Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Noen her som har erfaring med å date noen på Tinder? Hva er deres erfaring med det? Jeg er ny på tinder og har ikke erfaring med det. Men det er en som jeg liker og skal treffe snart. Vi følger hverandre på både snap, facebook og instagram og har en felles venn. Anonymkode: d0494...25e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Har bare møtt på fuckboys der Men har nok bare vært uheldig. Han jeg ble sammen med møtte jeg på singelfest ifjor sommer faktisk,men sånt er vel ikke lov nå. Anonymkode: 0f9f5...3b2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Jeg er jo litt skeptisk på å treffe noen som jeg ikke kjenner. Er det slik at de fleste menn på tinder kun er ute etter sex? Jeg spurte han som jeg skal treffe hva han er ute etter. Noe seriøst eller bare en flørt. Da svarte han at det finner nå ut når vi møtes og at han ikke er en flørter... Anonymkode: d0494...25e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Ikke stress! Det er helt vanlige folk der, akkurat som det er helt vanlige folk ute i virkeligheten. Fuckboys finnes overalt, så man får ha med seg et visst forbehold når man treffes (med mindre det er fuckboys man vil ha!) - men sånn er det jo uansett. Jeg gifta meg med min tinder-date, sånn til info Og min eneste regel har vært å møte folk på offentlige steder i begynnelsen. Anonymkode: 2ced3...4df
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke stress! Det er helt vanlige folk der, akkurat som det er helt vanlige folk ute i virkeligheten. Fuckboys finnes overalt, så man får ha med seg et visst forbehold når man treffes (med mindre det er fuckboys man vil ha!) - men sånn er det jo uansett. Jeg gifta meg med min tinder-date, sånn til info Og min eneste regel har vært å møte folk på offentlige steder i begynnelsen. Anonymkode: 2ced3...4df Hva gjorde dere når dere møttes første gang? Anonymkode: d0494...25e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Jeg har datet litt på Tinder de siste par årene. Jeg går ut fra at sjansen for å møte den store kjærligheten er minimal, men har brukt det som en måte å ha hyggelige møter med menn på, eller bare som litt underholdning i en kjedelig koronahverdag. Alltid møtes på offentlig sted som en over skriver, og gjerne bare til en tur første gang. Jeg bor i by og har derfor foreslått tur i parken, og tatt med skinn å sitte på + et par boksøl i bagen. Har hatt flere hyggelige koronadater på den måten, en rusletur først, og så en øl på en benk. Har ikke møtt noen jeg har hatt lyst til å møte igjen, men alle mennene har virket oppriktige, hyggelige og genuint interessert i et forhold, ikke bare sex. De er helt vanlige mannfolk på min alder (i førtiårene) og vil gjerne treffe helt vanlige, hyggelige damer de kan bli sammen med. Jeg bor i en storby og utveksler derfor aldri telefonnummer eller annet på første date, sier heller ikke nøyaktig hvor jeg bor e.l. Det fordi jeg bor med barna mine og ikke tar sjansen på å få en psykopat på nakken (vet at sjansen er veldig liten). Når det ikke er corona, har jeg hatt dater på en bar om kvelden, da noe av moroa for meg er å dolle meg opp litt og gå på en klassisk date: Halvmørk bar, vin, musikk, flørting. Har hatt et par one night stands på sånne kvelder og nytt det. Så det er mange muligheter. Lykke til! Anonymkode: e8563...923
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Noen her som har erfaring med å date noen på Tinder? Hva er deres erfaring med det? Jeg er ny på tinder og har ikke erfaring med det. Men det er en som jeg liker og skal treffe snart. Vi følger hverandre på både snap, facebook og instagram og har en felles venn. Anonymkode: d0494...25e Er forlovet med en som jeg traff på Tinder i 2019. Vi ble raskt seriøse og definerte oss som i et forhold allerede før fysisk møte. Flyttet sammen i januar 2020 og har det veldig bra Anonymkode: f2b26...ffa
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hva gjorde dere når dere møttes første gang? Anonymkode: d0494...25e Siden vi bodde i to forskjellige land, så booket vi oss inn på hotell en helg. Tilbrakte hele helga ved å være på hotellrommet og slappe av, se TV, ha sex og spise god mat, så gikk vi rundt i byen og dro for å møte søsteren hans dagen før jeg dro hjem igjen. Veldig koselig. Anonymkode: f2b26...ffa
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Noen her som har erfaring med å date noen på Tinder? Hva er deres erfaring med det? Jeg er ny på tinder og har ikke erfaring med det. Men det er en som jeg liker og skal treffe snart. Vi følger hverandre på både snap, facebook og instagram og har en felles venn. Anonymkode: d0494...25e Knuller mye, men har til gode å finne en fyr jeg vil være sammen med. Er noen snille menn der, men tror jeg er fir kresen. Anonymkode: 48ba4...d6a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 Møtte min mann på Tinder, men det er over 3 år siden og jeg tror det har endret seg litt siden da. Det har alltid vært noen fuckboys, men tror det er flere av de nå. Kan hjelpe å skrive litt i profilen din og være tydelig på at du er ute etter noe seriøst, så luker du i hvert fall ut de mest useriøse Jeg vil selvfølgelig anbefale å ta sjansen siden jeg nå er gift, men det handler nok mye om timing og flaks. Jeg er klar over at jeg er enormt heldig. Anonymkode: 8b5ab...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå