Gå til innhold

Jeg er snobbete, men finner ingen andre tv-benker enn bestå fra IKEA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vegghengt Montana tv-benk i ene stua, veldig fornøyd med den. Men vi har også brukt bestå (ikke tv-benken, men en rekke enkle, sorte skap) som vegghengt oppbevaringsløsning i en annen stue, og jeg liker det også. 

Alt kommer an på resten av rommet og møblene det skal passe til. 

Anonymkode: 9b448...23f

Jeg bruker IKEA fordi de har fine ting!
De henger med i trender, har praktiske løsninger og stort utvalg. Hvis jeg leter etter en møbel så kikker jeg selvsagt i flere møbelbutikker. Da slår det meg ofte hvor mye stygt andre møbelbutikker har til prisen ganger 10 på IKEA. 

Bestå TV benk er bra.

Anonymkode: 9ab29...ee7

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg bruker IKEA fordi de har fine ting!
De henger med i trender, har praktiske løsninger og stort utvalg. Hvis jeg leter etter en møbel så kikker jeg selvsagt i flere møbelbutikker. Da slår det meg ofte hvor mye stygt andre møbelbutikker har til prisen ganger 10 på IKEA. 

Bestå TV benk er bra.

Anonymkode: 9ab29...ee7

Det er det vi vanlige gjør... 

Anonymkode: 0cfc8...353

Annonse

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Da har du ikke lett spesielt godt. Det finnes flere TV-benker som er i samme stil som bestå, i langt høyere kvalitet og en del penere. 

Anonymkode: d7c13...009

Må være minst 220 cm.

Anonymkode: cd43a...123

Vi skulle ha ny tv-benk i fjor og fant heller ingen som var sånn vi hadde behov for. Så på en på Bohus men den kostet nesten 20 tusen og det gadd vi ikke gi for en tv benk. Gikk for Bestå fra Ikea og er veldig fornøyd nå. Ikke den beste kvaliteten, men er funksjonell og passer fint i rommet. 👍

B5F121D6-CC69-4E5D-9ECF-1140917602F8.jpeg

Anonymkode: 11d3d...cd3

Vi har Bestå. den fungerer bra sammen med møbler fra Slettvoll, danske designklassikere, spesialbestillinger fra møbelsnekker og nedarvede mahognymøbler. Helt ærlig forstår jeg ikke problemet. Hvis du liker designet kan du vel bare kjøpe den? Eller er det galt at den kommer fra IKEA i seg selv?

Anonymkode: 28ef4...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...