Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #26 Skrevet 19. april 2021 Jeg tenkte og litt bohem. Overhodet ikke noe som skriker muslim i mine øyne. Ville tenkt du var litt hippie/steinerskole/bonde Anonymkode: 73dd5...47f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #27 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Denne norske kvinnen i gamle dager med skaut (se bildet) var mer tildekket og viste mindre hår enn den jødiske kvinnen på bildet over. Da jeg hverken er religiøs eller har kreft kan jeg jo vise håret med et slikt skjerf, og det har jeg også tenkt å gjøre Anonymkode: 80255...cbe På bildene du hadde i start innlegget ble det ikke vist hår. Viser du hår hadde jeg ikke tenkt noe over det Anonymkode: 7e7b4...497
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #28 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg tenker bohemsk. Kult 😊 Anonymkode: dda60...c63 Jeg også Anonymkode: 6c081...d2a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #29 Skrevet 19. april 2021 Akkurat disse skjerfene og denne måten å knyte/bære dem på, signaliserer ortodoks jøde. Men mindre du er ultra konservativ, ville jeg inngått dette. Klær signaliserer - og man bør derfor være bevisst hva man signaliserer. Anonymkode: c879f...583
Syngensang Skrevet 19. april 2021 #30 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jo, å være norsk og muslim er definitivt noe å skamme seg over. Anonymkode: 3175a...45a Finst masse norske muslimar. Kvifor skulle dei skamme seg? Du derimot... Hi, eg syns òg dei er fine, men ville nok gått utfrå at det var ein eller annan grunn til at folk har dei på seg utover at dei er fine. Men det betyr jo ingenting, og viss folk som deg byrjar å bruke sjerf slik utan anna grunn enn at det er fint vil det jo etterkvart bli vanlegare for alle og einkvar👍😊
MammantilNurket Skrevet 20. april 2021 #31 Skrevet 20. april 2021 sug lut skrev (21 timer siden): De fleste vil tenke kreft eller muslim, men ingen av delene er jo noe å skamme seg over. Enig. Jeg tenker også skogtur eller jobb i fjøset 🤔
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #32 Skrevet 20. april 2021 Syngensang skrev (13 timer siden): Finst masse norske muslimar. Kvifor skulle dei skamme seg? Du derimot... Hi, eg syns òg dei er fine, men ville nok gått utfrå at det var ein eller annan grunn til at folk har dei på seg utover at dei er fine. Men det betyr jo ingenting, og viss folk som deg byrjar å bruke sjerf slik utan anna grunn enn at det er fint vil det jo etterkvart bli vanlegare for alle og einkvar👍😊 Gode poeng! Kanskje jeg skal prøve meg som trendsetter Nei, men fra spøk til alvor. Jeg er 35 år, og har hittil i livet vært for redd i å gå kledd slik jeg har hatt lyst til. Mannen min var heldigvis positiv, han sa at så lenge jeg selv er fornøyd med det jeg går i og står for det så kan jeg gå kledd akkurat som jeg vil for hans del. Det er så mange mange år siden ungdomsskolen nå, som nok var den delen av mitt liv jeg var mest bekymret for å ikke kle meg slik det var akseptert av de kule, at jeg tror jeg skal slippe håret løst... eller motsatt, ha et skjerf i det Anonymkode: 80255...cbe
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #33 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Gode poeng! Kanskje jeg skal prøve meg som trendsetter Nei, men fra spøk til alvor. Jeg er 35 år, og har hittil i livet vært for redd i å gå kledd slik jeg har hatt lyst til. Mannen min var heldigvis positiv, han sa at så lenge jeg selv er fornøyd med det jeg går i og står for det så kan jeg gå kledd akkurat som jeg vil for hans del. Det er så mange mange år siden ungdomsskolen nå, som nok var den delen av mitt liv jeg var mest bekymret for å ikke kle meg slik det var akseptert av de kule, at jeg tror jeg skal slippe håret løst... eller motsatt, ha et skjerf i det Anonymkode: 80255...cbe ...ikke at mannen min skulle bestemt altså, men jeg hadde følt meg enda mer usikker på valget om han hadde syntes det var veldig teit! Anonymkode: 80255...cbe
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #34 Skrevet 20. april 2021 Jeg tror du vil måtte forklare deg ganske ofte. Folk kommer til å spørre. Anonymkode: 330a8...dfa
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #35 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror du vil måtte forklare deg ganske ofte. Folk kommer til å spørre. Anonymkode: 330a8...dfa Det får jeg tåle Anonymkode: 80255...cbe
gale damen Skrevet 20. april 2021 #36 Skrevet 20. april 2021 Jeg synes de var fine. Det er ikke sikkert jeg hadde reflektert over årsaken til at du hadde det på deg i det hele tatt, men jeg ville ha ergrer meg en smule over at du sikkert var flott i noe jeg selv ikke synes jeg kler😁
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #37 Skrevet 20. april 2021 Men i alle dager. Det der er noe av det styggeste og mest latterlige jeg har sett! Anonymkode: 25e04...db7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #38 Skrevet 20. april 2021 Uvasket backpacker. Anonymkode: d288d...82d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #39 Skrevet 21. april 2021 gale damen skrev (15 timer siden): Jeg synes de var fine. Det er ikke sikkert jeg hadde reflektert over årsaken til at du hadde det på deg i det hele tatt, men jeg ville ha ergrer meg en smule over at du sikkert var flott i noe jeg selv ikke synes jeg kler😁 Anonymkode: 80255...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå