Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min leker med veldig mange i sin klasse ( jeg er klar over at det er helt lov ), Men jeg lurer på barnet leker for eksempel med 4-5 stk, er hjemme hos dem og de er her, så da vil det jo si at de har mange flere nærkontakter enn det de bør ha? eller er jeg hysterisk ?

Barnet leker også med et søskenbarn og en nabo når barnet er alene, står jo at man kan ha 1-2 stk utenfor kohorten, men blir ikke klok av dette jeg 😕 

Anonymkode: c143b...cad

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144416703-hvordan-er-dette-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Min leker med veldig mange i sin klasse ( jeg er klar over at det er helt lov ), Men jeg lurer på barnet leker for eksempel med 4-5 stk, er hjemme hos dem og de er her, så da vil det jo si at de har mange flere nærkontakter enn det de bør ha? eller er jeg hysterisk ?

Barnet leker også med et søskenbarn og en nabo når barnet er alene, står jo at man kan ha 1-2 stk utenfor kohorten, men blir ikke klok av dette jeg 😕 

Det går sikkert bra. Senk skuldrene og la barna leke. 

Anonymkode: 21e0f...82a

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Dessuten, man er kun nærkontakt hvis man er innenfor 2 meter i mer enn 15 minutter. Det skal, med andre ord, ganske mye til å være en nærkontakt. 

5 hours ago, Anonym bruker said:

Dessuten, man er kun nærkontakt hvis man er innenfor 2 meter i mer enn 15 minutter. Det skal, med andre ord, ganske mye til å være en nærkontakt. 

ja, det er bra og høre. de er jo mye ute når det er pent, men ikke når det pøser ned, forstårlig nok :). men holder meg langt over 2 meter vekk i alle fall, vet ikke hva hva barnet gjør hos andre

• Opprett ny...