GĂ„ til innhold

Hvor finner jeg oppdaterte/direkte satelittbilder?📍

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden brant feriehuset til familien ned. Det har vĂŠrt i familien i mange Ă„r. Det er mange Ă„r siden jeg var der da det ligger langt oppi nord, og vi bor sĂžr i landet. Jeg skulle sĂ„ gjerne sett hvordan det ser ut nĂ„.,NĂ„r jeg sĂžker opp adressen pĂ„ Google Earth f.eks stĂ„r fortsatt huset der. Å det gjort det ikke nĂ„. Jeg har forsĂžkt Ă„ Google litt men det jeg forsĂžker viser ett inntakt feriehus. Hvor finner jeg direkte satellittbilder, evt bilder som er under to uker gamle.  

Anonymkode: 58623...29f

Skrevet

Det finnes ikke direktesendte satelittbilder av hele verden 24/7.........

Anonymkode: 7addc...154

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det finnes ikke direktesendte satelittbilder av hele verden 24/7.........

Takk for svar pĂ„ spĂžrsmĂ„let 😳.

Nei men oppdateres de ikke oftere enn hver 2 uke da? Jeg sÞkte f.eks opp nystulia (gjerderum) Ä der finnes ogsÄ alle husene. Dette er jo 4mnd siden. Det mÄ jo finnes nyere bilder enn det, eller?

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar pĂ„ spĂžrsmĂ„let 😳.

Nei men oppdateres de ikke oftere enn hver 2 uke da? Jeg sÞkte f.eks opp nystulia (gjerderum) Ä der finnes ogsÄ alle husene. Dette er jo 4mnd siden. Det mÄ jo finnes nyere bilder enn det, eller?

hi

Det varierer veldig hvor ofte bilder oppdaterer. Store byer oppdateres oftere enn spredbygde strÞk. 

det kan fint gÄ 6-12 mnd fÞr bilder oppdateres. 

Skrevet

Syns det hadde vore heilt forferdeleg viss kvar flekk av verda skulle vere oppdatert pÄ Internett heile tida! Det er dÄ vel verkeleg ikkje noko Ä stÄ etter? 

Skrevet
Syngensang skrev (32 minutter siden):

Syns det hadde vore heilt forferdeleg viss kvar flekk av verda skulle vere oppdatert pÄ Internett heile tida! Det er dÄ vel verkeleg ikkje noko Ä stÄ etter? 

Jeg er ikke uenig i det. Men slik verden er tenkte jeg det ikke var usannsynlig at slik info finnes😊.

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk sĂ„ mye. Jeg forsĂžkte den, fikk bare tĂ„ke/skyer ❀. Kan forsĂžke senere.

hi

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...