Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #51 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er det virkelig noen som ber i arbeidstiden til vanlig??? Og det blir godtatt??? jobber de lengre dager da? Anonymkode: c4b04...c5b Det tae ikke lengre tid enn alle som tar røykepauser mange ganger om dagen altså. Kan ikke huske en eneste røyker som har fått krav on å jobbe lengre dager av den grunn. Anonymkode: b453a...1ca
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #52 Skrevet 3. mai 2021 Hi her. Det er forbudt å røyke i arbeidstiden, også i pausen. Anonymkode: 10b19...e1b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #53 Skrevet 3. mai 2021 Det er lov å droppe total faste og heller betale en sum på ca 70kr eller noe om man har et yrke hvor man trenger mat, drikke eller begge deler under ramadan Anonymkode: 9dd5a...750
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #54 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 3.5.2021 den 13.13): Det går jo ikke i Norge, for da er vi rasistiske🤷♀️ Anonymkode: 7ae4d...1af Har ikke noe med Norge å gjøre, det er sånn "lovene" er rundt Ramadan og fasting. Om de lar fasten gå utover jobben gjør det også feil ifølge Islam og risikerer like mer straff i etterlivet enn av å droppe fasten. Anonymkode: f835a...a35
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #55 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 3.5.2021 den 19.16): Hi her. Det er forbudt å røyke i arbeidstiden, også i pausen. Anonymkode: 10b19...e1b 🤣 Anonymkode: b453a...1ca
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #56 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): 🤣 Anonymkode: b453a...1ca Hva ler du av? Anonymkode: 06cc5...b73
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #57 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Har ikke noe med Norge å gjøre, det er sånn "lovene" er rundt Ramadan og fasting. Om de lar fasten gå utover jobben gjør det også feil ifølge Islam og risikerer like mer straff i etterlivet enn av å droppe fasten. Anonymkode: f835a...a35 Utfordringen er nok at de ikke ser dette selv. Man skal heller ikke røyke under ramadan, noe som mange synder mot. Anonymkode: a692c...1f2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #58 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Utfordringen er nok at de ikke ser dette selv. Man skal heller ikke røyke under ramadan, noe som mange synder mot. Anonymkode: a692c...1f2 Og heller ikke ha sex. Men de færreste klarer å gå så lenge uten sex i tillegg til å sulte og ha røykeabstinenser. Anonymkode: 8dca0...819
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #59 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 3.5.2021 den 16.05): Jeg håper du hver eneste gang da har meldt dette som avvik og viser til fastingen som årsak? Anonymkode: 149ac...586 Hun troller jo bare, ikke gå rett på limpinnen. Muslimske kirurger er ansvarlige og moderne mennesker de også, de aller fleste. Noen av de som svarer i denne tråden har en åpenbar agenda, som ikke er så vennligsinnet. Anonymkode: f829a...ba9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #60 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun troller jo bare, ikke gå rett på limpinnen. Muslimske kirurger er ansvarlige og moderne mennesker de også, de aller fleste. Noen av de som svarer i denne tråden har en åpenbar agenda, som ikke er så vennligsinnet. Anonymkode: f829a...ba9 Åja såklart. For du kjenner alle kirurgene som jobber på norske sykehus? Han ene nekter til å med å være på stue med en homofil oprsykepleier. Fikk selvsagt ikke medhold. Så når de er på samme Opr stue så blir han oversett helt av kirurgen. Er så trivelig atte. De fleste yngre kirurger er dog ikke så ekstreme. Anonymkode: 7ae4d...1af
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #61 Skrevet 5. mai 2021 Jeg skrev "de aller fleste", ikke at jeg kjenner alle. Det finnes sikkert en og annen gærning. Likevel holder jeg det for fortsatt for langt mer sannsynlig at det er du som troller. Du "har opplevd mer enn én gang" at kirurgen "besvimer med kniven i hånda" under ramadan? Særlig. Alt tyder på at dette er ondsinnet trolling. Anonymkode: f829a...ba9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #62 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Har ikke noe med Norge å gjøre, det er sånn "lovene" er rundt Ramadan og fasting. Om de lar fasten gå utover jobben gjør det også feil ifølge Islam og risikerer like mer straff i etterlivet enn av å droppe fasten. Anonymkode: f835a...a35 Ja, sånn oppfatter du det. Si det til min helse-medarbeider som har sitti på baken hele arbeidsdagen i dag... Anonymkode: 45b89...de8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #63 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg skrev "de aller fleste", ikke at jeg kjenner alle. Det finnes sikkert en og annen gærning. Likevel holder jeg det for fortsatt for langt mer sannsynlig at det er du som troller. Du "har opplevd mer enn én gang" at kirurgen "besvimer med kniven i hånda" under ramadan? Særlig. Alt tyder på at dette er ondsinnet trolling. Anonymkode: f829a...ba9 Jeg har jobbet i helsevesenet i 25 år og har sett det mer enn en gang ja. Men vær så naiv du vil du. Anonymkode: 7ae4d...1af
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #64 Skrevet 5. mai 2021 Morsomt at så mange er engasjerte her😅 Når minst 70% av de som skriver aldri har hatt eller vil ha en fastende kollega🙊🙉🙈 Anonymkode: 1f124...307
