Gå til innhold

Hvilken gulost har minst kalorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken gulost som har minst kalorier?

Anonymkode: ecd81...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fra Synnøve med 10% fett må vel være en av de med minst kalorier

Anonymkode: 83a5c...3f6

Skrevet

Den som smaker dårligst. 

Fett er godt. Dessverre. 

Anonymkode: 59f26...bdc

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Den som smaker dårligst. 

Fett er godt. Dessverre. 

Anonymkode: 59f26...bdc

Ja, jeg vet. Men om jeg sparer inn noen kalorier til f.eks Taco'n hadde det vært fint.

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Ja, jeg vet. Men om jeg sparer inn noen kalorier til f.eks Taco'n hadde det vært fint.

Brannfakkel her... ost på taco smaker jo INGENTING! En kjenner jo ikke ostesmaken så hvorfor i all verden har folk det på!? 

Ost med 10% fett har minst kalorier men den smaker sure sokker, så for å unngå de kaloriene spiser jeg heller annet pålegg. 

jeg har brukt mager pizzaost den var helt ok, kjente ikke smaken fordi pizzafyllet overdøvet osten. 😅

Anonymkode: 704a8...d7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Brannfakkel her... ost på taco smaker jo INGENTING! En kjenner jo ikke ostesmaken så hvorfor i all verden har folk det på!? 

Ost med 10% fett har minst kalorier men den smaker sure sokker, så for å unngå de kaloriene spiser jeg heller annet pålegg. 

jeg har brukt mager pizzaost den var helt ok, kjente ikke smaken fordi pizzafyllet overdøvet osten. 😅

Helt enig! Enten må man klinke til med rørosrømme og full pakke, eller så ville jeg gått for noe som ga digg smak fremfor en blanding av kunstig, papp og sure sokker. Prosessert kusekret kaller jeg sånt 😅

Bananapeppers, jalapeno, chili, grønnsaker, avocado, mangosalsa, hjemmelaget tomatsalsa med løk, litt skall fra lime, masse koriander i skikkelig maislefse som er lett stekt 😋

Anonymkode: b2263...faa

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det kommer HELT an på hvordan du spiser tacoen det, jeg smaker godt osten! 

Anonymkode: 6abde...8a5

Skrevet

Jeg har kutta osten i Taco, mener også at man ikke merker den ! eller spiser jeg lettosten til Jarlsberg,  på knekkebrød og sånt . 

Anonymkode: 920d6...f46

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kommer HELT an på hvordan du spiser tacoen det, jeg smaker godt osten! 

Jeg smaker den og godt, tror ikke jeg spiser taco på noe veldig uvanlig måte da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg smaker den og godt, tror ikke jeg spiser taco på noe veldig uvanlig måte da.

Det er veldig mange måter å lage seg taco på. De som kjører på med masse salsasaus, rømme og sterk guacomole vil nok kjenne ostesmaken mindre (ikke i det hele tatt?) enn de som f.eks. bare har litt salsasaus. 

Skrevet

Kan legge til at jeg spiser både ostesmørbrød, pizza og knekkebrød med ost. Så det er ikke bare taco'n altså 😄

Jeg tenkte å prlve Synnøve 10%. Så er det i det minste prøvd ut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Kan legge til at jeg spiser både ostesmørbrød, pizza og knekkebrød med ost. Så det er ikke bare taco'n altså 😄

Jeg tenkte å prlve Synnøve 10%. Så er det i det minste prøvd ut.

Lettostene smelter ikke like godt etter min erfaring, så da er det bedre med 16% synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...