Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Altså, hengekøye til å ha med på tur. Anonymkode: cf5d7...cec
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Hadde gått for en med lomme til liggeunderlag. Anonymkode: 2b328...298
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Ticket to moon. Men du må kjøpe alt av ekstrautstyr utenom dessverre, men den er god. Anonymkode: cf8c4...61f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Spørs litt på bruken, men vi har en kjøpt på xxl. Tror merket er Hawaii hammok eller noe sånn. Veldig fornøyd, men kun brukt på dagsturer og til lek så langt. Ikke overnatter i den enda, og ikke prøvd med myggnett. Ofte på tilbud, tauverk til oppheng følger med. Anonymkode: 46e53...e33
frk Nilsen Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Spørs litt på bruken, men vi har en kjøpt på xxl. Tror merket er Hawaii hammok eller noe sånn. Veldig fornøyd, men kun brukt på dagsturer og til lek så langt. Ikke overnatter i den enda, og ikke prøvd med myggnett. Ofte på tilbud, tauverk til oppheng følger med. Anonymkode: 46e53...e33 Den fungerer fint til overnatting og Bare husk liggeunderlag når du skal overnatte. Jeg bruker ullpledd som jeg legger dobbelt på langs. Har både Hawaii Hammok og Ticket to the moon. Ikke så stor forskjell. Begge er gode hengekøyer.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Hennesey 😊 Jeg kjøpte mine på xxl for noen år siden. Integrert myggnetting, og du ligger diagonalt. Anonymkode: 7c629...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå