrevet

Jeg er enig med dere, det er synd at man må stå frem. Likevel er homofile ikke likestilte med heterofile og det er fortsatt mye diskriminering. Så man er jo avhengig av at noen baner vei for andre, slik at homofili blir både akseptert og likestilt i samfunnet med årene. 

hi

Anonymkode: 90e3c...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...