Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #51 Skrevet 19. april 2021 (Ikke meg du spurte, men jeg svarer likevel) Anonymkode: dd3e2...834
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #52 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er menn som har kontrollen. Så lenge han ikke har satt en ring på min finger så er jeg heller ikke bundet til noen. Anonymkode: dd3e2...834 1950-tallet har ringt altså... "Menn har kontrollen"? Er det fordi du gir dem kontrollen? Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #53 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): 1950-tallet har ringt altså... "Menn har kontrollen"? Er det fordi du gir dem kontrollen? Anonymkode: cccff...c4a Når gikk du sist inn i et forhold med en mann som ikke ville være i forhold med deg? Anonymkode: dd3e2...834
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #54 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Når gikk du sist inn i et forhold med en mann som ikke ville være i forhold med deg? Anonymkode: dd3e2...834 Når gikk en mann sist i et forhold med en kvinne som ikke ville være i et forhold med ham? Jeg har for eksempel ikke for en vane å gå inn i forhold med en mann jeg ikke vil være sammen med. Så kontrollen her har begge. Anonymkode: cccff...c4a
Iiiiik Skrevet 19. april 2021 #55 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Når gikk du sist inn i et forhold med en mann som ikke ville være i forhold med deg? Anonymkode: dd3e2...834 Ikke meg du spør, men nesten alle mine forhold har forutsatt en gjensidig forpliktelse. Da jeg var 11 år ble jeg sammen med en gutt bare fordi han spurte så mange ganger. Etter det har jeg på ingen måte blitt presset inn i et kjæresteforhold.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #56 Skrevet 19. april 2021 Iiiiik skrev (Akkurat nå): Ikke meg du spør, men nesten alle mine forhold har forutsatt en gjensidig forpliktelse. Da jeg var 11 år ble jeg sammen med en gutt bare fordi han spurte så mange ganger. Etter det har jeg på ingen måte blitt presset inn i et kjæresteforhold. Det er ikke akkurat masse menn som løper etter damer og prøver å tvinge dem inn i et forpliktende forhold heller Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #57 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Når gikk en mann sist i et forhold med en kvinne som ikke ville være i et forhold med ham? Jeg har for eksempel ikke for en vane å gå inn i forhold med en mann jeg ikke vil være sammen med. Så kontrollen her har begge. Anonymkode: cccff...c4a Hvis mannen går inn i et forhold med en kvinne som ikke vil være i forhold med han så har han jo kontrollen. Takk for at du bekreftet poenget mitt! Anonymkode: dd3e2...834
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #58 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hvis mannen går inn i et forhold med en kvinne som ikke vil være i forhold med han så har han jo kontrollen. Takk for at du bekreftet poenget mitt! Anonymkode: dd3e2...834 Men hvilke kvinner aksepterer å gå inn i et forhold med en mann de ikke vil være sammen med? Ikke noe poeng der altså. Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #59 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men dette er jo vanlig blant menn. De forventer at daten deres er dydig og ikke ligger med flere enn 1-2 i løpet av hele livet, mens de selv har seg med alt de kommer over. Anonymkode: cccff...c4a Nei, det er ikke alle menn som holder på slik. Og de få mennene som mener voksne kvinner bare bør ha hatt sex med 1-2 andre i løpet av livet, de er få og er uansett som regel menn du ikke ønsker å ha et forhold til. Menn som er trygge på seg selv forventer ikke noe slikt. Anonymkode: 22f41...34c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #60 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hvis mannen går inn i et forhold med en kvinne som ikke vil være i forhold med han så har han jo kontrollen. Takk for at du bekreftet poenget mitt! Anonymkode: dd3e2...834 Hvis du går inn i et forhold til en mann du ikke ønsker å være i et forhold til, da bør du spørre deg selv hvorfor du gjør det. For det er ikke mannens feil i så fall, men din egen. Se på det du selv skrev tidligere: "jeg mener menn må la være å date andre og ha sex med andre hvis de er interessert i et forhold med meg." Igjen - du mener altså at menn må la være å date andre og ha sex