Gå til innhold

Passer ikke med langt hår på eldre damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

HI er 19 år og nettopp fått sin første hybel. Gi henne tid😅😅

Endret av TinaK 1990
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldre dame på snart 50.

Det var dagens :) 

Skrevet

Oi, ved hvilken alder kan man ikke ha langt hår lenger da? Jeg har droppet frisør det siste året pga korona, men skjønner jeg bør komme meg dit snart nå. :P

Anonymkode: 04b4b...e85

Skrevet

Vet ikke alle her at så fort du bikker 40 må du anskaffe deg "kånesveis"?🙄

Anonymkode: 6e1da...8da

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Vet ikke alle her at så fort du bikker 40 må du anskaffe deg "kånesveis"?🙄

Har du bilde? Er over 40 og trenger inspirasjon... Fra koronasveis til kånesveis. 

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Er det ikke trist å ikke innse det selv? Min sjef er snart femti og har langt hår, ned på ryggen det begynner å bli litt patetisk. 

Anonymkode: d03c3...c76

herregud :o er det virkelig din sak? Noen kler faktisk langt hår når de er over 50

Anonymkode: 2d4d2...aa6

Skrevet
frk Nilsen skrev (59 minutter siden):

Har du bilde? Er over 40 og trenger inspirasjon... Fra koronasveis til kånesveis. 

De gode gamle kjerringsveisene forsvant vel med de hjemmeværende konene som gikk i forklekjoler ;)

Tror Hi er veldig ung, og troller litt....

https://tara.no/skjonnhet/de-10-mest-flatterende-frisyrene-for-kvinner-40

Eller man kan se på bilder av enda eldre kvinner, men selv der er konehåret borte gitt.

https://dress-no.techinfus.com/sharf/na-golovu/

Glemmer aldri da jeg som 34 åring ventet mitt tredje barn, og hadde en kollega på 20 år som ventet sitt første. Hørte hun hvisket til en av de andre unge jentene på jobb, om meg: "Lurer på hvorfor de får barn når de er så gamle?" Jeg sto på andre siden av en skillevegg og måtte løpe bort for ikke å fnise høyt. Jeg følte meg slett ikke gammel, og jeg som fikk mitt første barn som 28-åring synes nok hun var veldig ung ;) Regner med det er litt på samme måte med hi her.

Anonymkode: 06a21...161

Skrevet
frk Nilsen skrev (2 timer siden):

Blir ikke 40 før til neste år, så nå skal jeg nyte siste år med langt hår mens jeg planlegger sveis for gamlinger. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Blir ikke 40 før til neste år, så nå skal jeg nyte siste år med langt hår mens jeg planlegger sveis for gamlinger. 

Pass på at det blir kort nok, da. Alle eldre damer må ha kort hår!

Anonymkode: 95625...eaf

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal din mening ha noe å si? Jeg er snart 31, og har halve håret rosa, og andre halvparten oransje. 100% sikker på at folk syns jeg er for gammel til det, men det driter vel jeg lang marsj i, jeg liker det sjøl, og det er kun det som betyr noe for meg. (og så er det veldig stas å få komplimenter fra ungene på jobben da, både 1.klassingene og 7.klassingene syns jeg er kul som gjør det) 

Anonymkode: 545b0...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...