Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #26 Skrevet 13. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Syns du er litt småfrekk. De svarer jo på hva du spør om, og i tillegg, for å være grei, kommer de med tips og råd. Normal høflighet er å svare takk. Anonymkode: 0be69...5ed Jeg ba ikke om tips og råd. Jeg ba om konkret informasjon Anonymkode: be69a...102
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #27 Skrevet 13. april 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg ba ikke om tips og råd. Jeg ba om konkret informasjon Anonymkode: be69a...102 Jøss, nesten så jeg angrer på at jeg svarte på spørsmålene dine sånn som du svarer tilbake... Hvorfor kan ikke du svare alle disse hjelpsomme menneskene da, på hvordan du har tenkt å bruke denne informasjonen for å få riktig skatt selv? Det mange prøver å fortelle deg er at det er umulig å bruke andres skatt på å få riktig selv, for vi har alle forskjellige ting å trekke fra. Du står på ditt og mener at jo flere som svarer her, jo større sjanse for deg å få riktig skatt, hvordan har du tenkt at det skal foregå? Anonymkode: 5424d...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #28 Skrevet 13. april 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jøss, nesten så jeg angrer på at jeg svarte på spørsmålene dine sånn som du svarer tilbake... Hvorfor kan ikke du svare alle disse hjelpsomme menneskene da, på hvordan du har tenkt å bruke denne informasjonen for å få riktig skatt selv? Det mange prøver å fortelle deg er at det er umulig å bruke andres skatt på å få riktig selv, for vi har alle forskjellige ting å trekke fra. Du står på ditt og mener at jo flere som svarer her, jo større sjanse for deg å få riktig skatt, hvordan har du tenkt at det skal foregå? Anonymkode: 5424d...4e7 Jeg tenker å få en indikasjon på månedslønn og skatt. Så kan jeg sende hvor mye ekstra skatt jeg ønsker å trekke til regnskapsfører de månedene jeg går over tabellen jeg har Anonymkode: be69a...102
Optatium Skrevet 13. april 2021 #29 Skrevet 13. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du kan svare på det jeg spør om i HI? Anonymkode: be69a...102 Jeg har jo forsøkt, ingen grunn til å nebbe til meg. Det går ikke an å svare på det du spør om.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #30 Skrevet 13. april 2021 Optatium skrev (33 minutter siden): Jeg har jo forsøkt, ingen grunn til å nebbe til meg. Det går ikke an å svare på det du spør om. Det er da ikke en umulig oppgave å svare på hvor mye du har inn netto og brutto? Anonymkode: be69a...102
Optatium Skrevet 13. april 2021 #31 Skrevet 13. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er da ikke en umulig oppgave å svare på hvor mye du har inn netto og brutto? Anonymkode: be69a...102 Selvfølgelig. Men du ønsker veiledning på hva du skal trekke i skatt selv, og da er det fullstendig irrelevant hva andre har netto og brutto. Forøvrig har jeg ikke svart konkret på det du spør om fordi jeg ikke tjener innenfor de parameterne du har satt opp, jeg prøvde bare å være hjelpsom (som en del andre i tråden her, og til ingen nytte🤦♀️)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2021 #32 Skrevet 13. april 2021 Anonym bruker skrev (På 12.4.2021 den 13.29): Hvor mye får du igjen/skylder du på skatt? Jeg trekker 2000 ekstra i skatt hver mnd, og det gjør jo at jeg får litt lite utbetalt. Jeg vurderer å kutte den ut, men er redd jeg får baksmell Anonymkode: be69a...102 Brutto 43000 pr mnd, netto 29000 pr mnd, baksmell kr 2950. Anonymkode: add78...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå