Gå til innhold

Fjerne silikon

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring fra å fjerne silikon fra brystene? Hvordan så brystene ut etter fjerning? Hvor mye kostet det? Og angret du? Jeg har lagt under muskelen for over 10 år siden, men vurderer å fjerne dem. Har kun langt inn 200 gram, som visstnok ikke skal være mye. Men litt redd for at det bare skal være skinnfeller igjen..

Anonymkode: 7b93f...704

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144416980-fjerne-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner bare ei som har fjernet. Hun hadde også forholdsvis små implantater. Hun slapp å betale noe for å fjerne fordi hun fikk lekkasje fra implantatene.

Helt ærlig tenkte jeg aldri på før/etter hun hadde fjernet silikonen. Vet ikke om hun hadde over eller under muskelen. Jeg forestiller meg at så lenge du har hatt under muskelen vil selve brystvevet ditt trolig være mindre påvirket av implantatet enn om du hadde hatt det over muskelen.

Jeg har en gentype som gjør at jeg har tilbud om å fjerne brystene og få laget nye med implantat. Får jeg kreft kommer jeg heller til å fjerne dem, uten å bygge opp nye. Så hvor syk hun jeg kjenner ble av lekkasjene (som visstnok ikke "kunne" skje med den typen implantater hun hadde), så jeg ønsker ikke ta sjansen. Skjer det så får jeg heller være helt flat, det er greit det også, bare man innstiller seg på det.

Hun jeg fortalte om angret ikke på at implantatene ble fjernet. Hun hadde forsåvidt ikke noe valg, pga. lekkasjene, men etter at hun var blitt frisk igjen sa hun at hun egentlig ikke tenkte særlig over det.

Anonymkode: 51001...338

De Ser ut sol de gjorde før jeg fikk silikon. Små og litt tomme etter amming. Huden går tilbake så de ser ut som før. 
hadde 250 cc i hvert bryst. Betalte ingenting for fjerning da de trodde det var kapsel rundt det ene implantatet. Ønsket ikke å bytte så fjernet begge. Hadde hatt de i 3-4 år. 

Anonymkode: 08e85...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...