Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Jeg må fjerne visdomstenner, og har SINNSYKT tannlegeskrekk. Jeg fikk beskjed i dag om at jeg kunne få rohypnol, men jeg har aldri vært borti det før, så aner ikke hvordan det fungerer. Det eneste jeg har hørt om rohypnol, er at man kan kjenne redsel og uro, men er så neddopet at man klarer ikke si ifra. Jeg var hos tannlegen i dag. Kun stell og fjerning av tannstein. Måtte ha 10mg vival. Så uaktuelt å fjerne visdomstenner uten å være fullstendig slått ut. Anonymkode: b324e...218
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Jeg mener jeg hørte en gang at rohypnol egentlig er en sovemedisin, at det var det den ble lanser som da den kom. Men pga avhengighetsfaren sluttet de å bruke den som det...? Da betyr det vel at du sovner? Er du henvist til kirurgisk fjerning, eller er det en vanlig trekking hos tannlegen du skal ta. Vil tro det er litt forskjell på hva de kan gi av bedøvelse/sovemedisin hos den vanlige tannlegen og på sykehuset? Anonymkode: bacb6...d84
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Rohypnol høres usannsynlig ut. Det er først og fremst sovemedisin, og blir regnet som et narkotisk stoff (a-preparat). I tillegg er det avregistrert i Norge, og kan kun fåes på særskilt vedtak. Tviler på at det er det beste alternativet rundt tannbehandling, siden det har en svært lang halveringstid. Det er klart at det kan hjelpe deg til å sove og glemme hva som skjer, men det henger lenge i kroppen. Hvorfor ikke gjøre det kontrollert i narkose på sykehus? Anonymkode: ec5cc...f6c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Rohypnol høres usannsynlig ut. Det er først og fremst sovemedisin, og blir regnet som et narkotisk stoff (a-preparat). I tillegg er det avregistrert i Norge, og kan kun fåes på særskilt vedtak. Tviler på at det er det beste alternativet rundt tannbehandling, siden det har en svært lang halveringstid. Det er klart at det kan hjelpe deg til å sove og glemme hva som skjer, men det henger lenge i kroppen. Hvorfor ikke gjøre det kontrollert i narkose på sykehus? Anonymkode: ec5cc...f6c Rohypnol er ikke usannsynlig hos tannlege altså. Anonymkode: 90e64...d5b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Rohypnol brukes fortsatt hos tannleger ja. Jeg fikk det da jeg skulle rotfylle fortanna fra oversiden. Jeg forstår hvorfor det kalles voldtektsdop for hadde jeg tatt et glass vin til den der så hadde jeg pæsa ut. Jeg sovna ikke, men var såpass fjern at jeg ikke brydde meg nevneverdig om hva som skjedde. Var rimelig gåen hele dagen, men jeg reagerer på bedøvelsen til vanlig, så med den på toppen var jeg helt kake! Men det funka da 🤭 Anonymkode: f063b...d8b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Rohypnol høres usannsynlig ut. Det er først og fremst sovemedisin, og blir regnet som et narkotisk stoff (a-preparat). I tillegg er det avregistrert i Norge, og kan kun fåes på særskilt vedtak. Tviler på at det er det beste alternativet rundt tannbehandling, siden det har en svært lang halveringstid. Det er klart at det kan hjelpe deg til å sove og glemme hva som skjer, men det henger lenge i kroppen. Hvorfor ikke gjøre det kontrollert i narkose på sykehus? Anonymkode: ec5cc...f6c Det vsr tannlegen selv som sa at jeg kunne få rohypnol. Jeg er henvist til kirurg, for de to nede må "opereres" ut. Anonymkode: b324e...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå