Gå til innhold

Korte, brede føtter med høy vrist. Dr. Martens. Erfaringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er disse brede?

Kjøpte noen Timberland boots til datteren min, og disse var for smale i lesten/trange på det bredeste før tærne. Vurderer å bestille dr. Martens i stedet. Gikk bedre da hun var yngre og godtok viking stoffsko, men den tiden er forbi 😅

Anonymkode: 11861...02f

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har smale føtter og men synes de er smale i modellen. 

Anonymkode: 4b970...6cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har smale føtter og men synes de er smale i modellen. 

Anonymkode: 4b970...6cb

Ok. Håpet de var som i gamledager. Jeg har samme type fot, og kunne bruke Dr. Martens, men det er 30 år siden 😅 Nå har jeg blitt så gammel at jeg blåser i om vinterskoa mine er ukule 😂 

Skrevet

Jeg har str. 36-37, bred fot og høy vrist. Ubgdomsmodellene til Dr. Martens passer meg fint. Voksenmodellene syns jeg blir for trange.

Anonymkode: 8de05...a2a

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har str. 36-37, bred fot og høy vrist. Ubgdomsmodellene til Dr. Martens passer meg fint. Voksenmodellene syns jeg blir for trange.

Anonymkode: 8de05...a2a

Takk for svar. Trodde kanskje voksensko var bredere, men da kan hun prøve dem. 

Skrevet

Min datter har brede og korte ben, vet ikke om hun er høy over vrista. Hun har flere slike sko og er veldig fornøyd, jeg kan stjele de også, som har enda bredere bein. Men nå prøver hunalltid skoa i butikken før hun kjøper de, så mange prøvinger før hun finner de som passer henne somoftes. Nå har jeg ikke vært med og shoppet på mange år, så vet ikke hvor mange hun må prøve før hun finner noen som passer. 

Anonymkode: fbff2...bd3

Annonse

Skrevet

Jeg bruker herrelest i Dr Martens. Har brede bein og høy vrist.

Anonymkode: e51b5...924

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Min datter har brede og korte ben, vet ikke om hun er høy over vrista. Hun har flere slike sko og er veldig fornøyd, jeg kan stjele de også, som har enda bredere bein. Men nå prøver hunalltid skoa i butikken før hun kjøper de, så mange prøvinger før hun finner de som passer henne somoftes. Nå har jeg ikke vært med og shoppet på mange år, så vet ikke hvor mange hun må prøve før hun finner noen som passer. 

Anonymkode: fbff2...bd3

Ja, har som regel pleid å prøve i butikk, men har ikke funnet Dr Martrtens i butikkene her, så må bestille på nett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg bruker herrelest i Dr Martens. Har brede bein og høy vrist.

Anonymkode: e51b5...924

Ja, har tenkt tanken, men det utgår med str. 37, dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...