Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Hvilke sukkulenter tåler å stå ute hele året? Ser det vokser noen vilt her, men vet ikke hva de er. Kunne tenke meg å plante flere, men de må jo tåle å overvintre ute! Tips? Anonymkode: 7dbb4...b4f
Himmel og hav Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Det er mange varianter av sedum, bergknapp, å få tak i. Gå på et hagesenter og spør.
Direkte Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvilke sukkulenter tåler å stå ute hele året? Ser det vokser noen vilt her, men vet ikke hva de er. Kunne tenke meg å plante flere, men de må jo tåle å overvintre ute! Tips? Anonymkode: 7dbb4...b4f Bor du lunt og fint i H1 med passe regn er det noe helt annet enn bunnfrost av og på med alt for mye vann i H3, og det igjen er helt noe annet enn knusktørr H8. Du må nesten se hvordan forholdene er hos deg, og bare prøve deg frem. Jeg har flere planter som egentlig ikke skal trives her som gjør det bra, og noen som bare dør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå