GÃ¥ til innhold

Katt som gjemmer kattunge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det feiler den kattungen noe? eller så har hun bare ikke ork til alle. Katter er ikke så dumme, men de er ganske primitive når det kommer til slikt. Kanskje prøver hun å skåne den mest mulig. Kan være tusen grunner. Får alle mat?

Anonymkode: 3d421...02c

Inatt hadde hun tatt 3 av 5 under senga. Så nå flyttet jeg kassa og alle  under senga. Så får vi se. Alle legge på seg fint ja. Veier hver dag til fast tidspunkt, og alle er like aktive sugere. 

Hi

Anonymkode: f4d35...d16

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor steriliserer du ikke katten din? Det finnes nok av katter, det trengs ikke flere!

Anonymkode: b95c4...a70

Du tenker ikke at det er litt sent nå eller? Og, det er faktisk færre kattunger nå. Flere jeg kjenner strevde med å finne katt til salgs, som ikke var voksen omplasseringskatt.

Anonymkode: fedd5...ad0

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor steriliserer du ikke katten din? Det finnes nok av katter, det trengs ikke flere!

Hvorfor graver ikke du deg ned? Det finnes nok av sure kjerringer, det trengs ikke flere!

Anonymkode: 19b6a...603

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg prøver iherdig og få opp villkatt bestanden, om noen uker nå så sette jeg dem uti skogen slik att de blir villkatter!! Og formerer seg mer! 

Hi

Anonymkode: f4d35...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...