med andre hvis de er interessert i deg. Du, derimot, du forventer å skulle kunne date og ha sex med flere mens du dater samme mennene. Hvorfor setter du en standard for menn og en helt annen for deg selv? Anonymkode: 22f41...34c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #61 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du går inn i et forhold til en mann du ikke ønsker å være i et forhold til, da bør du spørre deg selv hvorfor du gjør det. For det er ikke mannens feil i så fall, men din egen. Se på det du selv skrev tidligere: "jeg mener menn må la være å date andre og ha sex med andre hvis de er interessert i et forhold med meg." Igjen - du mener altså at menn må la være å date andre og ha sex med andre hvis de er interessert i deg. Du, derimot, du forventer å skulle kunne date og ha sex med flere mens du dater samme mennene. Hvorfor setter du en standard for menn og en helt annen for deg selv? Anonymkode: 22f41...34c Jeg har aldri skrevet at jeg forventer å ha sex med flere mens jeg dater de samme mennene, HVOR skrev jeg det? Jeg skrev at jeg aldri dater flere enn en eller har sex med flere enn en om gangen når jeg dater. Og at jeg forventer det samme av mannen. Hvor i all verden skrev jeg at jeg forventer noe annet av mennene enn av meg selv? Og hvor skrev jeg at jeg går inn i et forhold med en mann jeg ikke ønsker å være i et forhold til? Mitt svar var kommentar til svaret om at det er menn som har kontrollen, og at det er menn som bestemmer om det blir forhold eller ikke. Noe som er svada, da kvinner bestemmer dette like mye. Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #62 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg har aldri skrevet at jeg forventer å ha sex med flere mens jeg dater de samme mennene, HVOR skrev jeg det? Jeg skrev at jeg aldri dater flere enn en eller har sex med flere enn en om gangen når jeg dater. Og at jeg forventer det samme av mannen. Hvor i all verden skrev jeg at jeg forventer noe annet av mennene enn av meg selv? Og hvor skrev jeg at jeg går inn i et forhold med en mann jeg ikke ønsker å være i et forhold til? Mitt svar var kommentar til svaret om at det er menn som har kontrollen, og at det er menn som bestemmer om det blir forhold eller ikke. Noe som er svada, da kvinner bestemmer dette like mye. Anonymkode: cccff...c4a Du svarte ikke på det svaret jeg skrev til deg rett over her. Det du her refererer til er svar til anonym 834. Vi to er helt enig i at kvinner og menn bestemmer like mye, hvis ikke begge ønsker det så blir det selvfølgelig ikke noe forhold. Anonym 834, derimot, uttaler at hvis en mann ikke har satt en ring på fingeren hennes, så kan hun date og ha sex med så mange andre menn hun har lyst til. Hun forventer imidlertid at samme mann kun skal date henne og kun ha sex med henne. Jeg er imidlertid ikke enig med deg i at menn, som du sier i et svar over, forventer at kvinner kun skal ha hatt sex med 1-2 menn før dem selv, mens de mener de selv kan ligge med alle de lyster. Oppegående menn som er trygge på seg selv forventer ikke dette. Anonymkode: 22f41...34c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #63 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så forholdet skal bygges på løgn... Hvis han da oppdager at du har holdt på med flere samtidig nå han mente at han var seriøs med deg/forelsket, hvordan tror du forholdet vil bli da? Hvorfor lyve og skjule ting for en man ønsker å etablere et forhold med? Anonymkode: cccff...c4a Forholdet vil bygges på det vi har bygget sammen. Forholdet bygges ikke på en løgn om jeg dropper å fortelle at jeg dater fler enn en i starten. Anonymkode: bfe96...9cd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #64 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Forholdet vil bygges på det vi har bygget sammen. Forholdet bygges ikke på en løgn om jeg dropper å fortelle at jeg dater fler enn en i starten. Anonymkode: bfe96...9cd Hva skjer hvis han finner ut av det senere? Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #65 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hva skjer hvis han finner ut av det senere? Anonymkode: cccff...c4a Da forteller jeg sannheten Anonymkode: bfe96...9cd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #66 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Da forteller jeg sannheten Anonymkode: bfe96...9cd Så da er forholdet basert på en løgn. Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #67 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Så da er forholdet basert på en løgn. Anonymkode: cccff...c4a Nei. Hvis det er basert på en løgn, så vil løgnen være byggesteinen i forholdet. Forholdet vil ikke basere seg på hva jeg eller han har gjort før vi valgte å gå inn i forholdet Anonymkode: bfe96...9cd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #68 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg ville i hvert fall ønsket å vite om en jeg dater og har sex med, har sex med mange andre. Både med tanke på smitte og med tanke på hvor seriøs han er. En mann som har sex parallelt med flere damer er jo ikke seriøs med noen av dem. Anonymkode: cccff...c4a Smitte håper jeg du uansett sikrer deg ved å bruke kondom. Anonymkode: 6021a...25c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #69 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Smitte håper jeg du uansett sikrer deg ved å bruke kondom. Anonymkode: 6021a...25c Bruker du å kysse og ha oralsex med kondom på altså? Du vet at man kan bli smittet også av annet enn tradisjonell samleie? Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #70 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Bruker du å kysse og ha oralsex med kondom på altså? Du vet at man kan bli smittet også av annet enn tradisjonell samleie? Anonymkode: cccff...c4a Har ikke oralsex med en person jeg ikke vet er fri for smitte. Men, kysse gjør jeg uten kondom. Skulle jeg få en klamydia infeksjon i halsen av å ha kysset, så er sjansen lite for at jeg skulle bli steril. Men, har vedkommende munnsår, så vil jeg heller ikke kysset vedkommende. Anonymkode: 6021a...25c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #71 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Har ikke oralsex med en person jeg ikke vet er fri for smitte. Men, kysse gjør jeg uten kondom. Skulle jeg få en klamydia infeksjon i halsen av å ha kysset, så er sjansen lite for at jeg skulle bli steril. Men, har vedkommende munnsår, så vil jeg heller ikke kysset vedkommende. Anonymkode: 6021a...25c Det er jo sånn det er - man må begrense seg i sexen bare fordi man ønsker så gjerne å date og ha sex med flere samtidig. Ut og inn med kondom som eneste aktivitet er ikke akkurat veldig spennende og givende over tid. Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #72 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det er jo sånn det er - man må begrense seg i sexen bare fordi man ønsker så gjerne å date og ha sex med flere samtidig. Ut og inn med kondom som eneste aktivitet er ikke akkurat veldig spennende og givende over tid. Anonymkode: cccff...c4a Dette bør jo uansett gjelde i starten av alle forhold frem til at man er enige om at man er eksklusiv og at begge har testet seg. Da vil sexen være noe begrenset. Slik er det bare. Anonymkode: 6021a...25c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #73 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Dette bør jo uansett gjelde i starten av alle forhold frem til at man er enige om at man er eksklusiv og at begge har testet seg. Da vil sexen være noe begrenset. Slik er det bare. Anonymkode: 6021a...25c Og det er nettopp derfor jeg foretrekker å være eksklusiv tidlig. Jeg gidder ikke kjedelig sex i lengden. Har for øvrig aldri testet meg, og heller aldri vært syk. Men så har jeg ikke ligget med så mange heller. Anonymkode: cccff...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #74 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Og det er nettopp derfor jeg foretrekker å være eksklusiv tidlig. Jeg gidder ikke kjedelig sex i lengden. Har for øvrig aldri testet meg, og heller aldri vært syk. Men så har jeg ikke ligget med så mange heller. Anonymkode: cccff...c4a Du kan ha seksuelt overførbar infeksjon uten å ha symptomer... Anonymkode: 22f41...34c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #75 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du kan ha seksuelt overførbar infeksjon uten å ha symptomer... Anonymkode: 22f41...34c Da hadde jeg visst det for lenge siden, da jeg har hatt samme partner de siste 5 årene. Man kan for øvrig også bli smittet av sin egen partner hvis han er utro. Så da bør man teste seg etter hver samleie med sin egen mann for å være sikker. Anonymkode: cccff...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå