Gå til innhold

Prioritering av barn og unge? Jepp, sikkert. Det første som oppheves, er skjenkeforbudet.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor i all verden gjør det noe? Skal alle være enige i en debatt? 

Anonymkode: 69b5b...893

De debatterer ikke. De forsøker å latterliggjøre og kneble. De har ingen argumenter, derfor tyr de til usakligheter.

Anonymkode: 35929...629

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Du ser jo at det handler om sutring. Du er lei av sutring. Hvorfor leser du enda mer sutring? Jeg er lei lakris, og jeg kjøper da ikke lakris, spiser det og proklamerer at jeg er sååå lei lakris? 

Anonymkode: 7a6db...2a1

Du ser ikke ironien i innlegget ditt vel hi? 😂

Anonymkode: 07456...9ef

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du ser jo at det handler om sutring. Du er lei av sutring. Hvorfor leser du enda mer sutring? Jeg er lei lakris, og jeg kjøper da ikke lakris, spiser det og proklamerer at jeg er sååå lei lakris? 

Jeg har da ikke sagt at jeg er lei av sutring. 

Man må jo faktisk tåle å høre at noen er lei av sutring hvis man sutrer. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har da ikke sagt at jeg er lei av sutring. 

Man må jo faktisk tåle å høre at noen er lei av sutring hvis man sutrer. 

Men hvis du er lei sutring, hvorfor går du inn på sutretråder, leser dem og kommenterer? Bare for å si at du er lei? Hvorfor tror du at vi vil høre at du er lei, vi kjenner deg jo ikke en gang? 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Men hvis du er lei sutring, hvorfor går du inn på sutretråder, leser dem og kommenterer? Bare for å si at du er lei? Hvorfor tror du at vi vil høre at du er lei, vi kjenner deg jo ikke en gang? 

Nå går du på repeat,  men jeg har ikke sagt at jeg er lei av sutring. 

Annonse

sug lut skrev (21 minutter siden):

Det finnes tydeligvis en Gud.

Nei, det gjør det ikke. For øvrig, får jeg stemmerett på høsten en gang. Så guden din vil dessverre dø da. 

Anonym bruker skrev (På 16.4.2021 den 11.18):

Så du mener at hvis man kjøper en liter vodka og to pølser til, blir man mindre drita enn hvis man bare kjøper vodka? Det er jo ikke innført noen begrensninger i alkoholserveringen, kun et krav om at man også skal kjøpe mat. At man velger å gi kjerringa hamburgeren sin og drikke hennes cognac i tillegg til sin egen, er det jo ingen som kontrollerer. Den som vil drikke seg full, kommer til å gjøre det om det er innført krav om å kjøpe mat eller ikke.

Da lurer jeg på hvilke restauranter du går på hvor man kan kjøpe en liter vodka.

Og her jeg bor får man kun bestille drikke mens man spiser.

Og pølser har de kun på barnemenyen. 

Anonymkode: 4ebf6...464

• Opprett ny...