Gå til innhold

Nå kan snart barn vaksineres

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (13 timer siden):

Det tror jeg faktisk er ganske lett å forstå. Nå var det ikke et økonomisk spørsmål dette her . Selvsagt vil det være noen som kan gjøre ting i ferien andre ikke har mulighet til. Sånn har det alltid vært og endres ikke av vaksiner 

Vel, det virket ikke akkurat som personen som slengte ut det det forstod det altså. Og som noen sier, det er jo uansett relevant dersom man ender opp med å «måtte» vaksinere barnet sitt for å komme seg til utlandet. 

Anonymkode: 2f8e8...501

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Vel, det virket ikke akkurat som personen som slengte ut det det forstod det altså. Og som noen sier, det er jo uansett relevant dersom man ender opp med å «måtte» vaksinere barnet sitt for å komme seg til utlandet. 

Anonymkode: 2f8e8...501

Det vil alltid være lurt å sette seg inn i hva en vaksine kan hjelpe til med. I dette tilfellet vet vi per dags dato at den kun er for å beskytte not sykdom . Kanskje det noen steder vil komme et krav om at folk er vaksinert . Det vet vi ikke i dag . 

mamma til adhd gutt<3 skrev (37 minutter siden):

Det vil alltid være lurt å sette seg inn i hva en vaksine kan hjelpe til med. I dette tilfellet vet vi per dags dato at den kun er for å beskytte not sykdom . Kanskje det noen steder vil komme et krav om at folk er vaksinert . Det vet vi ikke i dag . 

Blir du aldri lei?

Anonymkode: 524a2...909

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Hva er logikken i at dere voksne skal vaksinere dere,men barna får den ikke? Barn leker jo tett å er ikke flink til å holde avstand,så de burde jo absolutt få vaksinen.

Anonymkode: afbec...c34

Vaksinene er ikke godkjent for bar  enda og de blir sjelden veldig syke.

Anonymkode: e54a4...285

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Haha, skjermdump fra Facebook faktisk.....

Anonymkode: 524a2...909

Ja for det er jo ingen sanne nyheter på facebook.. Er du helt komplett idiot eller?? På facebook leser jeg nyheter fra NRK,TV 2,VG, BA osv. Du er ikke særlig smart om du ikke har fått med deg det.

Det første som slår meg: Hvilke foreldre leverer barma sine ut som forsøkskaninbabyer/barn her!!!😳🙈

Altså hvilke barn blir ofret for at vi andre skal kunne konkludere med at denne vaksinen mest sannsynlig (men bare kaanskje) er helt trygg for barna våre i år, neste år og om 10 år...?

Her er noe kraftig underdokumentert. Sikkert av god grunn.

Jeg vil vite hvem disse kaninbabyene/barna er før jeg i det hele tatt vil vurdere tanken på om jeg skal vaksinere barna mine noen gang😣

Anonymkode: 5823d...922

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det første som slår meg: Hvilke foreldre leverer barma sine ut som forsøkskaninbabyer/barn her!!!😳🙈

Altså hvilke barn blir ofret for at vi andre skal kunne konkludere med at denne vaksinen mest sannsynlig (men bare kaanskje) er helt trygg for barna våre i år, neste år og om 10 år...?

Her er noe kraftig underdokumentert. Sikkert av god grunn.

Jeg vil vite hvem disse kaninbabyene/barna er før jeg i det hele tatt vil vurdere tanken på om jeg skal vaksinere barna mine noen gang😣

Anonymkode: 5823d...922

Jeg tenker som deg. Dette er nytt. Dette er usikkert. Mest sannsynlig går det bra, men det sa de om Astra Zeneca og. Ingen vet hva som skjer om et år, om fem år, om ti år. Og spesielt når man tenker at barn sjelden/aldri blir særlig syke av korona...

Anonymkode: a838e...1cd

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tenker som deg. Dette er nytt. Dette er usikkert. Mest sannsynlig går det bra, men det sa de om Astra Zeneca og. Ingen vet hva som skjer om et år, om fem år, om ti år. Og spesielt når man tenker at barn sjelden/aldri blir særlig syke av korona...

Anonymkode: a838e...1cd

Flere barn har død av korona følg litt med da!

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva har det med Norge å gjøre?

Anonymkode: 87d9d...f60

Barn er barn skulle jeg tro. Blir de syke av covid i England så kan de også bli syke i Norge . Senest denne uken stod det i nyhetene at et barn er innlagt på intensiven med covid.

• Opprett ny...