Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #26 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det har ingenting å si. Flekker på hender og føtter kan være tegn på Corona. Hadde munnbind gitt 100% beskyttelse hadde ikke Corona vært et stort problem. Anonymkode: 76119...7b9 Oi, kan det være tegn på korona, det var nytt for meg. har ikke hørt om det som symptom før. Anonymkode: 15f3c...f86
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #27 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tviler på det er corona, da jeg alltid bruker munnbind. Anonymkode: c405b...3e1 Munnbind beskytter jo ikke deg mot smitte, det beskytter andre mot evt smitte fra deg. Anonymkode: ad3c3...e19
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #28 Skrevet 24. april 2021 Men altså, alle legekontor skal ha akuttimer. Si du trenger en slik. Legesekretærer er ikke kvalifiserte til å vurdere at det ikke haster. Som sagt kan dette være mye ufarlig, men en venn av meg var veldig nær å dø med tilsvarende symptomer for et par år siden. Anonymkode: bcb69...35a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #29 Skrevet 24. april 2021 Når det kommer akutt sånn så må du få sjekket det raskt. Har du forsikring som dekker digital eyr time? Hvis du ikke får akuttime hos fastlegen så bestill en på eyr el. Dette kan være alvorlig. Selv får jeg lwtt blåmerker og er bare slik, men har vært sånn hele livet. Anonymkode: ad3c3...e19
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #30 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Når det kommer akutt sånn så må du få sjekket det raskt. Har du forsikring som dekker digital eyr time? Hvis du ikke får akuttime hos fastlegen så bestill en på eyr el. Dette kan være alvorlig. Selv får jeg lwtt blåmerker og er bare slik, men har vært sånn hele livet. Anonymkode: ad3c3...e19 Ser nå at det høres ut som jeg mener det er alvorlig, det jeg mente er at det er en bitteliten sjans for det, så du bør sjekkes😅 Aller helst går det nok bra. Lykke til og god bedring😊 Anonymkode: ad3c3...e19
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #31 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ser nå at det høres ut som jeg mener det er alvorlig, det jeg mente er at det er en bitteliten sjans for det, så du bør sjekkes😅 Aller helst går det nok bra. Lykke til og god bedring😊 Anonymkode: ad3c3...e19 Jeg satser på det ikke er noe alvorlig, men vet jo og det kan være alvorlig. Derfor stresser jeg med dette. Finner det bare merkelig at jeg skal få så mange blåmerker i løpet av få dager. Takk for lykke til hilsen. Anonymkode: c405b...3e1
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #32 Skrevet 25. april 2021 Sjeldent jeg drikker alkohol nå, men jeg fikk/får som regel alltid 2-5 blåmerker rundt om på kroppen etter en fuktig kveld. Uten å ha dunket meg. Akkurat som det skjer noe med blodplatene av alkoholen. Kan det stemme hos deg? Anonymkode: 757c4...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå