Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #26 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er sånn selv om jeg ikke er forkjølet, fordi jeg har skjev neseskillevegg og slimhinnene hovner opp. Pga at jeg sliter med bihuler utenom forkjølelse og, så orker jeg ikke det ubehaget veldig ofte. Tror ikke du skal si noe særlig om det hvis du ikke er plaget med det, og det er du tydeligvis ikke siden du sier at man må tåle det. Har vært utredet hos ønh. Anonymkode: 7b9bb...6c1 Kronisk bihulebetennelse i 13 år. Ble ikke kurert av nesespray av noe slag eller de bøttene med antibiotika jeg fikk. Neseskylling, Fenumax, null nesespray og akupunktur fikset det. Nå tar jeg Fenumax ved første antydning til tette bihuler og har ikke hatt skikkelig betennelse på mange år. Anonymkode: 33b3a...327
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #27 Skrevet 20. april 2021 Må man bruke noe som helst da? Jeg har aldri prøvd nesespray, og har da overlevd hver eneste forkjølelse, Det er klart det ikke er veldig behagelig å være tett i nesa, men det går jo greit, og etter noen dager går det jo over. Det er aldri moro å være syk, men syns andre ting som vondt i hodet og feber er verre enn tett i nesa. Men det er jo bare slike ting man må igjennom nå og da. Anonymkode: 2ba1c...e88
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #28 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Må man bruke noe som helst da? Jeg har aldri prøvd nesespray, og har da overlevd hver eneste forkjølelse, Det er klart det ikke er veldig behagelig å være tett i nesa, men det går jo greit, og etter noen dager går det jo over. Det er aldri moro å være syk, men syns andre ting som vondt i hodet og feber er verre enn tett i nesa. Men det er jo bare slike ting man må igjennom nå og da. Anonymkode: 2ba1c...e88 Da har ikke du vært skikkelig forkjølet! Her er jeg pottatett i nesen i 3 uker,klart jeg bruker nesespray for å kunne klare å sove da! Anonymkode: a7577...016
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #29 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Da kan du få resept på nasonex. Det er for opphovnede slimhinner og ikke avhengighetsskapende Anonymkode: 46ad1...d39 Det har jeg alt på blå resept, og rinexin ved behov men når det tetter til som værst må jeg ty til litt otrivin og. Anonymkode: 7b9bb...6c1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #30 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Da har ikke du vært skikkelig forkjølet! Her er jeg pottatett i nesen i 3 uker,klart jeg bruker nesespray for å kunne klare å sove da! Anonymkode: a7577...016 Å være potte tett i tre uker er da virkelig unormalt. Ville sjekket det opp hvis jeg var deg. Når jeg er forkjøla en sjelden gang, er jeg tett i nesa ca tre-fire dager. Helt unødvendig med nesespray. Anonymkode: 48147...0e7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #31 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Må man bruke noe som helst da? Jeg har aldri prøvd nesespray, og har da overlevd hver eneste forkjølelse, Det er klart det ikke er veldig behagelig å være tett i nesa, men det går jo greit, og etter noen dager går det jo over. Det er aldri moro å være syk, men syns andre ting som vondt i hodet og feber er verre enn tett i nesa. Men det er jo bare slike ting man må igjennom nå og da. Anonymkode: 2ba1c...e88 Men det som skjer med meg når jeg blir tett, ikke pga forkjølelse, men slimhinnene hovner opp, så får jeg skikkelig hodepine, ansiktsmerte, uvelhet osv. Jeg blir tett uavhengig om jeg er forkjølet eller ikke, er svært lite forkjølet. Men det er jo fint at du har fasiten på oss som sliter litt da. Anonymkode: 7b9bb...6c1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #32 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Å være potte tett i tre uker er da virkelig unormalt. Ville sjekket det opp hvis jeg var deg. Når jeg er forkjøla en sjelden gang, er jeg tett i nesa ca tre-fire dager. Helt unødvendig med nesespray. Anonymkode: 48147...0e7 Ikke meg du svarer, men tror du ikke neser er forskjellige? Anonymkode: 7b9bb...6c1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #33 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da har ikke du vært skikkelig forkjølet! Her er jeg pottatett i nesen i 3 uker,klart jeg bruker nesespray for å kunne klare å sove da! Anonymkode: a7577...016 Såvisst har jeg vært skikkelig forkjølet! Jeg nærmer meg 40, og har vært forkjølet utallige ganger. Men jeg har da en munn jeg kan åpne og puste gjennom! Anonym bruker skrev (1 time siden): Men det som skjer med meg når jeg blir tett, ikke pga forkjølelse, men slimhinnene hovner opp, så får jeg skikkelig hodepine, ansiktsmerte, uvelhet osv. Jeg blir tett uavhengig om jeg er forkjølet eller ikke, er svært lite forkjølet. Men det er jo fint at du har fasiten på oss som sliter litt da. Anonymkode: 7b9bb...6c1 Det er ikke lenge siden sist jeg var forkjølet, og da var jeg skikkelig tett og det sprengte i bihulene og fremst i hodet. Så jeg følte meg ikke akkurat i toppform i noen dager, og hadde et par dager der jeg holdt senga. Men det gikk jo over. Anonymkode: 2ba1c...e88
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #34 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke meg du svarer, men tror du ikke neser er forskjellige? Anonymkode: 7b9bb...6c1 Selvfølgelig, men det betyr ikke at det er normalt å være potte tett I tre uker. Anonymkode: 48147...0e7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #35 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Såvisst har jeg vært skikkelig forkjølet! Jeg nærmer meg 40, og har vært forkjølet utallige ganger. Men jeg har da en munn jeg kan åpne og puste gjennom! Det er ikke lenge siden sist jeg var forkjølet, og da var jeg skikkelig tett og det sprengte i bihulene og fremst i hodet. Så jeg følte meg ikke akkurat i toppform i noen dager, og hadde et par dager der jeg holdt senga. Men det gikk jo over. Anonymkode: 2ba1c...e88 Å, du er selveste Tøffe Tøffesen💪🏻 Du tar sikkert ikke paracet når du har hodepine heller? Hi, jeg har vært avhengig av otrivin, og for meg har det vært helt uproblematisk å bruke nesespray ved forkjølelse. Anonymkode: cc2a1...a8e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #36 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Såvisst har jeg vært skikkelig forkjølet! Jeg nærmer meg 40, og har vært forkjølet utallige ganger. Men jeg har da en munn jeg kan åpne og puste gjennom! Det er ikke lenge siden sist jeg var forkjølet, og da var jeg skikkelig tett og det sprengte i bihulene og fremst i hodet. Så jeg følte meg ikke akkurat i toppform i noen dager, og hadde et par dager der jeg holdt senga. Men det gikk jo over. Anonymkode: 2ba1c...e88 Men skjønner du ikke at det ikke går over hos enkelte? Hadde det vært for et par dager så er det greit, men det blir uker, og for meg så er det ikke forkjølelse. Anonymkode: 7b9bb...6c1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #37 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig, men det betyr ikke at det er normalt å være potte tett I tre uker. Anonymkode: 48147...0e7 Noen sliter med det, som andre sliter med andre ting over tid. Å være tett betyr ikke at man er forkjølet hele tiden, men det er andre ting og. Anonymkode: 7b9bb...6c1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #38 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Såvisst har jeg vært skikkelig forkjølet! Jeg nærmer meg 40, og har vært forkjølet utallige ganger. Men jeg har da en munn jeg kan åpne og puste gjennom! Det er ikke lenge siden sist jeg var forkjølet, og da var jeg skikkelig tett og det sprengte i bihulene og fremst i hodet. Så jeg følte meg ikke akkurat i toppform i noen dager, og hadde et par dager der jeg holdt senga. Men det gikk jo over. Anonymkode: 2ba1c...e88 Hva er du for en pingle som ligger i senga når du er forkjøla, det gjør aldri jeg, selv om jeg har vært førkjøla utallige ganger i mitt liv. Det går jo over. Anonymkode: 7ed7e...deb
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #39 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (På 20.4.2021 den 16.39): Noen sliter med det, som andre sliter med andre ting over tid. Å være tett betyr ikke at man er forkjølet hele tiden, men det er andre ting og. Anonymkode: 7b9bb...6c1 Selvfølgelig, men nå var det ved forkjølelse det var snakk om. Her er innlegget jeg siterte: Anonym bruker skrev (På 20.4.2021 den 12.11): Da har ikke du vært skikkelig forkjølet! Her er jeg pottatett i nesen i 3 uker,klart jeg bruker nesespray for å kunne klare å sove da! Anonymkode: a7577...016 Anonymkode: 48147...0e7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #40 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (På 19.4.2021 den 14.24): Må man bruke spray, da? Jeg puster med munnen til det går seg til. Det samme gjør resten av gjengen her hjemme, det går helt fint Har prøvd spray en gang i voksen alder på grunn av bihulebetennelse og syntes det var utrolig ekkelt. Anonymkode: 9ce89...fa4 Det er ikke så greit å gjøre det hvis man er disponert for ørebetennelse. Jeg får ørebetennelse veldig fort hvis jeg er tett og ikke sprayer. Anonymkode: f5fa5...8da
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #41 Skrevet 21. april 2021 Jeg bruker nesespray akkurat når det tetter seg helt, hvis ikke får jeg trykk i bihulene og får rett og slett ikke sove. Bruker det da kun om kvelden. Kan ikke bruke den mer enn noen få dager, da merker jeg at den gjør noe med luktesansen min. Så gjør jeg som ei over, tar kun i ett nesebor om gangen. Anonymkode: d91bd...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå