Gå til innhold

Hvorfor "kakke" på midten av pynteputer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Bilde fra en boligannonse på Finn. Puter med "knekk/kakk" i toppen og pledd på vei ut av sofaen

https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/4/vertical-2/30/6/216/425/056_993841935.jpg

En annen boligannonse, når man kakker på toppen av puta får de liksom ører...

https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/5/vertical-2/02/3/217/189/373_1207507945.jpg

Anonymkode: 8de5f...3d5

Takk! Neste gang vi skal ha besøk må jeg huske på å spørre mannen om han har husket å kakke putene 😂😂

Anonymkode: 91690...ea0

Fortsetter under...

Skrevet

Haha 😄 

Men det kakket i puten er for at det ikke skal se stivt og "pyntet" ut, det "mykner" opp intrykket 😄 

Selv kakker jeg ikke og pledd brettes og henges over armlenet,  har et pledd som ligger på alles favoritt plass i sofaen, men det er av praktiske grunner, lettere å vaske pleddet enn sofaen når mann eller barn har spist der 😄 

Skrevet

Men altså, dette er jo ikke verre enn alle andre trender som de aller, aller fleste til en viss grad hiver seg på? Klær, mat, reise, hår, sminke.... Vi er flokkdyr, som følger trender, uansett nesten hvor hardnakket vi påstår at vi ikke lar oss påvirke, viser det seg at de fleste av oss nok gjør det. De aller, aller fleste følger strømmen når det gjelder et eller annet. Ja, til og med det å IKKE skulle følge trender, er jo nettopp det: en trend! Det er ikke ofte man møter folk som er totalt blottet for en eller annen motesak. Egentlig kommer jeg kun på disse som deltar i programmet "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu".

Anonymkode: 1d7eb...0eb

Skrevet

Kakk i putene er helt ut nå, følg med da 😂

Anonymkode: 17719...8ee

Skrevet

Hahah.. nå ser jeg bare kakk over alt! 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (På 2.5.2021 den 15.24):

Det er det som er poenget ja😊

Da har jeg missa poenget. Jeg synes ikke det ser bra ut i det hele tatt. 

Anonymkode: 6f312...7b8

Annonse

Skrevet
Syngensang skrev (På 2.5.2021 den 23.14):

Eg har puter i sofaen for å ligge/sitte godt, og pledd for å ikkje fryse? Er det ikkje derfor alle folk har puter og pledd? Denne kakkinnga har eg aldri skjønt meg på riktignok.. 

Og da må det være mange puter og pledd nok til alle. Og da kommer del to av putenes/pleddenes begrunnelse inn: de kan variere i farge etter sesongen. Det er en deilig bieffekt. Men kakke gjør jeg ikke. Enda jeg har dunputer.

Anonymkode: c5f61...a80

Skrevet

Har heller ikke skjønt den kakkingen. Ser ut som han forsøker å lage dyreører eller noe.. og ikke skjønner jeg han kjærlighet til mosegrønn og dempet  sort heller. Og jeg skjønner ikke hvorfor han sier «hva» i stedet for «hvilken»

Anonymkode: 7e236...1fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.5.2021 den 21.02):

Kan noen sende inn en lenke til pute med kakk?? Aner ikke hva det er 😂😂

Hvor har du vært de seneste årene??

Anonymkode: 7b6ec...63f

Skrevet

Stygt og harry 🤣

Anonymkode: 1844f...083

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...