amandine Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Sitter og ser Eventyrlig oppussing, jeg synes Halvor Bakke gjør mye fint, forsåvidt, men jeg har aldri skjønt poenget med det "kakket" på midten av putene? Skal det liksom se bra ut?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 amandine skrev (Akkurat nå): Sitter og ser Eventyrlig oppussing, jeg synes Halvor Bakke gjør mye fint, forsåvidt, men jeg har aldri skjønt poenget med det "kakket" på midten av putene? Skal det liksom se bra ut? Det er det som er poenget ja😊
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har sett noen slike programmer og har en egen teori for akkurat den kakkingen. Ofte er det noenlunde minimalistisk, eller i hvert fall veldig striglet ellers i rommet. Når de kakker putene så tror jeg det er for å bryte det striglede Vet om ei som får helt noia av å ha besøk, eller om noen i familien sitter i sofaen og er borti putene, for da måååå de kakkes riktig igjen med det samme. Tvangstanker, ikke så mye med hva som ser bra ut og ikke. Anonymkode: 73822...3e6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Etter kva eg har forstått, er det for å understreke at det er dunputer og ikkje kunstig fyll. Det gjer det jo enda tåpelegare. Anonymkode: 7c04d...a88
amandine Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Etter kva eg har forstått, er det for å understreke at det er dunputer og ikkje kunstig fyll. Det gjer det jo enda tåpelegare. Anonymkode: 7c04d...a88 Aha. Jeg har dunputer uten kakk, jeg risikerer da altså at gjestene mine ikke skjønner at det er dun?
amandine Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hver sin smak 😉 Anonymkode: 1844f...083 Heldigvis. Jeg synes det ser så dumt ut.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Det er en motesak, og akkurat nå er det moderne med "kakk" i putene og pledd som ser ut som "de er på vei ut av sofaen". Hørte på en episode av han fyren på radioen som tar opp ting og sier "skjerp deg". Han hadde en episode om disse pleddene. Han sa at hver eneste boligannonse i Oslo var stylet på den måten. Han har helt rett Jeg synes det er vittig. Han snakket om disse pleddene som det ser ut som hunden har dratt halvveis ut av sofaen, men det er like vittig med de putene. Anonymkode: 8de5f...3d5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 amandine skrev (50 minutter siden): Aha. Jeg har dunputer uten kakk, jeg risikerer da altså at gjestene mine ikke skjønner at det er dun? Jepp, og det ville jo vært skrekkelig. Det ser jo stygt ut i tillegg. Anonymkode: c5f61...a80
amandine Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jepp, og det ville jo vært skrekkelig. Det ser jo stygt ut i tillegg. Anonymkode: c5f61...a80 🤣
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Har også lurt på det der. Altså ingen fornuftig grunn til å gjøre det. Selv lever jeg fint med syntetiske puter uten kakk... Anonymkode: 7598c...48c
Listedamen Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 amandine skrev (1 time siden): Aha. Jeg har dunputer uten kakk, jeg risikerer da altså at gjestene mine ikke skjønner at det er dun? Du bør egentlig slippe alt du har i hendene umiddelbart slik at du kan kakke putene dine! Tenk om gjestene dine tror at du har UEKTE puter😱
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Aldri forstått greia... Haha Anonymkode: 78825...9da
Himmel og hav Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 amandine skrev (1 time siden): Aha. Jeg har dunputer uten kakk, jeg risikerer da altså at gjestene mine ikke skjønner at det er dun? Der har jeg forsømt meg også, tydeligvis, men nå er jeg antagelig så langt ute å kjøre på interiørfronten allikevel at det bare får inngå i haugen av andre feil. Jeg kan allikevel informere her og nå om at tre av putene i sofaen min er dun og de tre andre er billigste fiberinnerputa de solgte på Kid for 4-5 år siden. Så om noen av dere skulle svinge innom, så vet dere det .
