Gå til innhold

Skal du bli med folkets koronakommisjon på demonstrasjon på lørdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du lyver

Anonymkode: 70ea7...9e6

Lyver? Hvorfor skulle jeg det? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tull og løgn.

Anonymkode: 6f011...5c4

Niks. Det er sant.

the amazing spidermamma skrev (3 timer siden):

Hvor er dette? 

Du skjønner at jeg ikke kan si hvor og hvem det er. Det gjelder fritidsaktiviteten det ene barnet mitt går på. Vi fikk mail om at barna måtte bruke munnbind, jeg protestere, men fikk til beskjed at uten munnbind var ikke barnet mitt velkommen. 

Lessismore skrev (9 minutter siden):

Niks. Det er sant.

Du skjønner at jeg ikke kan si hvor og hvem det er. Det gjelder fritidsaktiviteten det ene barnet mitt går på. Vi fikk mail om at barna måtte bruke munnbind, jeg protestere, men fikk til beskjed at uten munnbind var ikke barnet mitt velkommen. 

Jeg mente "hvor i landet", ikke "hvilken fritidsaktivitet for hvilken aldersgruppe på hvilket lite tettsted". 

Det hadde fint vært mulig å svare uten å bli altfor konkret. 

Har ikke hørt om dette før, derfor var jeg nysgjerrig. De fleste har det jo bare sånn at enten er det lov med fritidsaktiviteter eller ikke.  

the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå):

Jeg mente "hvor i landet", ikke "hvilken fritidsaktivitet for hvilken aldersgruppe på hvilket lite tettsted". 

Det hadde fint vært mulig å svare uten å bli altfor konkret. 

Har ikke hørt om dette før, derfor var jeg nysgjerrig. De fleste har det jo bare sånn at enten er det lov med fritidsaktiviteter eller ikke.  

Jeg blir lett avslørt hvis jeg sier hvor det er. Det er sikkert ikke så mange som har protestert mot munnbindbruk for barnas fritidsaktiviteter, og hvis noen av lederne er her inne, er jeg avslørt. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Unger er pålagt å bruke munnbind noen steder. Fritidsaktiviteter innendørs, fex. 

Anonymkode: b360e...51d

Tullprat.

Anonymkode: 28b29...74a

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Tullprat.

Fremdeles ikke «tullprat.» Mitt barn må bruke det for å få være med på fritidsaktiviteten sin. 

Annonse

Anonym bruker skrev (På 22.4.2021 den 20.54):

Bare sørg for at dere ikke trenger helsehjelp. For jeg vil ikke bruke av min tid som helsepersonell på pleie av idioter. Jeg gjør det selvfølgelig fordi jeg er profesjonell, men det vil føles bortkastet.

Tenker du sånn om folk som røyker og? Eller som er overvektige eller undervektige? Eller de som har syklet uten hjelm og falt av? Hva med folk som ikke bruker brodder på glatta og faller og brekker lårhalsen?

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Tenker du sånn om folk som røyker og? Eller som er overvektige eller undervektige? Eller de som har syklet uten hjelm og falt av? Hva med folk som ikke bruker brodder på glatta og faller og brekker lårhalsen?

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Er du glad i dine barn så bli med imorgen!

https://www.facebook.com/margrethe.salvesen/posts/3717756321679585

176389106_10219707374419825_351318048103

Anonymkode: fc623...f88

Rart at ikke helsevesnet har rapportert om døddsfall blant sine medarbeider, dersom disse bivirkninger er reelle. Men det er kanskje enda en cover up av det offentlige.

Anonymkode: cd567...9f5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Rart at ikke helsevesnet har rapportert om døddsfall blant sine medarbeider, dersom disse bivirkninger er reelle. Men det er kanskje enda en cover up av det offentlige.

Anonymkode: cd567...9f5

Man dør bare av munnbind hvis man ikke er ansatt i helsevesenet og hvis man bruker det pga covid-pålegg, serru. At helsepersonell bruker munnbind ellers også er noe heeeeeeeeelt annet.

Anonym bruker skrev (På 23.4.2021 den 19.21):

Det finnes da vel ikke et eneste menneske over 12 år og med litt kjennskap til pleieprodukter, som tror at ansiktsmasker beskytter mot noe som helst. De kan tilføre fuktighet, rense huden eller gi litt mer glans, alt ettersom. Munnbind, derimot..!

