Gå til innhold

Glansvask - farging av hår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, nå tror jeg det kun finnes sånn mini-color som gradvis går ut etter 6-8 uker. Ellers så er vel sånne voldsomme farger, som blå, rosa, lilla farger beregnet til å vare noen vask. Men disse pigmentene blir jo ofte værende i håret da 😛

Endret av Sommerkroppen 2029
Sommerkroppen 2029 skrev (11 minutter siden):

Hm, nå tror jeg det kun finnes sånn mini-color som gradvis går ut etter 6-8 uker. Ellers så er vel sånne voldsomme farger, som blå, rosa, lilla farger beregnet til å vare noen vask. Men disse pigmentene blir jo ofte værende i håret da 😛

Har en datter på 9 år som har lyst til å farge håret, og tenkte å bruke en som varer litt, men ikke evig.
Mini-color er nok det samme som det som tidligere het glansvask :)

Tusen takk.

Var du hvor jeg får kjøpt det?

Musemor med tre søte små skrev (1 time siden):

Har en datter på 9 år som har lyst til å farge håret, og tenkte å bruke en som varer litt, men ikke evig.
Mini-color er nok det samme som det som tidligere het glansvask :)

Tusen takk.

Var du hvor jeg får kjøpt det?

Minicolorasjon er ikke det samme som glansvask

Anonymkode: 1819d...dbd

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Minicolorasjon er ikke det samme som glansvask

Anonymkode: 1819d...dbd

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Minicolor er absolutt ikke der samme som glansvask

Anonymkode: 4f724...e66

Det er fult mulig det ikke er det samme, og det trenger heller ikke å være det.

Som jeg skrev i hovedinnlegget, jeg husker noe som het glansvask fra jeg var ung en gang i gamledager.

Det viktigste er at den går ut etterhvert, dersom Minicolor gjør det, kan den brukes :)

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Minicolor går ikke ut. Vannstoffet åpner skjellaget bittelitt og da trekker fargen seg inn. Da vaskes det ikke ut. 

Anonymkode: 9adc5...f5e

Tusen takk for svar :)

Jeg tar glansvask på håret mitt et par-tre ganger i året. Det dekker litt over det grå og gir litt glans til håret. 

Tror ikke du finner de i sånne elleville farger da, jeg farger det brunt liksom ;)

Kjøper på Vita f.eks, men sist kjøpte jeg på Coop Obs! for de hadde 50% på alt fra loreal.

Denne bruker jeg:

https://www.vita.no/har/harfarge/glansvask/loreal-casting-creme-gloss-500-lysbrun

Anonymkode: c9747...293

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Vi kjøpte noe på vita som gikk gradvis ut etter noen uker. Husker ikke hva det het, men det vet de som jobber der.

Anonymkode: 86f39...c22

Supert, da tar jeg en tur innom der når det åpner opp igjen :)

Tusen takk

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tar glansvask på håret mitt et par-tre ganger i året. Det dekker litt over det grå og gir litt glans til håret. 

Tror ikke du finner de i sånne elleville farger da, jeg farger det brunt liksom ;)

Kjøper på Vita f.eks, men sist kjøpte jeg på Coop Obs! for de hadde 50% på alt fra loreal.

Denne bruker jeg:

https://www.vita.no/har/harfarge/glansvask/loreal-casting-creme-gloss-500-lysbrun

Tusen takk.

Er ikke noen elleville farger hun ønsker seg.
Hun ønsker seg brunt, er blond i dag

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Anbefaler fargekur fra maria Nila, mange fine farger og vaskes ut etter 5-7 vask. Kan også blande fargene for å få ønsket farge.

Anonymkode: 14af5...b7b

Tusen takk :)

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Denne bruker jeg:

Det her er ikke det samme som  glansvask som gikk ut etter noen få vask, for det ga alt for lite farge til å kunne dekke grått hår. 

Anonymkode: 55f24...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...