Gå til innhold

Hvor ble det av medisinen mot korona?

Anbefalte innlegg

Donald Trump, blant andre, ble behandlet med medisin mot korona i høst da han hadde det. Mener å huske det var en malariamedisin, og han ble jo raskt frisk. Hvorfor hører vi ikke om at folk behandles med det lenger? Nå dør de i store smerter, kveles i egne lunger. Var det sånn at det ikke fungerte likevel? Hvorfor satses det ikke mer på forsking på medisin?

Anonymkode: 0ec2e...aa4

Fortsetter under...

Det jeg ikke forstår, er hvorfor det ikke satses like massivt på produksjon av medisiner som man vet fungerer, i stedet for å prøve seg fram med vaksiner som kanskje, kanskje ikke, virker. Og, som i tillegg, potensielt gir bivirkninger vi ikke vet om ennå. Tenk om legemiddelindustrien hadde pøst ut medisiner mot korona i samme skala som de pøser ut vaksiner. Det måtte da ha vært bedre. 
Hi

Anonymkode: 0ec2e...aa4

Det et faktisk en medisin som har funket mot Corona og som brukes i Australia. Må se om jeg ikke kan finne linken...

Dette er dagens nyheter: fullvaksinert OG smittet av corona 😆 https://www.vg.no/rampelys/i/OQOL3V/nrk-profil-familien-ble-coronasmittet-etter-vaksinering

Virker helt unødvendig å ta vaksinen spør du meg.

Anonymkode: e9bb6...cdc

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det et faktisk en medisin som har funket mot Corona og som brukes i Australia. Må se om jeg ikke kan finne linken...

Dette er dagens nyheter: fullvaksinert OG smittet av corona 😆 https://www.vg.no/rampelys/i/OQOL3V/nrk-profil-familien-ble-coronasmittet-etter-vaksinering

Virker helt unødvendig å ta vaksinen spør du meg.

Men du tror vel heller ikke at viruset finnes. Herregud, 1 av 100 blir gravid på prevensjon, men du tenker kanskje det bare er tull å bruke og? 

Anonymkode: 0a02c...36b

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men du tror vel heller ikke at viruset finnes. Herregud, 1 av 100 blir gravid på prevensjon, men du tenker kanskje det bare er tull å bruke og? 

Anonymkode: 0a02c...36b

Hæ? Hva har din kommentar med saken å gjøre?

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hæ? Hva har din kommentar med saken å gjøre?

Vaksine reduserer faren for å få korona kraftig, det samme gjør prevansjon, men ingen av delene reduserer sansynligheten til null.

Anonymkode: c1211...cc9

• Opprett ny...