Gå til innhold

Trenger navneforslag (Magnus som mellomnavn)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes Magnus er nydelig og passer best alene, i alle fall ikke med Liam and Leon, Magnus er nydelig Alene, Synes det passer til veldig få navn i allefall som mellomnavnet. Leon og Liam er fint,men de passer ikke med Magnus.

Forslag :

Leon Alexander

Leon Tobias

Leon Christopher/Kristoffer

Liam Oliver

Liam Alexander

Liam Andreas

Henrik Magnus

Nils Magnus

Peter Magnus

Oliver Magnus

Filip Magnus

Olav Magnus

Daniel Magnus

Bjørn Magnus

Thor Magnus

Emil Magnus

Sebastian Magnus

Anonymkode: 18e1b...091

Anonym bruker skrev (På 2.5.2021 den 15.53):

Jeg synes Magnus er nydelig og passer best alene, i alle fall ikke med Liam and Leon, Magnus er nydelig Alene, Synes det passer til veldig få navn i allefall som mellomnavnet. Leon og Liam er fint,men de passer ikke med Magnus.

Forslag :

Leon Alexander

Leon Tobias

Liam Oliver

Liam Alexander

Liam Andreas

Henrik Magnus

Nils Magnus

Peter Magnus

Oliver Magnus

Filip Magnus

Olav Magnus

Daniel Magnus

Bjørn Magnus

Thor Magnus

Emil Magnus

Sebastian Magnus

Ekspander  

Tusen Takk for forslag!😊 

Anonymkode: 8f8f6...cf8

Annonse

Anonym bruker skrev (På 2.5.2021 den 15.53):

Forslag :

Leon Alexander

Leon Tobias

Liam Oliver

Liam Alexander

Liam Andreas

Henrik Magnus

Nils Magnus

Peter Magnus

Oliver Magnus

Filip Magnus

Olav Magnus

Daniel Magnus

Bjørn Magnus

Thor Magnus

Emil Magnus

Sebastian Magnus

Ekspander  

Hei, 

Kan jeg spørre deg hvorfor Magnus ikke passer med Leon, men passer med Oliver(veldig engelsk navn) eller Sebastian(ikke norsk navn heller). Jeg liker Oliver og Sebastian, men jeg tror navnene ikke passer sammen med Magnus...

Jeg bare prøver å forstå reglene hvordan man kan kombinere 2 navn sammen.

P.S. Magnus skal ikke brukes daglig

Takk på forhånd!😊

Anonym bruker skrev (På 2.5.2021 den 20.27):

Hei, 

Kan jeg spørre deg hvorfor Magnus ikke passer med Leon, men passer med Oliver(veldig engelsk navn) eller Sebastian(ikke norsk navn heller). Jeg liker Oliver og Sebastian, men jeg tror navnene ikke passer sammen med Magnus...

Jeg bare prøver å forstå reglene hvordan man kan kombinere 2 navn sammen.

P.S. Magnus skal ikke brukes daglig

Takk på forhånd!😊

Ekspander  

Ser på Oliver og Sebastian som veldig norske navn i forhold til Leon faktisk, både Oliver og Sebastian har vert i norge i flere år,mens Leon har vel vert her kanskje 10 år og veldig poppis i 5 år, Synes bare at Leon Magnus passer veldig dårlig

• 3 uker senere...

Annonse

Hei jeg har noen navn, jeg liker de. De er utenlandske men hvis du liker lit diversity i livet ditt så er disse bra! Miles er ett fint guttenavn, Kirk også! Men favorittene mine er Jukka,Jarno og jarppi(finske navn). Wilbur er også ganske fint! Miguel,Roman og Sora er også fine navn. Håper jeg kunne hjelpe!

Anonymkode: 178ef...3be

Anonym bruker skrev (På 24.5.2021 den 15.39):

Hei jeg har noen navn, jeg liker de. De er utenlandske men hvis du liker lit diversity i livet ditt så er disse bra! Miles er ett fint guttenavn, Kirk også! Men favorittene mine er Jukka,Jarno og jarppi(finske navn). Wilbur er også ganske fint! Miguel,Roman og Sora er også fine navn. Håper jeg kunne hjelpe!

Ekspander  

Tusen takk, liker Roman veldig godt!

Anonym bruker skrev (På 1.5.2021 den 20.37):

Hei,

Hva synes dere om Leon Magnus eller Liam Magnus? Treneger mer internasjionalt navn som passer sammen. Takk for mer forslag!

Ekspander  

Det passer overhode ikke. Stig Magnus derimot... 

Anonymkode: c947d...0ea

Anonym bruker skrev (På 24.5.2021 den 15.39):

Ekspander  

🤯

Anonymkode: c947d...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...