Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Oslo: Grunnskolene kommer i gult nivå? Sentre og butikker åpner?

Anonymkode: b0526...b1d

Fortsetter under...

Skrevet

Forhåpentligvis ikke for tidlig!

Anonymkode: 47980...c4f

Skrevet

HAllo det er jo helt umulig å vite da!

Anonymkode: 60b31...85c

Skrevet

Etter 17 mai. Ikke før, dessverre.

Anonymkode: 9e0d5...cbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Etter 17 mai. Ikke før, dessverre.

Anonymkode: 9e0d5...cbd

Selv håper jeg det er en god stund til. Hi

Skrevet

Jeg tror heller ikke de gjør noe som helst før 17.mai. De er redd folk vil feire nasjonaldagen for "hardt" om anbefalingene blir for slappe.

Det er nok mange som vil tøye reglene denne dagen uansett, og da må reglene være ganske stramme for at det ikke skal ta helt av.

Hørte senest i går en dame på venterommet hos tannlegen.. "I min verden finnes ikke korona i det hele tatt, ikke litt engang. Jeg bruker ikke maske, jeg går så nærme jeg vil og jeg klemmer hvem jeg vil. Ingen kan bestemme at jeg skal leve etter koronaregler, jeg nekter det rett og slett og blir helt oppgitt av alle som går med maske på butikken"

Hun satt og sa dette høyt og tydelig så alle på venterommet hørte henne. Hun er nok ikke alene...

Så jeg tror ikke de gjør noe som helst med anbefalingene og retningslinjene før etter 17.mai.

Anonymkode: d2346...0e0

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tror heller ikke de gjør noe som helst før 17.mai. De er redd folk vil feire nasjonaldagen for "hardt" om anbefalingene blir for slappe.

Det er nok mange som vil tøye reglene denne dagen uansett, og da må reglene være ganske stramme for at det ikke skal ta helt av.

Hørte senest i går en dame på venterommet hos tannlegen.. "I min verden finnes ikke korona i det hele tatt, ikke litt engang. Jeg bruker ikke maske, jeg går så nærme jeg vil og jeg klemmer hvem jeg vil. Ingen kan bestemme at jeg skal leve etter koronaregler, jeg nekter det rett og slett og blir helt oppgitt av alle som går med maske på butikken"

Hun satt og sa dette høyt og tydelig så alle på venterommet hørte henne. Hun er nok ikke alene...

Så jeg tror ikke de gjør noe som helst med anbefalingene og retningslinjene før etter 17.mai.

Anonymkode: d2346...0e0

Jeg vet ikke. De åpnet opp for mer besøk i hjemmet, stedet der mest smitte skjer, midt i ramadan. Hvor mye hensyn tar de til høytider? Å ikke åpne butikker i Oslo før 17. mai vil kunne føre til handelslekkasje ut av byen, og økt smittetrykk i nærområdene. 

Anonymkode: a0370...a7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

HAllo det er jo helt umulig å vite da!

Anonymkode: 60b31...85c

Ingen har spurt om noen vet i denne tråden. 

Anonymkode: ef8f9...00a

Skrevet

Er redd det åpnes for tidlg....

Skrevet

Jeg tror det skjer rundt det tidspunktet de fleste i risiko er vaksinert. 

Anonymkode: 0080c...575

Skrevet

tenker rundt slutten av mai for kjøpesentere og slik, skolene tror jeg blir på rødt resten skoleåret

Anonymkode: 3e3e5...2d0

• Opprett ny...