Gå til innhold

Dere som har hatt Corona hvordan merket dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og ble dere syke? 

Anonymkode: f72ec...b86

Ingen? 

Eneste jeg gjør er å føle meg tungpustet. Grunn til å ta test eller ha mistanke til noe? 

Håper på svar, 

Hadde litt hodepine, snørr og hoste. Tenkte jeg bare var litt forkjøla, men sjefen mente jeg burde ta en test. Så da gjorde jeg det og den var positiv. 
Var småsyk i noen dager. Ikke vært syk siden da. Det er over 1 år siden 

Anonymkode: f17a3...109

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hadde litt hodepine, snørr og hoste. Tenkte jeg bare var litt forkjøla, men sjefen mente jeg burde ta en test. Så da gjorde jeg det og den var positiv. 
Var småsyk i noen dager. Ikke vært syk siden da. Det er over 1 år siden 

Anonymkode: f17a3...109

Takk for svar. Hører gjerne flere. 

13 hours ago, Anonym bruker said:

Og ble dere syke? 

merket det svært lite, og samme med barna, mannen fikk det først, og han har slitt over 1 år nå,begynner endelig og komme seg litt fremover. eneste jeg og barna merket var et par dager med halsvondt og feber, mannen begynte med vondt i hode, så feber, tungpustet, sov mye, orker nesten ingenting. var innlagt i 5 dager, var sykemeldt fra 1 mars 2020 til 1 februar 2021, da begynte han så smått og jobbe igjen 3 dager, han skal økte til fulle dager 1 juni, han er på bedrings vei nå. vi ble syke 29 februar i fjor. Han har ingen underliggende sykdommer og var godt trent og i god form før han ble syk

Anonymkode: 68515...e35

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

merket det svært lite, og samme med barna, mannen fikk det først, og han har slitt over 1 år nå,begynner endelig og komme seg litt fremover. eneste jeg og barna merket var et par dager med halsvondt og feber, mannen begynte med vondt i hode, så feber, tungpustet, sov mye, orker nesten ingenting. var innlagt i 5 dager, var sykemeldt fra 1 mars 2020 til 1 februar 2021, da begynte han så smått og jobbe igjen 3 dager, han skal økte til fulle dager 1 juni, han er på bedrings vei nå. vi ble syke 29 februar i fjor. Han har ingen underliggende sykdommer og var godt trent og i god form før han ble syk

Anonymkode: 68515...e35

Så lite kjekt å høre. Håper det kommer til å bli helt bra igjen med din mann. 

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Flere som vil dele? 

Hadde dere teste dere ved tungpustethet? 

Ja, jeg hadde testet meg hvis jeg plutselig ble tungpustet. Her får vi ikke komme til fastlegen hvis vi har symptomer, tungpustet er en av dem. Så greit å få tatt en test også kontakte fastlegen hvis testen er negativ og du fremdeles er tungpustet. Kan faktisk være alvorlige ting som gjør at du er tungpustet. 

Anonymkode: 93656...571

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg hadde testet meg hvis jeg plutselig ble tungpustet. Her får vi ikke komme til fastlegen hvis vi har symptomer, tungpustet er en av dem. Så greit å få tatt en test også kontakte fastlegen hvis testen er negativ og du fremdeles er tungpustet. Kan faktisk være alvorlige ting som gjør at du er tungpustet. 

Anonymkode: 93656...571

Takk. 

Reiser gjerne å gjør det i morgen da. Blir jo litt bekymret. 

Annonse

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Flere som vil dele? 

Hadde dere teste dere ved tungpustethet? 

Hvis jeg ikke problemer med tungpusthet fra før på noen måte, så hadde jeg gjort det

Anonymkode: 29200...fde

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tror dere jeg får svar i morgen dersom jeg tar i ettermiddag? 

Har testen meg selv og et barn nylig, og vi fikk begge svar litt over 24 timer etter testen. (Det var negativt og testen var ikke så ille som jeg hadde fryktet.) Jeg ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 775f0...147

• Opprett ny...