Gå til innhold

Fremmedspråk og ungdomsskole

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden):

Hva gjør du som er så annerledes enn andre i tråden da? 

Jeg sitter ikke tett og hjelper dem ved å korrigere osv FØR oppgaven leveres. De jobber selv, så diskuterer vi etterpå hvis de trenger å diskutere resultater, hva som var bra, dårlig osv. Jeg har ingen stålkontroll på alle innleveringer, prøver og hver eneste minste detalj i deres skolearbeid. Jeg visste ikke at dette var vanlig eller nødvendig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste min valgte tysk. Hun vil bli lege og tenker å studere i Tyskland.

Yngste valgte tysk fordi eldste valgte det.

Anonymkode: 2a9a4...9bf

Skrevet
Milfy Way skrev (22 minutter siden):

Jeg sitter ikke tett og hjelper dem ved å korrigere FØR oppgaven leveres. De jobber selv, så diskuterer vi etterpå hvis de trenger å diskutere resultater, hva som var bra, dårlig osv. Jeg har ingen stålkontroll på alle innleveringer, prøver og hver eneste minste detalj i deres skolearbeid. Jeg visste ikke at dette var vanlig eller nødvendig. 

Det er det heller ingen som har hevdet, det har kun oppstått i ditt hode. Tvert i mot er vi flere som har presisert dette til deg flere ganger. 
Mitt tips er at du leser gjennom det du svarer på en ekstra gang slik at du ikke fyrer deg opp på ting som du egentlig er enig i. 

Anonymkode: cab26...bc1

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Det er det heller ingen som har hevdet, det har kun oppstått i ditt hode. Tvert i mot er vi flere som har presisert dette til deg flere ganger. 
Mitt tips er at du leser gjennom det du svarer på en ekstra gang slik at du ikke fyrer deg opp på ting som du egentlig er enig i. 

Tusen takk for tipset, du kloke hodet :)

Skrevet
Milfy Way skrev (53 minutter siden):

Tusen takk for tipset, du kloke hodet :)

Bare hyggelig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...