Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 De siste to tre mnd har jeg fått smerter bak i rygg, men helt mot venstre side. Som en verk som stadig blir mer vedvarende 🥴 Det gjør vondt uavhengig av aktivitet eller stillesitting. Redd legen skal tolke alt som endometriose smerter men dette føles ikke slik ut.. Anonymkode: 2a68c...2db
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #2 Skrevet 22. april 2021 Antar du har endometriose fra tidligere siden du tenker dette? Er kanskje ikke uvanlig at smerten stråler ut andre steder pga nerver og slikt? Jeg har gallestein og ofte setter smerter seg i nyrene og pga noe nervetråder (fikk jeg forklart) Anonymkode: cee98...e2e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #3 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Antar du har endometriose fra tidligere siden du tenker dette? Er kanskje ikke uvanlig at smerten stråler ut andre steder pga nerver og slikt? Jeg har gallestein og ofte setter smerter seg i nyrene og pga noe nervetråder (fikk jeg forklart) Anonymkode: cee98...e2e Beklager at jeg ikke har svar til deg, HI. Jeg mener ikke å kuppe tråden din, men dette var bare for interresant til ikke å svare på. Jeg har både gallestein og endometriose. Sistnevnte ble oppdaget ifm med laparoskopi og prøving. Det har aldri plaget meg. Bortsett fra at det muligens gjorde det vanskelig å bli gravid. Jeg forstår at jeg er heldig, da andre lever i et smertehelvete. Jeg har (og har i mange år) hatt veldig vondt i ryggen. Nesten konstant. Har begynt å lure på om det kan ha sammenheng med endomentriosen? Men du mener at man kan merke gallestein i nyrene? Som jo vel kjennes i ryggen? Har du artikler/linker som sier noe om det? Anonymkode: a0c64...777
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Beklager at jeg ikke har svar til deg, HI. Jeg mener ikke å kuppe tråden din, men dette var bare for interresant til ikke å svare på. Jeg har både gallestein og endometriose. Sistnevnte ble oppdaget ifm med laparoskopi og prøving. Det har aldri plaget meg. Bortsett fra at det muligens gjorde det vanskelig å bli gravid. Jeg forstår at jeg er heldig, da andre lever i et smertehelvete. Jeg har (og har i mange år) hatt veldig vondt i ryggen. Nesten konstant. Har begynt å lure på om det kan ha sammenheng med endomentriosen? Men du mener at man kan merke gallestein i nyrene? Som jo vel kjennes i ryggen? Har du artikler/linker som sier noe om det? Anonymkode: a0c64...777 Nei, jeg har ikke det desverre. Var bare på legevakta med et anfall for å få smertelindring i sprøyteform og da nevnte jeg det med at jeg har intense smerter akkurat over høyre nyre. Det er tidvis så vondt at jeg ikke kan bøye meg uten at jeg må "offe og akke". Da sa legen at det er så mye nervetråder som går på kryss og tvers at smerten kan forplante seg andre steder også. Som jo gir mening. Jeg sliter med stramme ligamentbånd i magen og blir de for ille forplanter det seg til kneet (av alle ting) og ryggen... Alt henger jo sammen på sitt vis Anonymkode: cee98...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå