Gå til innhold

Dyson støvsuger ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den ? Funker den som en vanlig støvsuger eller er det en sånn smulestøvsuger ? 

Anonymkode: d3d0d...ac4

Skrevet

Her sto det mellom Dyson og Phillips, og siden Phillips vinner de fleste testene valgte jeg den.

Det er en skikkelig støvsuger, jeg bruker den masse. Helt perfekt når det er litt bøssete her og der, i gangen, trappa osv.

https://www.tek.no/samletest/i/y3Q5bR/haandholdte-stoevsugere-2020

https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/philips-speedpro-max-aqua-xc814901-ledningsfri-stoevsuger/p-1061642/

Anonymkode: f725a...d19

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Her sto det mellom Dyson og Phillips, og siden Phillips vinner de fleste testene valgte jeg den.

Det er en skikkelig støvsuger, jeg bruker den masse. Helt perfekt når det er litt bøssete her og der, i gangen, trappa osv.

https://www.tek.no/samletest/i/y3Q5bR/haandholdte-stoevsugere-2020

https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/philips-speedpro-max-aqua-xc814901-ledningsfri-stoevsuger/p-1061642/

Anonymkode: f725a...d19

Takk for nyttig info. 👍

Anonymkode: bb0e3...30f

Skrevet

Altså, vi hadde først kjøpt Dyson V11, som vi var veldig fornøyde med, men angret litt da Phillips kom med vaskemodellen. Så vi kjøpte den også til å ha på hytta, men DER ble vi skuffa, gitt! Skjønner ikke at den vinner over Dyson! Vaske gjør den ikke, og har veldig liten sugekraft i forhold til Dyson. Vi har hund, og Dyson er suveren! Så pengene vi brukte på Phillips kunne vi like godt kasta ut av vinduet! 

Anonymkode: 56558...def

Skrevet

Elsker min Dyson 🙂 Verdt alle pengene!

Anonymkode: 02be0...9c5

Skrevet

Mannen veldig innstilt på Dyson, ble i tvil da jeg leste testen, men fint å høre at Dyson er en bra maskin! 👍

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Mannen veldig innstilt på Dyson, ble i tvil da jeg leste testen, men fint å høre at Dyson er en bra maskin! 👍

I privat anmeldelsen av Dyson ; «Dyson suger som ei gammel h**e på Reepherbahn».

Kanskje derfor mannen din holder en knapp på Dyson🤣🤣

Anonymkode: c4f68...023

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

I privat anmeldelsen av Dyson ; «Dyson suger som ei gammel h**e på Reepherbahn».

Haha, ja skal ikke se bort i fra det! 😂😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje lære seg å stave før man begir seg i kast med utenlandsk? Reeperbahn. På norsk heter det forøvrig reperbane, det finnes flere steder. 

Anonymkode: 841f0...8a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje lære seg å stave før man begir seg i kast med utenlandsk? Reeperbahn. På norsk heter det forøvrig reperbane, det finnes flere steder. 

Jada, vi vet at språkpolitiet er på vakt også på søndager her inne! Jeg forstod godt hva hun / evt anmelderen mente og siden det var meg den var til går det fint. Men så fant jeg på å skrive miljøterapaut istedenfor miljøterapeut så jeg er jo helt utafor.... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

https://www.tv2.no/a/8199800/

Skrevet

Bruker aldri den med ledning lenger. Har bare V6 og V8, men de er supre og erstatter støvsuger med ledning totalt. Kommer lett til over alt og suger som om det gjaldt livet.

Anonymkode: b97e3...106

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg siterte. At vedkommende som skrev det skrev feil, driter jeg faktisk en lang mars i! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg siterte. At vedkommende som skrev det skrev feil, driter jeg faktisk en lang mars i! 

Tenk å måtte gå inn på en tråd om støvesugere, ikke for å gi eller få nyttig info, men kun påpeke en skrivefeil som var en bagatell. Mye tid til overs. Jeg synes det var en artig deling av brukererfaring! 😊👍

Skrevet

Jeg elsker min, huset er mye renere etter jeg fikk den fordi den er så lett å dra fram. Dessuten suger den bedre, særlig på teppene. Bruker aldri den gamle Miele støvsugeren lengre

Anonymkode: 9ada6...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...