Gå til innhold

Nå kan snart barn vaksineres

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Og du tenker ikke over at dette kan være fake News? Media har større makt enn man tror. Dessuten: Hva med bivirkninger etter vaksinen? Svaret får vi de neste årene, og det tror jeg kan bli stygt. Har folk glemt vaksineskandalen i 2009?

Anonymkode: f790e...8b9

Personlig stoler jeg mer på The Lancet og tilsvarende tidsskrifter enn konspi-flokken. 

Anonymkode: dfc72...ec9

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (På 25.4.2021 den 13.46):

https://www.nrk.no/norge/pfizer-topp-mener-barn-kan-vaksineres-til-sommeren-1.15469954 Tenker du å vaksinere barna? Her blir mine garantert vaksinert når de får tilbud om det. 

Garantert? Du velger det garantert når det ikke er dokumentert langtidseffekten av vaksine på barn? Hvor skal de garantert vaksineres?

Anonymkode: e8c27...a72

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Garantert? Du velger det garantert når det ikke er dokumentert langtidseffekten av vaksine på barn? Hvor skal de garantert vaksineres?

Hvis det åpnes for vaksinering av barn så skal mine vaksineres ja

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Hvis det åpnes for vaksinering av barn så skal mine vaksineres ja

Hvis myndighetene ber deg gi oxy til barna dine mot hodepine - gjør du det ukritisk da? 

Anonymkode: a838e...1cd

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvis myndighetene ber deg gi oxy til barna dine mot hodepine - gjør du det ukritisk da? 

Selvfølgelig. Myndighetene gjør jo alltid alt rett, også når de overkjører FHIs faglige råd, sånn som de har gjort mange ganger før ifølge offentlig rapport.

Anonymkode: 87d9d...f60

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig - myndighetene har jo sagt det.....

• Opprett ny...