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #65 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Åja såklart. For du kjenner alle kirurgene som jobber på norske sykehus? Han ene nekter til å med å være på stue med en homofil oprsykepleier. Fikk selvsagt ikke medhold. Så når de er på samme Opr stue så blir han oversett helt av kirurgen. Er så trivelig atte. De fleste yngre kirurger er dog ikke så ekstreme. Anonymkode: 7ae4d...1af Så «han ene» skal definere alle muslimske kirurger i Norge👀? Ikke prøv å dra alle over en kam. Noe som er ganske vanlig i Norge når det gjelder muslimer. Anonymkode: 1f124...307
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #66 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Så «han ene» skal definere alle muslimske kirurger i Norge👀? Ikke prøv å dra alle over en kam. Noe som er ganske vanlig i Norge når det gjelder muslimer. Anonymkode: 1f124...307 Så du mener at alle muslimer syns det er greit med homofile? De er jo det mest homofobe folkeslaget. Anonymkode: 7ae4d...1af
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #67 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Så du mener at alle muslimer syns det er greit med homofile? De er jo det mest homofobe folkeslaget. Anonymkode: 7ae4d...1af Ordet ALLE kan ikke brukes til flere milliarder mennesker. Akkurat som resten av verden syns noen det er greit og noen ikke. Folk er forskjellige selvom de har samme religion eller kommer fra samme land. Jeg kan ikke mene det samme som broren min f.eks. Jeg har mine egen meninger og verdier. Anonymkode: 1f124...307
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #69 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ordet ALLE kan ikke brukes til flere milliarder mennesker. Akkurat som resten av verden syns noen det er greit og noen ikke. Folk er forskjellige selvom de har samme religion eller kommer fra samme land. Jeg kan ikke mene det samme som broren min f.eks. Jeg har mine egen meninger og verdier. Anonymkode: 1f124...307 Vi vet hvordan homofile blir behandlet i muslimske land. Anonymkode: c4b04...c5b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #70 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Vi vet hvordan homofile blir behandlet i muslimske land. Anonymkode: c4b04...c5b Vi vet hvordan muslimer blir behandlet i mange kristne land også. Så lenge folk med hat og fordommer som deg eksisterer kommer vi til å ha det problemet dessverre😐 Du prøver å fremstille muslimer som slemme. Men det er din mening. Det er DEG!! Prøv å ta hvert enkelt menneske individuelt. Da kommer du langt i livet. Anonymkode: 1f124...307
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #71 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Vi vet hvordan homofile blir behandlet i muslimske land. Anonymkode: c4b04...c5b Fordom og generalisering. Livets harde skole er ute og diskuterer Anonymkode: 8dca0...819
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #72 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Fordom og generalisering. Livets harde skole er ute og diskuterer Anonymkode: 8dca0...819 Vi har ihvertfall tid til å følge med i nyhetsbildet. Det har tydeligvis ikke du. Kanskje du bør utvide horisonten din og bli litt mer engasjert i det som skjer i verden. Man lærer mye av det altså. Anonymkode: 7ae4d...1af
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #73 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi har ihvertfall tid til å følge med i nyhetsbildet. Det har tydeligvis ikke du. Kanskje du bør utvide horisonten din og bli litt mer engasjert i det som skjer i verden. Man lærer mye av det altså. Anonymkode: 7ae4d...1af Jeg har bodd i flere forskjellige land, og har nok mye rikere verdensbilde enn folk som har gått på livets harde skole og lest VG et par ganger i uka. Det siste som skjedde i nyhetsbildet som gjaldt masseangrep, var en terroraksjon begått av en norsk nordmann med "arisk" utseende. Anonymkode: 8dca0...819
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #74 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Fordom og generalisering. Livets harde skole er ute og diskuterer Anonymkode: 8dca0...819 Det er alltid lurt å forholde seg til fakta. Det er dødsstraff for homofile i 12 muslimske land. Om lag 52 prosent av muslimene i Storbritannia mener at homofili bør forbys, 47 prosent mener at homofile er uegnede som lærere. I Saudi Arabia og Iran blir homofile halshugget og hengt. Flere andre muslimske land har også dødsstraff for homoseksuell adferd. Siden opprettelsen av den islamske staten i Irak og Syria 2014, har Daesh kastet dusinvis av homofile fra hustak. Andre har blitt steinet til døde. Handlingene er rettferdiggjort i koranen og i islamsk tradisjon. I meningsmålinger i Vesten oppgir muslimske respondenter å være langt mer avvisende overfor homofile enn ikke-muslimske respondenter. Anonymkode: c4b04...c5b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #75 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det er alltid lurt å forholde seg til fakta. Det er dødsstraff for homofile i 12 muslimske land. Om lag 52 prosent av muslimene i Storbritannia mener at homofili bør forbys, 47 prosent mener at homofile er uegnede som lærere. I Saudi Arabia og Iran blir homofile halshugget og hengt. Flere andre muslimske land har også dødsstraff for homoseksuell adferd. Siden opprettelsen av den islamske staten i Irak og Syria 2014, har Daesh kastet dusinvis av homofile fra hustak. Andre har blitt steinet til døde. Handlingene er rettferdiggjort i koranen og i islamsk tradisjon. I meningsmålinger i Vesten oppgir muslimske respondenter å være langt mer avvisende overfor homofile enn ikke-muslimske respondenter. Anonymkode: c4b04...c5b Du har virkelig fritids👀 Anonymkode: 1f124...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå