Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min datter på åtte har blitt forkjølet. Bare snørrete og nyser, ingen problemer med verken hals eller lunger og hun har ikke feber. Bør hun testes for covid-19? Og må vi andre være i karantene mens vi venter på svar? Det er så mye regelendringer at jeg ikke har klart å henge med på akkurat dette punktet :(

Anonymkode: bb594...61b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417101-forkj%C3%B8let-datter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Min datter på åtte har blitt forkjølet. Bare snørrete og nyser, ingen problemer med verken hals eller lunger og hun har ikke feber. Bør hun testes for covid-19? Og må vi andre være i karantene mens vi venter på svar? Det er så mye regelendringer at jeg ikke har klart å henge med på akkurat dette punktet :(

Skremmende at ikke du vet... Folk gidder vel ikke svare fordi de er drittlei dumme koronaspørsmål... 

Anonymkode: a0f18...400

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Skremmende at ikke du vet... Folk gidder vel ikke svare fordi de er drittlei dumme koronaspørsmål... 

Anonymkode: a0f18...400

Nei, det er ikke skremmende at jeg ikke vet. 

På fredag fikk jeg beskjed om at kreften min har spredd seg videre i andre organer. Jeg fikk beskjed om at jeg har 6-12 mnd igjen. Derfor klarte jeg ikke å samle tankene mine nok til å huske reglene. 

Tenk deg om før trykker folk ned. 

Annonse

• Opprett ny...