Gå til innhold

Hva var dine bivirkninger etter vaksinen, og hvilke vaksine fikk du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fått moderna, øm i armen og skikkelig trøtt og hodepine samme dag og dagen etter. Jeg får bare 1 dose pga jeg har hatt korona, så vet ikke hvordan bivirkningene hadde vært etter dose to. Men kollegaen min som fikk samme dag merket ingenting.

Anonymkode: a67e4...16e

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Fått moderna, øm i armen og skikkelig trøtt og hodepine samme dag og dagen etter. Jeg får bare 1 dose pga jeg har hatt korona, så vet ikke hvordan bivirkningene hadde vært etter dose to. Men kollegaen min som fikk samme dag merket ingenting.

Hvorfor i alle dager vaksinerer du deg når du har hatt corona?

Anonymkode: 40fc9...152

Har fått moderna. Ble ganske øm og fikk vondt i armen på kvelden den dagen jeg tok den, så varte det i et par dager. Følte meg også veldig trøtt ellers hadde jeg ikke noen andre bivirkninger. Jeg har bare tatt dose 1, har hørt at dose 2 kan gi flere bivirkninger. 

Anonymkode: d4cff...8e4

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor i alle dager vaksinerer du deg når du har hatt corona?

Fordi jeg er helsepersonell og sykehuset ville det. Ikke jeg som har bestemt det da. Og de vet at jeg har hatt det. Beklager hvis jeg har gjort en feil i dine øyne.

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Det trenger jeg ikke, men kanskje du burde det?

Jo, du trenger åpenbart å lese deg opp.

Jeg har fått Moderna, ingen reaksjoner etter første dose. Venter på nummer to.

Anonymkode: d3f3a...76d

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Når du stiller et kunnskapsløst spørsmål, er det naturlig å anta at du mangler kunnskapen som trengs for å ikke stille et slikt spørsmål. Beskjeden om at du bør lese deg opp er derfor velbegrunnet. Du hadde jo ikke trengt å spørre om hvorfor hun tok vaksine etter åbha hatt korona hvis du faktisk hadde kunnskaper nok om emnet til å vite svaret selv.

Anonymkode: 2c2cf...a12

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg er helsepersonell og sykehuset ville det. Ikke jeg som har bestemt det da. Og de vet at jeg har hatt det. Beklager hvis jeg har gjort en feil i dine øyne.

Det va jo du som bestemte det ja. Du som valgte å ta den. Helt unødvendig. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Når du stiller et kunnskapsløst spørsmål, er det naturlig å anta at du mangler kunnskapen som trengs for å ikke stille et slikt spørsmål. Beskjeden om at du bør lese deg opp er derfor velbegrunnet. Du hadde jo ikke trengt å spørre om hvorfor hun tok vaksine etter åbha hatt korona hvis du faktisk hadde kunnskaper nok om emnet til å vite svaret selv.

Anonymkode: 2c2cf...a12

Har nok mer kunnskap om det enn deg. Derfor jeg vet at det var unødvendig. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du er jo kunnskapsløs. Da er det lurt å søke kunnskap, men du står fritt til å leve i uvitenhet med de stigma det medfører. 

Anonymkode: b3caa...63a

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Har nok mer kunnskap om det enn deg. Derfor jeg vet at det var unødvendig. 

Hvorfor trengte hun den ikke da?

Anonymkode: cecea...549

14 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg fikk Pfizer i dag. Sykt øm i armen, men ellers grei i formen enda. Men har flere i omgangskretsen som har blitt ganske syke de påfølgende dagene. Så venter i spenning 😅 

Anonymkode: f2d65...c83

fikk første dosen med Pfizer den 26 mars tror jeg det var, venter på andre dosen den 7 mai, gleder meg til og bli ferdig.

Jeg hadde vondt og øm rundt stikksåret i et døgn ca , så fikk jeg høy feber en uke etterpå i 2 dager, ingen store plager her,selvom feber er ubehaglig,men kunne vert mye verre hvis jeg fikk korona

Anonymkode: 04fba...198

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg aner ikke, derfor jeg spurte deg siden du sier du vet.

Hun har hatt corona. Hun har allerede antistoffer.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men de anbefaler vaksine selv om man har hatt korona, FHI anbefaler da en vaksinedose.

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja, men kanskje ikke nok. Men får bare en dose siden jeg har hatt det. Skjønner ikke hvorfor du er så i mot det? Jeg har bare gjort det jeg har fått beskjed om, og har jo tenkt at det er riktig. Har ikke satt meg inn i hva som er riktig og ikke, men har gjort det som er anbefalt. Jeg har ikke tatt en vaksine så en annen ikke får. Avdelingene fikk tildelt et visst anntall vaksiner og jeg fikk den. Hadde jeg sagt nei så hadde jeg vel blitt stemplet som en vaksinemotstander. 

Alt man skal bli hakket på her inne altså...

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Ja, men kanskje ikke nok. Men får bare en dose siden jeg har hatt det. Skjønner ikke hvorfor du er så i mot det? Jeg har bare gjort det jeg har fått beskjed om, og har jo tenkt at det er riktig. Har ikke satt meg inn i hva som er riktig og ikke, men har gjort det som er anbefalt. Jeg har ikke tatt en vaksine så en annen ikke får. Avdelingene fikk tildelt et visst anntall vaksiner og jeg fikk den. Hadde jeg sagt nei så hadde jeg vel blitt stemplet som en vaksinemotstander. 

Alt man skal bli hakket på her inne altså...

Nei, jeg hakker ikke. Har ingenting imot at du har fått den og sier ikke at du har tatt den fra noen andre. Sier bare at det ikke var nødvendig.

• Opprett ny...