Gå til innhold

Ødelagt Big Bite for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veldig glad i Big Bite og ofte kjøpt en Kylling karri. Men på det senteret jeg er oftest jobber det en mann som er så utrolig kjip med pålegget. Smører bare på et veldig tynt lag, og prøver å selge ekstra pålegg. Noe jeg ikke gidder betale ekstra for, siden alle andre steder får en nok pålegg. 

Så istedenfor at han drar inn mer penger på ekstra han vil selge, så har han tapt en kunde. 

Irriterende, for nå er jeg sulten og skal ut et ærend. Får finne på noe annet da. 🥴 😝

Anonymkode: 319c7...7be

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har vært veldig glad i Big Bite og ofte kjøpt en Kylling karri. Men på det senteret jeg er oftest jobber det en mann som er så utrolig kjip med pålegget. Smører bare på et veldig tynt lag, og prøver å selge ekstra pålegg. Noe jeg ikke gidder betale ekstra for, siden alle andre steder får en nok pålegg. 

Så istedenfor at han drar inn mer penger på ekstra han vil selge, så har han tapt en kunde. 

Irriterende, for nå er jeg sulten og skal ut et ærend. Får finne på noe annet da. 🥴 😝

Gi beskjed til sjefen der

Anonymkode: c3f18...35e

Skrevet

Av alle dustete ting jeg har lest kommer dette høyt opp på listen, og jeg kjenner fordommene mine hopper og danser.

Anonymkode: 9a154...778

Skrevet

Jeg opplevde det samme på en Big Bite jeg ofte kjøpte lunsj. Så en dag spurte jeg om vedkommende var sjefen der. Da hun sa nei det var hun ikke, smilte jeg og sa at jeg trodde hun var det siden hun tar så utrolig mye mindre pålegg på en resten. Det var hun ikke klar over sa hun, og etter det fikk jeg masse pålegg fra henne også.

Anonymkode: c5e63...545

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg opplevde det samme på en Big Bite jeg ofte kjøpte lunsj. Så en dag spurte jeg om vedkommende var sjefen der. Da hun sa nei det var hun ikke, smilte jeg og sa at jeg trodde hun var det siden hun tar så utrolig mye mindre pålegg på en resten. Det var hun ikke klar over sa hun, og etter det fikk jeg masse pålegg fra henne også.

Anonymkode: c5e63...545

🤣🤣👌👌👌

Anonymkode: c3f18...35e

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.4.2021 den 9.21):

Håper du gidder å melde i fra til Big Bite. Dett er ikke greit. 

Anonymkode: 05845...deb

Skrevet

Jeg forsøkte BB én gang, det var nok for meg. Veldig dyrt mtp hvor lite som var av pålegg.

Hadde det vært ok hadde jeg handlet der tre dager annenhver uke pga. skole som gjorde at det hadde vært praktisk. Men jeg holdt meg til matpakka istedenfor - bedre og langt billigere ;)

Anonymkode: c0541...5c2

Skrevet

Du trenger ikke big bite i livet ditt

Anonymkode: 32c49...49d

Skrevet

Ikke noe stort tap. Det finnes jo veldig mange bedre lunsj-på-farten alternativer. Sushi, supper, salater, smoothie...

Anonymkode: ead3c...bf2

Skrevet

😳

Anonymkode: 1ef4b...f99

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.4.2021 den 9.21):

Merker at dette noe jeg driter veldig i... 

Anonymkode: 01b20...ed6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis ikke, siden du gidder å svare, dumbass

Anonymkode: b25f6...ada

Skrevet

Mye rart som jobber på big bite, alt fra dårlige kundebehandlere som er så gniten på pålegget, at man skulle tro det var deres egen lommebok som dekket det, til folk som ikke kan enkel matematikk og som ikke klarer å gi riktig veksel tilbake, om en skulle være så syndig å betale med kontanter. Ikke at jeg betaler med kontanter, men en dame foran meg i køen betalte med en 500 lapp og fikk igjen på en 200 lapp. Var et fæla styr for henne å få tilbake riktig beløp, for hun i kassen så ikke forskjell på en 200 0g 500 lapp og nektet å gi tilbake riktig beløp. Vi i køen måtte bistå denne uheldige damen og forlangte at kassen ble talt opp,, slik at hun faktisk fikk pengene igjen, dette er noen år siden, når folk faktisk brukte kontanter. 

Anonymkode: 4caf8...a64

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Åhhhh, det er sååååå deilig med folk som er flinke med å spre eder og galle. Eller bare viser sin misnøye over noe de aldri kan få gjort noe med. ❤❤❤❤❤

Anonymkode: 5ac26...354

Skrevet

Det noe som ikke smaker bra med Big Bite. Brødet er svampete og dvaskt og smaker ikke som en baguette skal smake i det hele tatt.

Hvis de i tillegg er gjerrige på pålegg er det bare å boikotte.

Anonymkode: 875d9...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...