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 Hva skal man med alle putene? Sofaen skal man sitte i og putene er i veien! Anonymkode: a1921...690
amandine Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #16 Skrevet 2. mai 2021 Himmel og hav skrev (18 minutter siden): Der har jeg forsømt meg også, tydeligvis, men nå er jeg antagelig så langt ute å kjøre på interiørfronten allikevel at det bare får inngå i haugen av andre feil. Jeg kan allikevel informere her og nå om at tre av putene i sofaen min er dun og de tre andre er billigste fiberinnerputa de solgte på Kid for 4-5 år siden. Så om noen av dere skulle svinge innom, så vet dere det . Så lenge du ikke er en kakker er det greit ☺️
frk Nilsen Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Ser nå at det ligger to pledd moteriktig henslengt i sofaen 😂(nettopp tatt en dupp), det ble kakk (eller mer en dump) i dunputa også, betyr det at jeg ikke trenger å brette pleddet pent sammen eller riste på plass dunen i puta?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Etter kva eg har forstått, er det for å understreke at det er dunputer og ikkje kunstig fyll. Det gjer det jo enda tåpelegare. Anonymkode: 7c04d...a88 Ja, det jeg har hørt også. Status. Det ser jo helt forjævlig teit ut. Folk med kakk i putene er mindre smarte...🤣 Anonymkode: 5d2de...38f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er en motesak, og akkurat nå er det moderne med "kakk" i putene og pledd som ser ut som "de er på vei ut av sofaen". Hørte på en episode av han fyren på radioen som tar opp ting og sier "skjerp deg". Han hadde en episode om disse pleddene. Han sa at hver eneste boligannonse i Oslo var stylet på den måten. Han har helt rett Jeg synes det er vittig. Han snakket om disse pleddene som det ser ut som hunden har dratt halvveis ut av sofaen, men det er like vittig med de putene. Anonymkode: 8de5f...3d5 Ja, det ser også skikkelig dumt ut. Spesielt når samme teppe ligger strødd utover på alle bilder i alle rom. Og bøker står i sofaen med kaffekopp oppå. Anonymkode: 5d2de...38f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, det ser også skikkelig dumt ut. Spesielt når samme teppe ligger strødd utover på alle bilder i alle rom. Og bøker står i sofaen med kaffekopp oppå. Anonymkode: 5d2de...38f Helt irrelevant til hi sitt spørsmål, men hva er greia med coffetable book? Jeg husker at Kramer i Seinfeld ‘oppfant’ det, og vi lo av hvor dumt det var. Men nå ser jeg stadig bilder på IG med Chanel bøker osv som pynt på bordet? Skal man liksom signalisere klasse, eller hva er det? Jeg har ikke råd til veska, men boka har jeg i hvert fall. Anonymkode: b29d3...0ec
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #21 Skrevet 2. mai 2021 Kan noen sende inn en lenke til pute med kakk?? Aner ikke hva det er 😂😂 Anonymkode: 91690...ea0
prekæs Skrevet 2. mai 2021 #22 Skrevet 2. mai 2021 Ja har du sett. Programmet er bra og fyren sympatisk, men han har nok en indre Karate Kid som aktiveres hver gang han ser en pute uten knekk
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #23 Skrevet 2. mai 2021 Flokkdyrmentalitet, men sånn er det vel med alle trender? Pleddet og putene begynner virkelig å bli oppbrukt og snart kommer det til å bli utrendy som lysfatene. Jeg synes kakk i en og annen pute er ok, for å skape litt mer liv og gjøre det mindre ensformig, men alle putene blir bare uorginalt. Overrasket over at det holdt seg så lenge. Anonymkode: 216b3...b9b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #24 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Kan noen sende inn en lenke til pute med kakk?? Aner ikke hva det er 😂😂 Anonymkode: 91690...ea0 Bilde fra en boligannonse på Finn. Puter med "knekk/kakk" i toppen og pledd på vei ut av sofaen https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/4/vertical-2/30/6/216/425/056_993841935.jpg En annen boligannonse, når man kakker på toppen av puta får de liksom ører... https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2021/5/vertical-2/02/3/217/189/373_1207507945.jpg Anonymkode: 8de5f...3d5
Syngensang Skrevet 2. mai 2021 #25 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Flokkdyrmentalitet, men sånn er det vel med alle trender? Pleddet og putene begynner virkelig å bli oppbrukt og snart kommer det til å bli utrendy som lysfatene. Jeg synes kakk i en og annen pute er ok, for å skape litt mer liv og gjøre det mindre ensformig, men alle putene blir bare uorginalt. Overrasket over at det holdt seg så lenge. Anonymkode: 216b3...b9b Eg har puter i sofaen for å ligge/sitte godt, og pledd for å ikkje fryse? Er det ikkje derfor alle folk har puter og pledd? Denne kakkinnga har eg aldri skjønt meg på riktignok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå