Gå til innhold

Tenker du på en gammel flamme innimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Jeg kutta kontakten av div grunner. Vi har aldri vært sammen men det var følelser mellom oss. Tenker på han ganske ofte. 

Har du noen? 😊

Anonymkode: af048...e19

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det dukker opp noen gamle kjenninger i tankene innimellom - spesielt når det er litt tunge perioder med samboeren. Men jeg ville ikke hatt noen av dem da, unntatt kanskje en..😅

Anonymkode: b60db...050

Skrevet

Ja tenker på han innimellom. Vi var sammen i tre år, han var utro og kom med mange løgner på slutten. Han var min store kjærlighet. Jeg tok han tilbake to ganger før jeg klarte å gi slipp. Jeg ga slipp selv om jeg elsket Han kunne jeg ikke tilgi igjen. Han vokste heldigvis opp, ble den fine fyren han var og han har angret på det han gjorde. Til og med i dag, 15år senere angrer han. Det gjør meg litt glad. Jeg er glad det ble slutt, møtte en ny mann og han har det fint med sin partner. Vi tenker begge på hverandre innimellom, den første kjærligheten er spesielt . 

Anonymkode: fb8e4...0f5

Skrevet

En gammel knullevenn hvertfall. Ser jo han daglig pga jobben hans. Å hver gang forholdet jeg er i går dårlig,så tenker jeg på at nå hadde det vært deilig med sex med knullevennen.

Anonymkode: 74086...82a

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

En gammel knullevenn hvertfall. Ser jo han daglig pga jobben hans. Å hver gang forholdet jeg er i går dårlig,så tenker jeg på at nå hadde det vært deilig med sex med knullevennen.

Eh...

Anonymkode: 98371...5df

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det gjør jeg. Jeg kutta kontakten av div grunner. Vi har aldri vært sammen men det var følelser mellom oss. Tenker på han ganske ofte. 

Har du noen? 😊

Lik historie som din, og ja - jeg tenker på han hver dag. Men det falmer siden det nå er 5 år siden jeg brøt kontakten. 

Anonymkode: 4a846...bd4

Annonse

Skrevet

Ikke for at det er følelser mellom oss lenger, men det hender noen ganger hvis vi er et sted vi har vært sammen før eller noe at jeg tenker på en jeg har vært sammen med. Som med alle minner liksom, de dukker opp i hodet innimellom når noe minner meg på det.

Anonymkode: 9802b...052

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Lik historie som din, og ja - jeg tenker på han hver dag. Men det falmer siden det nå er 5 år siden jeg brøt kontakten. 

Her har det gått 11 år.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eh...

Anonymkode: 98371...5df

Hva er problemet?? Jeg gjør det jo ikke! Må være lov å ha fantasier!

Skrevet
11 hours ago, Anonym bruker said:

Har du noen? 😊

det skjer ofte,men jeg er singel

Anonymkode: 5635c...022

Skrevet

Kun på samme måte som andre minner. Dukker opp og forsvinner like plutselig. Noen har jeg helt glemt også.

Anonymkode: 3db7b...696

Skrevet

Tenker av og til på min første kjærlighetssorg. Var så vondt når han var utro. Jeg var 15 og den vonde følelsen kan jeg kjenner på ennå selv om jeg er 50 år nå 

Anonymkode: 933bc...d6f

Skrevet

Ja, mitt livs store kjærlighet. Jeg fikk 3 år med han, og jeg har aldri følt noe så sterkt for noen før, har heller aldri følt meg så høyt elsket av noen før. Og det vi hadde var helt fantastisk. En lett berøring fra han, var bedre enn sex med noen andre.

Og nå er det 10 år siden, og jeg sliter med det at jeg finner ikke noe lignende. Jeg har datet en del, vært i ett forhold etterpå. Men det er ikke i nærheten så bra. Så da går det over. Og jeg starter nå og mentalt forberede meg på å være alene resten av livet. 

Anonymkode: 26226...50f

Annonse

Skrevet

Jeg tenker både på gamle venner jeg har hatt, og gamle flammer jeg har hatt. Har vel noenlunde samme følelser/mangel på følelser, for begge kategorier. Eller, noen av mine gamle venner savner jeg. 
Iblant googler jeg dem også. Jeg er gift, og vil ikke ha noen andre enn min mann, men jeg bryr meg om alle jeg har kjent og håper de har det bra. Unntatt én, som var skikkelig slem og skremmende. Han sjekker jeg adressen til iblant, for å ha litt kontroll på hvor han befinner seg. Jeg har et håp om at han flytter langt vekk, for jeg er redd han... 

Anonymkode: fe685...234

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Her har det gått 11 år.

Hi

11 år - det er lenge!

Noen glemmer man vel aldri.

Jeg holder fokus på at han tydeligvis ikke var så glad i meg som han hevdet å være, siden han aldri har tatt kontakt. Jeg la han til på Instagram i et svakt øyeblikk. Han la meg til tilbake, men slutta å følge meg igjen etter kort tid. 

Usikker på om vi noen gang kommer til å snakkes igjen - det hører vel bare fortiden til så jeg forsøker å arkivere det i minnebanken. Vi klarte ikke å være bare venner så da måtte vi bryte kontakten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

11 år - det er lenge!

Noen glemmer man vel aldri.

Jeg holder fokus på at han tydeligvis ikke var så glad i meg som han hevdet å være, siden han aldri har tatt kontakt. Jeg la han til på Instagram i et svakt øyeblikk. Han la meg til tilbake, men slutta å følge meg igjen etter kort tid. 

Usikker på om vi noen gang kommer til å snakkes igjen - det hører vel bare fortiden til så jeg forsøker å arkivere det i minnebanken. Vi klarte ikke å være bare venner så da måtte vi bryte kontakten. 

Vil bare understreke at livet mitt er hos mannen min og barna mine - det er derfor jeg brøt kontakt. Men tankene vandrer av og til uten at jeg klarer å kvitte meg helt med dem.. 

Skrevet

Ja...

Han var en tidligere kollega, vi flørtet litt. Men da var jeg sammen med min nåværende samboer.

Var litt vemodig å slutte på jobben. Min siste dag på jobben fant jeg et sjokoladehjerte under tastaturet. Visste det var fra han. 

Har fulgt litt med på han på Facebook 🙈

Anonymkode: e5481...e90

Skrevet

Ja, han dukker opp i tankene. Spesielt, som noen over her skriver, når mannen og jeg har en dårlig periode. Dessverre har den perioden vart under hele korona, så det tærer på.

Han var en fantastisk fin og lun fyr, min ungdomsskjæreste😍. Han vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. Noen ganger angrer jeg på at jeg lot han gå. Samtidig var det jo en grunn til det også.

Anonymkode: a4037...974

Skrevet

Ja, det er vel helt naturlig å tenke på både gamle flammer og gamle venner innimellom.

Men det er spesielt èn jeg tenker på av og til, han jeg aldri fikk. Han jeg var fryktelig forelska i da jeg var sånn 19-20. Jeg var alt for sjenert på den tiden til å gjøre noe med det. Virket jo som om han likte meg også. Så tenker av og til på hvordan livet hadde vært om en av oss hadde tatt initiativet til noe mer. 

Anonymkode: 8c6a6...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...