Gå til innhold

Passer ikke med langt hår på eldre damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke trist å ikke innse det selv? Min sjef er snart femti og har langt hår, ned på ryggen det begynner å bli litt patetisk. 

Anonymkode: d03c3...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over. Jeg syns det er mange som ikke kler langt hår fordi de har så tynt hår at det ser veldig tynt og slitt ut når man får litt lengde på det, men det er helt uavhengig av alder. Har møtt mange 50 åringer som kler langt hår. Ei dame jeg kjente hadde langt, hvitt hår til hun var veldig gammel ❤️

Anonymkode: 565b4...73c

Skrevet

Så lenge håret er velstelt og pent er det da ikke noe aldersgrense på det...

Bestemor hadde en lang flette helt til hun døde 99 år gammel. Helt hvit, men ganske tykk og ble klippet i tuppene ble klippet to ganger i året.

Anonymkode: 06a21...161

Skrevet

Ikke alle som kler det, men noen gjør det. Jeg kjenner godt tre som kler det langt bedre enn å ha det kortere, nei, fire.

Det er heldigvis forskjell fra person til person hva man kler. Og det som er så fint er at det en liker er godt nok, alle andre må ikke like det.

Du har få problemer på jobb, Hi, når din største irritasjon er din sjefs hårlengde ;)

Kom på ei til - da er det i hvert fall fem, fra 52 til 70. Tar jeg med de mellom 40 og 50 blir det langt flere.

Anonymkode: bd9a7...561

Skrevet

Noen kler det jo fint. Ikke alle kler kort kort. 

Men ærlig talt, dette er det ikke innafor å kommentere og mene noe om. 

Selv har jeg halvkort hår (ok?). Men rynkete 😆

Anonymkode: 9be5e...6ca

Skrevet

Er det aldersgrense på det altså? Min sjef er et par og femti og har langt hår, synes hun er flott og hun kler det godt. Tenker ikke på henne som en eldre dame heller, det er mer damer over 70 jeg tenker på som eldre. Noen har langt hår hele livet og jeg vet om 80 åringer som kler langt hår selvom det er mest vanlig med en kortere frisyre. 

Anonymkode: 276e4...8ba

Skrevet

Alt man skal gå rundt å tenke på... Det fins unge og gamle og de midt imellom, som ikke kler langt hår. Eller som ikke kler kort hår. 

Anonymkode: eef29...767

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Er det ikke trist å ikke innse det selv? Min sjef er snart femti og har langt hår, ned på ryggen det begynner å bli litt patetisk. 

Eldre dame på 50 🤣 Eldre dame er 70+ altså.

Anonymkode: d7791...f16

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det patetiske er din holdning til langt hår. Kanskje de på 50± burde begynne med skaut som i gamledager, så slapp folk å bli brydd over lengden på håret. 

Anonymkode: c6c95...241

Skrevet

Men det fine med "eldre" damer på 50, er at man da er gammel nok til å bestemme selv og drite i hva unge jyplinger mener.  Bare gled deg til du blir 50 selv! Jeg er sikker på at det er en herlig følelse.

Anonymkode: 318f3...560

Skrevet

Når man anser damer på snart 50 som eldre så er man selv sent i tenårene/tidlig i tyveårene. Så du er unnskyldt, hi. Vettet kommer nok med alderen til deg også. 

Anonymkode: 41375...61c

Skrevet

Jeg har aldri kledd kort hår. Har dessverre vært uheldig med trynet fra naturens side, og kort hår fremhever alle skavanker i fjeset. Så jeg vil nok alltid ha lengde på hår, uansett hvor gammel jeg blir. 

Anonymkode: 0abf9...4bc

Skrevet

Ja enig! Helt patetisk med så gamle kjerringer som har langt hår. Bare se på Jennifer Aniston, Märta Louise, Gwyneth Paltrow, Katrine Moholt, Dorthe Skappel ..... når skal de egentlig klippe håret i passende frisyre for eldre damer?

Anonymkode: fca26...222

Skrevet

Patetisk faktisk! Jeg er 47 og hadde kort hår frem til 2 år siden, nå har jeg ganske langt. Får flere komplimenter nå. Jeg tenker at hår er hår, og at man får gjøre som man vil. 

Men til info, så er langt hår et av tipsene for å se yngre ut.

https://www.kk.no/mote/disse-frisyrene-far-deg-til-a-se-yngre-ut/70788698

Mitt beste tips da er å ha langt hår. En lengre frisyre på et eldre ansikt vil skape mer mykhet og harmoni. Når man får mer rynker og striper vil en «ramme» rundt ansiktet hjelpe til slik at det ikke får like mye oppmerksomhet.

Men jeg tenker at det beste man kan gjøre for å holde seg ung er å la være å være skikkelig sur kjærring - et tips kanskje du burde ta til deg. Man trenger ikke være over 50 år for å gå inn i den klassen 🙂

Anonymkode: 6e0da...408

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Godt forsøk, HI. Men akk så lett gjennomskuelig.

Endret av amandine
Skrevet

Patetisk faktisk 😂

Anonymkode: 17bc3...d63

Skrevet

Slutt å tull da, kjenner flere i 60 - 70 årene med langt hår. Hun ene ser fantastisk flott ut 👍🏻

Anonymkode: 5f459...a4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er 48 år, har langt krøllete hår og kler det meget godt. At du synes det er patetisk må du gjerne gjøre, for meg betyr din mening ingenting.

Anonymkode: 70f55...0fc

Skrevet

Passar ikkje for damer i nokon alder å vere så trangsynt. 

Skrevet

Lengden på håret har ikke noe med alder å gjøre, men hva en gjør utav håret har mer å si. Jeg har flere eldre kundr med langt hår, noen av de kler det andre ikke. De som kler det gjør gjerne litt med det, det henger ikke bare rett ned og ser ikke greid ut osv. så kort hår er nok enklere for de eldre som ikke gjør noe med det, kjedelig langt hår gjør ofte at personen ser eldre ut enn det er. 

Anonymkode: 58c03...096

Skrevet

Jeg har et veldig pent og velstelt langt hår. At noen mener jeg er for gammel til det, bryr meg midt på ryggen! Jeg er en het potet med mine vakre lokker!😄

Anonymkode: 0c5a6...2bb

Skrevet

Drar meg mot 50 og har langt hår. Det er selvsagt bare for å irritere rips som deg hi. Noen ganger bruker jeg tights og tunika til det lange håret mitt også. Da går det sikkert helt i ball for deg. 😊

Anonymkode: d499b...a7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor bryr du deg? Kanskje hun ikke har lyst til å se ut som en kjerring eller lesbe. 

Anonymkode: d03f3...3c4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor bryr du deg? Kanskje hun ikke har lyst til å se ut som en kjerring eller lesbe. 

Anonymkode: d03f3...3c4

Du er jo like stereotypisk dust som det hi er

Anonymkode: d7791...f16

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Når man anser damer på snart 50 som eldre så er man selv sent i tenårene/tidlig i tyveårene. Så du er unnskyldt, hi. Vettet kommer nok med alderen til deg også. 

Anonymkode: 41375...61c

Jeg tenkte akkurat det samme 😂😂😂 Smårips blir heldigvis klokere med alderen de også. Hårlengde er heldigvis ikke aldersbetinget. 

Anonymkode: 8d9a0...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...