At denne neandertalgeriljaen ikke engang behersker bruken av nøkkelord i egen propaganda, bekrefter jo bare nivået.

Lessismore skrev (4 timer siden):

Jeg blir lett avslørt hvis jeg sier hvor det er. Det er sikkert ikke så mange som har protestert mot munnbindbruk for barnas fritidsaktiviteter, og hvis noen av lederne er her inne, er jeg avslørt. 

Det er kanskje en grunn til at folk flest tenker noe annet enn deg, da. Heldigvis.

Annonse

Lessismore skrev (6 timer siden):

Niks. Det er sant.

Uten dokumentasjon, ingen troverdighet. 

Lessismore skrev (6 timer siden):

Avslørt som hva? De vet jo at du har protestert, at du skriver her ikke er vel ingen skandale. 

Anonymkode: 7cea3...46f

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er korona borte🎉🎉🎉

Anonymkode: 7cea3...46f

Du har jo helt misforstått hvorfor vi gjør det. Er jo ikke for å bli kvitt korona men å bli kvitt de latterlige dumme tiltakene! Vi gjør det for at vi skal åpne alt i samfunnet nå og kaste munnbindene.

Anonymkode: f3237...ba9

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har jo helt misforstått hvorfor vi gjør det. Er jo ikke for å bli kvitt korona men å bli kvitt de latterlige dumme tiltakene! Vi gjør det for at vi skal åpne alt i samfunnet nå og kaste munnbindene.

Og dere vant frem med deres krav mener du? Fikk dere gjort noe med 5G også i samme slengen ? 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Og da tror du at koronaen bare blir borte?Ved å åpne opp fullt og kaste munnbindene?

Østerdølen skrev (6 timer siden):

Og da tror du at koronaen bare blir borte?Ved å åpne opp fullt og kaste munnbindene?

Selvfølgelig. Se bare på Brasil og India Noen skulle vært forskånet fra seg selv🤦‍♀️

Tekla123 skrev (12 minutter siden):

Selvfølgelig. Se bare på Brasil og India Noen skulle vært forskånet fra seg selv🤦‍♀️

Hvordan forklarer du Texas og New Zealand? Tror det er flere som skulle vært forskånet fra seg selv. 🤦‍♀️

Anonym bruker skrev (På 22.4.2021 den 20.02):

173140104_3792768620837773_4712840318709

Woooooow! Kan dere bruke sånn fancy Photoshop også!! Nei, vent... dette må være paint. 

Anonymkode: bb4fb...16e

Anonym bruker skrev (På 23.4.2021 den 19.21):

Det er altså så rart at sykepleiere, tannleger, kirurger og andre som bruker munnbind på daglig basis ikke ligger strødd som fluer rundt på sykehusene, bevisstløse av hyperkapni. Kanskje det kan gi opphav til nye konspirasjonsteorier? For HVORFOR gjør de ikke det? De må være beskytta av noe. Staten? Eliten? Ronald McDonald?! 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan forklarer du Texas og New Zealand? Tror det er flere som skulle vært forskånet fra seg selv. 🤦‍♀️

New Zealand er et øyrike der ingen har fått reise inn uten å sitte i 14 dagers karantene. De har også hatt og har strenge begrensninger på hvem som får komme. 

I Texas har 50 000 dødd av covid og det var 2 000 nye tilfeller i går. 

Hva skulle forklares?

Anonymkode: 1a372...82e

Hannasbananas skrev (11 timer siden):

Det er altså så rart at sykepleiere, tannleger, kirurger og andre som bruker munnbind på daglig basis ikke ligger strødd som fluer rundt på sykehusene, bevisstløse av hyperkapni. Kanskje det kan gi opphav til nye konspirasjonsteorier? For HVORFOR gjør de ikke det? De må være beskytta av noe. Staten? Eliten? Ronald McDonald?! 

Ja. Mc Donalds-kjeden er garantert med på svindelen!De har sikkert disse "teknologiske parasittene" som plasseres i munnbindene, i maten sin også....

• Opprett ny...